Autor Zpráva
filip
Profil
Na to ze som v decembri o SEO nevedel nic, som pomerne dobre (na to co som od seba ocakaval) optimalizoval web, zmenil domenu za lepsiu, zaregistroval vsade kde sa dalo, a po mesiacoch sa dostavil vysledok.

Stranka je pre zahranicnych zakaznikov v anglictine a KW su v celku vysokej konkurencii. Ak si ju skusam vyhladat cez google.de .com .co.uk a podobne, web je v prvej stovke. Ked som to skusal cez rozne SEO nastroje, tak ten web bol hlboko, alebo ho vyhladavace vobec nenasli. Rozdiel bol v nastaveniach. Napr. v google.com necham hladat cely web a vysledok je dobry. Potom zmenim nastavenia na zobrazenie vysledkov v anglictine (pricom vyhladavane stranky aj jazyk je stale cely web/svet), tak sa posuniem niekam kde sa uz ani nenajdem. Takze ak mam v adrese po vyhladani hl=sk je to ok, ak je tam hl=en, hl=de je to horsie, alebo uplne zle.

Je mozne web este nejak optimalizovat tak, aby bol naozaj vyhladatelny aj pre zahr. zakaznikov? Prve ma napadlo pridat do hlavicky jazyk, kedze tam nebol : <meta name="content-language" content="en">
Anonymní
Profil *
Alebo to formulujem jednoduchšie:

je najaky sposob ako zlepsit poziciu pre zahr. vyhladavatelov ? povedzme na taku uroven, ako vysledky ked hladam zo Slovenska. Nie je suvislost medzi tym, aky web na mna odkazuje ? Napr. vela SK/CZ odkazov, ale len niekolko angl. webov?
Anonymní
Profil *
Ano
filip
Profil
Pridal som teda meta tag o jazyku do hlavicky. Googlebot bol na webe 26.5. Napriek tomu cez nástroj na zistenie XML popiskového serveru Google ukazuje ako jazyk CS (pred tým tam info o jazyku nebolo a text bol anglický).
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0