Autor Zpráva
Petr Vaculík
Profil *
Ahoj,
na svýh stránkách mám v title "Výtvarné potřeby & Hobby potřeby". Nebude mít výskyt dvou stejných slov vliv na penalizaci webu? Sémanticky lepší by asi bylo "Výtvarné a hobby potřeby", ale snažil jsem se optimalizovat na "výtvarné potřeby".
Díky za rady.
Jay Jay
Profil
Petr Vaculík : Na Seo nejsem odborník. Zajímala by mě jiná věc :) "Hobby potřeby" - co si pod tím mám představit :))
Petr Vaculík
Profil *
:)) mezi lidmi co se zabývají malováním na sklo, ubrouskovou technikou a podobými technikami je to celkem ustálené slovní spojení ... každopádně ve spojení s frází výtvarné potřeby je to celkem zřejmé ...
Jay Jay
Profil
Petr Vaculík : Díky, jsem zase o něco chytřejší :D Můj čistě osobní názor : dvojité opakování "potřeby" rozhodně nevadí, ale stejně si počkej až to potvrdí/vyvrátí nějaký odborník :)
Dolphi
Profil
http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vthread&forum=13&topic=2 6472
stribny
Profil
Nevadí to, penalizován nebudete ale snižujete si váhu těch ostatních slov a tak podobně.

Lepší by bylo: "Výtvarné & Hobby potřeby". Možná, nevím ;)
stribny
Profil
Nevadí to, penalizován nebudete ale snižujete si váhu těch ostatních slov a tak podobně.

Lepší by bylo: "Výtvarné & Hobby potřeby". Možná, nevím ;)
Petra
Profil
Dvakrát opakující se slovo k penalizaci logicky vést nemůže - je to v jazyce úplně normální jev. Samozřejmě, když je to tam jen jednou (viz výše) zní to daleko líp.
Jay Jay
Profil
stribny : Opravdu bylo nutné psát to samé dvakrát? Ale budiž... ;o)

stribny, Petra : Zní to lépe, ale přece jen sám autor příspěvku chce zachovat "výtvarné potřeby" :)
Petr Vaculík
Profil *
kdybych tam dal vytvarne a hobby potreby, asi bych mel nizsi vahu spojeni 'vytvarne potreby' a mnohem hur bych se predpokladam dostaval na prvni stranku, kdyz spousta konkurentu ma prave 'vytvarne potreby' v title ...

nevite nekdo, jak moc hraje roli, ze hledane spojeni netvori dve slova hned za sebou, ale jsou 'ob jedno ' ;-)?
Jay Jay
Profil