Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Vít Rabiňák Profil |
#1 · Zasláno: 25. 10. 2017, 07:45:23
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli by někdo neměl nějaké tipy z dělání opravdu velkých analýz klíčových slov? Potřebuji teď udělat analýzu klíčových slov a klasifikační analýzu klíčových slov pro informační portál, tedy opravdu velké množství dotazů. Analýzu potřebuji pro další použití v rámci stanovení informační architektury, obsahové strategie, využití v PPC a samozřejmě zjištění jak uživatelé vyhledávání a v jakých kombinacích. Má to i pomoc k tvorbě interního vyhledávání. |
||
Tomášeek Profil |
#2 · Zasláno: 25. 10. 2017, 08:20:26
Vít Rabiňák:
Je vidět, že máš přehled o tom, co minimálně jednotlivé pojmy znamenají a že to nejsou sprostá slova. Ale co konkrétně potřebuješ? Tedy od komunity. Doporučit co je a není důležité? Jakými nástroji toho dosáhnout? Něco jiného? |
||
Vít Rabiňák Profil |
#3 · Zasláno: 25. 10. 2017, 08:55:38
Tomášeek:
Ocenil bych třeba tipy na postupy při analýze rozsáhlého množství vyhledávacíh dotazů nebo čeho se vyvarovat, prostě nějaké zkušenosti z praxe. Budu rád i za tip na nějaký dobrý nástroj, v současné době využívám MarketingMiner, Excel a OpenRefine. Totiž celkem dobře vím jak to zpracovat pro e-shop. Nicméně tohle je úplně něco jiného, třeba pro tu klasifikační analýzu je nutné udělat hodně unikátní klasifikační schéma. Děkuji |
||
Časová prodleva: 7 let
|
0