Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
djear Profil * |
#1 · Zasláno: 20. 2. 2006, 10:42:24
jaka by mela byt procentualní hustota klicovych slov. Da se nekde zjistit jake slovo se vyhledava ve vyhledavacich seznam atd. zajimalo by me zda jsem zvolil spravne klicove slovo
|
||
Petra Profil |
#2 · Zasláno: 20. 2. 2006, 11:02:38
Seznam má našeptávač, Centrum má rádce, Google má keyword suggestion tool v AdWords, Yahoo má keywords selector tool v Overture.
Optimální hustota klíčových slov je přirozená hustota. |
||
Jirka Netrh Profil |
#3 · Zasláno: 20. 2. 2006, 20:38:55
Jen bych dodal, že Centrum narozdíl od Seznamu zobrazuje i slovní spojení v jiném slovosledu začínající na písmena, která začnete psát do vyhledávací řádky. Seznam k slovům zobrazuje počet hledání a Centrum počet stránek ve výsledku hledání.
Cizí nástroje s češtinou většinou moc nepomohou. A Overture se nyní jmenuje "Yahoo! Search Marketing", což Petra určitě ví, akorát je to síla zvyku ;) |
||
Menci Profil |
#4 · Zasláno: 22. 2. 2006, 15:33:14 · Upravil/a: Menci
Petra Optimální hustota klíčových slov je přirozená hustota. - dám příklad: na stránce, kde je galerie obrázků jsou (klíčová)slova: "obrázek 01" "obrázek 02" ... "obrázek 99". Je hustota 50% slov "obrázek" ještě přirozená hustota? Nebo 50% klíčového slova na stránce už je důvod k sankci?
IMHO je 50% takového slova v galerii obrázků přirozené ale v normálním textu nepřirozené. Dokáže to robot rozlišit? |
||
Timy Profil |
#5 · Zasláno: 22. 2. 2006, 15:34:47
Menci
"obrázek 01" "obrázek 02" ... "obrázek 99". Je hustota 50% slov "obrázek" ještě přirozená hustota? Tak to je především špatně pojmenovaný obrázek... |
||
Menci Profil |
#6 · Zasláno: 22. 2. 2006, 15:39:11
Timy dobře, tak "Obrázek jablka" "obrázek hrušky" ... "obrázek švestky"
|
||
samurajj Profil * |
#7 · Zasláno: 22. 2. 2006, 20:52:25
a co treba
"Hruska" "Jablko" "obrázek melounu" "wallpaper s cibulí" :D |
||
Menci Profil |
#8 · Zasláno: 23. 2. 2006, 11:37:52
samurajj ano, správná rada. Pokud vím, že algoritmus robota je nastaven na: "optimální hustota slov = 8 - 12%" - bude každý 10. obrázek nazvaný "obrázek" ostatní se nějak opíšou. A kolik % je teda isprávné?? Je nějaká sémantická statistika českých textů na určitá slova?
- jenže základní poučka SEO zní: "Dělejte weby pro lidi" = tak když nebudu přemýšlet o SEO z hlediska hustoty slov - budu tam mít 50% Chci tím jenom říct, že "přirozená hustota" je pro každý text jiná (např. román versus odborný popis) - může být od 2 do 50 procent. Doufám, že to autoři těch algoritmů robotů vědí? |
||
ninja Profil |
#9 · Zasláno: 23. 2. 2006, 11:44:27
V normalni textu se bere optimalni 2-5%. Dobre je ale klicova slova pouzivat v ruznych spojeni a tvarech.
|
||
Yuhů Profil |
#10 · Zasláno: 23. 2. 2006, 13:56:49
optimální hustota slova, na které chcete konkurovat v jednoslovné frázi, je na stránce asi 2,5%
pokud chcete konkurovat na více víceslovných frází (což obvykle přináší mnohem více návštěv), je optimální hustota důležitých klíčových slov mezi 0,5 až 1,5 %. |
||
Yuhů Profil |
#11 · Zasláno: 23. 2. 2006, 13:57:44
jinak ještě dodám, že moderní vyhledávače nepracují s hustotou klíčových slov jako s kardinálním, nýbrž jako s ordinálním číslem
|
||
Časová prodleva: 5 měsíců
|
|||
Anonymní Profil * |
#12 · Zasláno: 11. 7. 2006, 10:17:17
Znáte nějaký nástrov pro zjištění hustoty klíčových slov v češtině? Ty anglické si s češtinou a utf-8 moc neporadí. Děkuji
|
||
Časová prodleva: 9 měsíců
|
|||
nakashi Profil |
#13 · Zasláno: 28. 3. 2007, 11:06:03
Yuhů a u té hustoty jednoslovné fráze, berou české vyhledávače v potaz skloňování slov atp?
Myslím tím pokud budu prodávat myši, má být na stránce optimálně 2-5% všech tvarů slova myš, nebo od každého tvaru těch 2-5%? |
||
Časová prodleva: 9 dní
|
|||
nakashi Profil |
#14 · Zasláno: 6. 4. 2007, 16:19:34
copak takovouhle vec nikdo nevi?
|
||
tiso Profil |
#15 · Zasláno: 6. 4. 2007, 17:16:28
nakashi - keď zistíš ako to je, tak ma môžeš poučiť...
|
||
Menci Profil |
#16 · Zasláno: 6. 4. 2007, 17:40:04
nakashi myslím, že Yuhů to už napsal: jedná se o ordinální číslo - takže je to pro umístění ve vyhledávání v podstatě fuk. Klidně udělej 1% od každého tvaru - nic nezkazíš. Roboti různých vyhledávačů jsou naprogramování různě - jeden umí skloňování, jiný to umět nemusí. Hlavně piš tak, aby tomu rozuměli lidi a neměli Tě kvůli nesmyslnému opakování slov za blbce.
|
||
Časová prodleva: 5 dní
|
|||
nakashi Profil |
#17 · Zasláno: 11. 4. 2007, 13:36:43 · Upravil/a: nakashi
Menci díky za odpověď, nevíš ještě jak je to konkrétně u Seznamu?
Jinak pro analýzu svých stránek používám ranks.nl, ale mám pocit, že důležitost konkrétního slova počítá značně jinak, než vyhledavače a zvlášt v seznamu mě předehnaly takové stránky, ze kterejch bych blil a nedokážu zjistit proč, tak jsem si myslel, že bych mohl mít moc vysokou hustotu klíčových slov, právě pokud seznam sčítá všechny tvary. |
||
Menci Profil |
#18 · Zasláno: 11. 4. 2007, 15:12:02 · Upravil/a: Menci
Konkretně u Seznamu to ví Yuhů - a ten to nesmí prozradit. Nikdo Ti to nikde konkretně neprozradí.
Jde Ti o pozici v Katalogu Seznamu, nebo ve vyhledávači Seznamu?? To je rozdíl. Nemám aktuální informace, ale prý Seznam využívá pro vyhledavač Jyxo, a katalog si řadí sám. Např. Centrum zase používá Morfeo a Atlas zas něco jiného. Je-li to teď jinak, budu rád, když mě zde někdo poučí. Tvůj problém v Seznamu určitě není počtem slov. Např. já mám na stránce http://obrazy.wz.cz slovo "obrazy" hodně často v různém tvaru a zkus si dát "obrazy" do vyhledavače Seznamu. Tam jsem o.k. spokojen - ale když to dám na vyhledávači Atlasu nebo Centrumu - tak se vůbec nenajdu :-(( Přestalo mne už bavit pátrat, proč mne tam nemají rádi, co jim na mé stránce vadí. Jsem rád, že Seznam i Google mne rádi mají :-) Takže hustotou slov to nebude. |
||
Martin Kuželka Profil |
#19 · Zasláno: 11. 4. 2007, 15:16:02
Nemám aktuální informace, ale prý Seznam využívá pro vyhledavač Jyxo
To už dávno neplatí, Seznam má svůj fulltext. |
||
nakashi Profil |
#20 · Zasláno: 11. 4. 2007, 17:21:48
Menci samosebou se bavíme o fulltextu.
Jde mi prostě o to, že ač mám o problematice SEO načteno poměrně dost a snažim se tím více či méně řídit, v reálném světě se přesto nemůžu vyhrabat na první tři pozice, ač si myslím, že mnou připravená stránka je obsahově kvalitnější než ty nad ní. Samozřejmě to může být lepšími odkazy, ale když v google zkusím zadat link:konkurence.cz, tak mi to žádné stránky s vysokým S-rankem nenajde, podle čehož usuzuji, že tyto stránky nemají nijak zvlášť kvalitní zpětné odkazy. |
||
Menci Profil |
#21 · Zasláno: 11. 4. 2007, 18:38:23
Jo jo - já mám tentýž problém - naštěstí jen v Atlasu a Centrumu - su rád, že v Seznamu jsem (zatím - klepu na dřevo!) o.k. a taky nechápu, proč jsou v Atlasu a Centrumu stránky které evidentně o SEO neslyšely (a podle S-ranku ani nemají tolik odkazů) přede mnou - respektivě - proč tam moje v první 100 vůbec není, když fultex Seznamu ji hodnotí velmi dobře - mezi 1. až 5.místem?. Stejný problém mám nejen ve fultextu, ale i v Katalozích uvedených firem. V Seznamu jsou o.k., v Atlasu řazeno "podle kvality" - někde v pr...
Tak když přijdeš na to, čím to tak v reálném světě je, tak dej určitě vědět. P.S.: Vím, že jsme moc nepomohl ;-) |
||
Mustafa Ibrahim Profil * |
#22 · Zasláno: 11. 4. 2007, 23:11:54
Kluci, co řešíte?! Money Talks ;)
Tady to máte na férovku: ... Co to přinese vaší firmě? Přesné místo ve vyhledáváni a napříč službami Centrum.cz. Pozici na první stránce, kterou vám nikdo nevezme. Lepší místo než vaše konkurence. SEO optimalizátoři u nás nemají šanci.... http://o.centrum.cz/reklama/clanek.phtml?id=305 |
||
Časová prodleva: 16 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0