Autor Zpráva
Jabalek
Profil
Zdravím,

obracím se na odborníky v SEO ohledně stránek mutliplast.cz. Už nějaký ten rok budujeme poměrně slušné pozice v organickém vyhledávání a poměrně se i daří.

Problém ale máme se Seznamem. Trápí mě pozice kategorií ve vyhledávání, jako konkrétní příklad mohu uvést www.multiplast.cz/eshop/polykarbonatove-desky-15, kde dobře umístujeme v google na fráze "polykarbonat" nebo "polykarbonatové desky", ale seznam jako stránku nikdy neviděl :D a umísťuje se na 55 pozici :( Obdobné je to v dalších kategorií, které jsou cílené na obecnější fráze. Pokud bude fráze trochu konkrétnější "polykarbonátové desky 10mm" vyskočí na Sezmanu již stránka s konkrétním produktem na 2. místě. To už je v pořádku :) ale Seznam celkově nemá web moc rád.

Napadá vás v čem by mohl být problém se samotnýma kategoriema a případně i celým webem? (offpage faktory nejsou samozřejmě dokonalé, ale jen tím to jistě nebude)
Ještě stojí za zmínku, že máme i B2B stárnky www.titan-multiplast.cz které mají celkově podobný obsah a některé texty u produktu a v kategorií jsou si hodně podobné nebo shodné. Jinak jsou texty naším výplodem a z jiných zdrojů nekopírujeme ...

Za jakékoliv podměty nebo nápady budu vděčný!
Díky.
martin6541
Profil
Řeším úplně stejné problémy na několika eshopech a doposud jsem nanic kloudného nepřišel. Všiml jsem si největších rozdílů v tom, že tam kde google na dotaz nabídne relevantní podstránku, tak seznam většinou homepage. Sem tam nachvíli zkusí nějakou podstránku jako seznam, ale okamžitě spadnu v pozicích o několik desítek a za pár dní to seznam vrátí zpět. Takže tam, kde mám relativně dobré pozice na seznamu mám jako přistávací stránku titulku. Proč tomu tak je, to se nedozvíme. Doposud mi na to nikdo neuměl odpovědět.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0