Autor Zpráva
petr_1
Profil *
Ahoj, o pageranku (respektive s-ranku) a iframu tady bylo již něco napsáno, nicméně nikde jsem nenašel přesně to co mě zajímá.

Jde o to, že používám dealerský systém, kdy dealeři vkládají do svým stránek iframe s krátkým textem, obrázkem a několika odkazy na můj web, např. doména.cz/index.php?dealer=300. Jinak na celém webu i ostatních používám odkaz doména.cz. Zdroj iframu je samozřejmě na mých stránkách. Zajímá mě:

1) Zda vyhledávače tyto odkazy berou v potaz, když jsou v iframu.
2) Pokud ano, zda se mi pagerang tříští pouze mezi doména.cz a doména.cz/index.php, nebo i mezi doména.cz/index.php?dealer=300, doména.cz/index.php?dealer=301, doména.cz/index.php?dealer=302 atd.
3) Další vlivy, respektive souhrnný vliv takovéhoto systému na pagerank.

Pokud je někdo schopen odpovědět, budu mu velice vděčen.
Díky za odpovědi, Petr
samurajj
Profil
1) myslim ze vyhledavace berou v potaz co je mezi <iframe> </iframe>
2) taky by me to zajimalo.. taky se na muj web odkazuje stovkou odkazu typu index.php?ref=XXX
ale myslim si ze google to nejak inteligentne pochopi a přiřkne pagerank první zaindexované stránce..

pro příklad: měl jsem omylem zduplikovanou stránku... vsechny odkazy vedli na tu první... ale google měl zaindexovanou tu druhou a zpětné odkazy přičítal jen té druhé... tu první vůbec neznal...
ted jsem to z druhe redirectnul na první a vse je jak ma byt.. google zna jen tu prvni a počítá jí odkazy, které na ni vedou..

opravte mě pls jestli se pletu..
samurajj
Profil
ohledně toho obsahu iframovaných stránek... mám v nich (prakticky) náhodně generovaný obsah... takže s tím google nemá moc šanci... má zaindexovaných jen pár variant..
Yuhů
Profil
>
> Jde o to, že používám dealerský systém, kdy dealeři vkládají do svým stránek
> iframe s krátkým textem, obrázkem a několika odkazy na můj web, např.
> doména.cz/index.php?dealer=300. Jinak na celém webu i ostatních používám
> odkaz doména.cz. Zdroj iframu je samozřejmě na mých stránkách.

Z hlediska PageRanku je jedno, na jaké doméně stránka je (myslím to,
čemu říkáte zdroj iframu).

>
> 1) Zda vyhledávače tyto odkazy berou v potaz, když jsou v iframu.

ano. Pokud jsem si stačil všimnout, iframe se do PageRanku počítá
stejně, jako odkaz. To znamená že dám-li si na stránky iframe s
nějakou stránkou, je to stejné, jako kdybych na ni odkázal.

> 2) Pokud ano, zda se mi pagerang tříští pouze mezi doména.cz a
> doména.cz/index.php, nebo i mezi doména.cz/index.php?dealer=300,
> doména.cz/index.php?dealer=301, doména.cz/index.php?dealer=302 atd.

ano, tříští.

> 3) Další vlivy, respektive souhrnný vliv takovéhoto systému na pagerank.

to je jednoduché. Protože každý dealer odkazuje na jiné URL, téměř o
veškerý poslaný PageRank přicházíte.

Kdyby odkazovali na stejné URL (nebo pokud si vyrobíte přesměrování na
doména, poté co zaregistrujete přístup od dealera), tak použití iframe
znamená pouze to, že
1) některé z těch iframovaných stránek Google nezaindexuje a
2) protože odkazy vedou přes dva kroky, bude se dvakrát tlumit
dumpening faktorem, takže v důsledku použití iframe přijdete asi o 6
procent skutečného PageRanku (pokud je dumpening faktor 0.15, jak se
uvádí), což není moc.
Jasper
Profil
Nevíte jestli page rank může tak hodně kolísat? Jeden dej jsem měl 4, další den 0, další zase 4 a pak zase 0...
samurajj
Profil
Díky moc Yuhů,
pěkně vysvětleno..

jen mám takovou myšlenku:
Protože každý dealer odkazuje na jiné URL, téměř o
veškerý poslaný PageRank přicházíte.


Když se mi příchozí pagerank z těchto stránek tříšří na
domena.cz/index.php?r=300
domena.cz/index.php?r=301 atd..
všechny tyhle duplikované stránky mají odkazy na moje stránky, na různé sekce atd, takže velkou část toho pageranku zase rozptýlím do svého webu, nebo se mýlím?
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.