Autor Zpráva
lopik
Profil
Dobrý deň prajem,
chcel by som vás poprosiť o radu ohľadom názvov produktov v e-shope. Je podla Vás lepšie dávať do názvu produktu aj názov výrobcu + určenie produktu, alebo je lepšie mať len kratší názov. Ide mi najmä o posúdenie z hľadiska SEO.
Ide mi o toto napr. tu: www.topanocky.eu/detska-obuv/papucky
Všetky produkty sú detské papučky, len so zmeneným označením typu. Obávam sa toho, aby to Google nevyhodnotil ako podvodne praktiky optimalizácie. Aký mate na to názor? Obdobne to mam aj pri iných kategóriach. Ďakujem
Martin Balko
Profil
ako konkrétne by vyzeral názov produktu, keby tam uvedieš aj názov výrobcu a určenie produktu? Názov vôbec nemusí byť dlhší - podstatné je, aby ľudia a aj google vedeli o čo ide. Ja napr v eshope s alternatívnymi parfumami mám veľmi dlhé názvy parfumov - obsahujú označenie parfumu výrobcu FM Group a takisto prirovnanie k originálnemu parfumu, aby si ľudia vedeli hneď priradiť o akú vôňu ide. Bez toho by bol názov síce kratší, ale bol by neprehľadnejší.
Marek Pech
Profil
Záleží i dost na produktu. Je u něho výrobce důležitý?

Třeba u bot by to asi smysl mělo.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: