Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
lopik Profil |
#1 · Zasláno: 3. 7. 2018, 09:16:31
Dobrý deň prajem,
chcel by som vás poprosiť o radu ohľadom názvov produktov v e-shope. Je podla Vás lepšie dávať do názvu produktu aj názov výrobcu + určenie produktu, alebo je lepšie mať len kratší názov. Ide mi najmä o posúdenie z hľadiska SEO. Ide mi o toto napr. tu: www.topanocky.eu/detska-obuv/papucky Všetky produkty sú detské papučky, len so zmeneným označením typu. Obávam sa toho, aby to Google nevyhodnotil ako podvodne praktiky optimalizácie. Aký mate na to názor? Obdobne to mam aj pri iných kategóriach. Ďakujem |
||
Časová prodleva: 6 dní
|
|||
Martin Balko Profil |
#2 · Zasláno: 9. 7. 2018, 16:31:33
ako konkrétne by vyzeral názov produktu, keby tam uvedieš aj názov výrobcu a určenie produktu? Názov vôbec nemusí byť dlhší - podstatné je, aby ľudia a aj google vedeli o čo ide. Ja napr v eshope s alternatívnymi parfumami mám veľmi dlhé názvy parfumov - obsahujú označenie parfumu výrobcu FM Group a takisto prirovnanie k originálnemu parfumu, aby si ľudia vedeli hneď priradiť o akú vôňu ide. Bez toho by bol názov síce kratší, ale bol by neprehľadnejší.
|
||
Marek Pech Profil |
#3 · Zasláno: 11. 7. 2018, 15:10:35
Záleží i dost na produktu. Je u něho výrobce důležitý?
Třeba u bot by to asi smysl mělo. |
||
Časová prodleva: 6 let
|
0