Autor Zpráva
Vít Rabiňák
Profil
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli by někdo neměl nějaké tipy z dělání opravdu velkých analýz klíčových slov?

Potřebuji teď udělat analýzu klíčových slov a klasifikační analýzu klíčových slov pro informační portál, tedy opravdu velké množství dotazů.

Analýzu potřebuji pro další použití v rámci stanovení informační architektury, obsahové strategie, využití v PPC a samozřejmě zjištění jak uživatelé vyhledávání a v jakých kombinacích. Má to i pomoc k tvorbě interního vyhledávání.
Tomášeek
Profil
Vít Rabiňák:
Je vidět, že máš přehled o tom, co minimálně jednotlivé pojmy znamenají a že to nejsou sprostá slova. Ale co konkrétně potřebuješ? Tedy od komunity. Doporučit co je a není důležité? Jakými nástroji toho dosáhnout? Něco jiného?
Vít Rabiňák
Profil
Tomášeek:
Ocenil bych třeba tipy na postupy při analýze rozsáhlého množství vyhledávacíh dotazů nebo čeho se vyvarovat, prostě nějaké zkušenosti z praxe. Budu rád i za tip na nějaký dobrý nástroj, v současné době využívám MarketingMiner, Excel a OpenRefine.

Totiž celkem dobře vím jak to zpracovat pro e-shop. Nicméně tohle je úplně něco jiného, třeba pro tu klasifikační analýzu je nutné udělat hodně unikátní klasifikační schéma.

Děkuji

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0