Autor Zpráva
Lum
Profil *
kdyz dam do titulku dvakrat slovo na kterej chci bejt hledanej-bude to lepsi nez kdyz v tom titulku bude to lsovo jen jednou???
Casero
Profil
myslím, že to moc nepomuže, když tam bude 2x ve stejné,m tvaru, estli to doklonce neublíží :-D
Petra
Profil
Zkoušel jsi někdy použít vyhledávač? Všiml sis, že všichni, kdo jsou na prvním místě mají v titulku klíčové slovo čtyřikrát? Pak to asi bude fungovat a měl byt to zkusit také.
toulecv
Profil *
oki :) thx dal sem si jiny jmeno protoze uz to je trapny
-nechci tu mit tolik blbosti-ja si precetl 120 strankovou knizku-a asi 27 hodin uz na netu ctu ruzny fora a sapmy ale stejne mi to seo nejde do hlavy
-uz sem pochopil klicova slova,musim mit hodne pr,a v titilku slovo dobry-ale ted sem uplne omldel kdyz sem se na centrum.cz vubec nenasel -za 10tou stranku uz sem nesel-ale treba na atlasu byl muj web na 2hy strance-uplne me to rozhodilo a rikam si ze se proste musim to seo naucit-a uz asi vim v cem byl problem-v titulku mam slovo pneu jen jednou,a celkove na strance ho mam taky malokrat

muzete mi pls uz zhodnotit tu optimaliozaci centrumpneu.cz?:)
Petra
Profil
Tu knížku si přečti znova, je to knížka věnující se především základním technickým aspektům, ale na tom webu, ani na tvých otázkách (neber to zle) není ani trochu vidět, že bys tu knížku někdy viděl. O žádné optimalizaci se mluvit nedá, není co hodnotit.
Dmagician
Profil
Ja mam z vlastnej skusenosti vyskusane, ze ked som pouzil klucove slovo viackrat. (neslo mi ani tak o opakovanie, ale o to aby som dosiahol aby vzdy boli nejake presne hladane tvary pokope (blizko seba)).. pouzil som teda:

- zelene jablka, cervene jablka, jednoducho cerstve jablka ...
- namiesto zelene, cervene, jednoducho cerstve jablka..

vysledok.. (co som zistil nahodou) stranka je na klucove slovo "jablka" v google.sk v prvej 10 z vyse miliona vysledkov

(este raz opakuejm ze "jablka" som zvolil ako neskodny priklad) ;-)

co sa tyka google.com, tam nie je ani v prvej 1000-ke z niekolko desiatok milionov, ale to pripisujem vysokej konkurencii.

Vyplyva mi z toho, ze je opakovanie klucoveho slova vyslovene neskodi.

roman
quinux
Profil
Dmagician
IMHO opakováním jednoho slova v title tomu slovu akorát snižuješ váhu.
Dále neustálým opakováním prodlužuješ title, který se pak stává nepřehledný a špatně čitelný - když je moc dlouhý tak ho prohlížeč usekne a uživatel nevidí.

Title je jediná navigace, když mám otevřeno více tabů v prohlížeči, když je title dobře tak rychle tvoji stránku najdu, ale když je zahlcen nesmysly tak se může stát, že dříve než najdu ve kterém tabu mám otevřený tvůj obchod s jablky otevřu jiný tab kde jablka budou taky a nakoupím jinde. ;o)
Nox_lbc
Profil
Spíš by bylo lepší, než mít dlouhý Title, to rozházet ještě do H1 a H2 ... důležité jsou i odkazy a vhodně zvolený anchor text !
Dmagician
Profil
Quinux
Dmagician
IMHO opakováním jednoho slova v title tomu slovu akorát snižuješ váhu.
Dále neustálým opakováním prodlužuješ title, který se pak stává nepřehledný a špatně čitelný - když je moc dlouhý tak ho prohlížeč usekne a uživatel nevidí.


Ja som nepisal nejake hypoteticke IMHO. Pisal som realnu situaciu (a ako to dopadlo) kedy som potreboval opakovat klucove slovo (lebo som chcel aby sa to chytalo na tie kombinacie slov priamo (je logicke ze ked sa nieco hlada tak to vyhadzuje vysledky podla toho ako blizko su k sebe hladane slova a na toto som prave optimalizoval. Neslo mi o to klucove slovo samotne.)). Ostatne tvoje pripomienky su samozrejme spravne. Prilis dlhy a prehnane vymenuvajuci title je samozrejme nanic, na tom sa zhodneme.

Quinux
Title je jediná navigace, když mám otevřeno více tabů v prohlížeči, když je title dobře tak rychle tvoji stránku najdu, ale když je zahlcen nesmysly tak se může stát, že dříve než najdu ve kterém tabu mám otevřený tvůj obchod s jablky otevřu jiný tab kde jablka budou taky a nakoupím jinde. ;o)

S tymto suhlasim len ciastocne. Ono najdolezitejsie je ako to vyzera vo vysledkoch vyhladavania v google. Dobre napisany title presvedci cloveka kliknut. Navigacia v taboch je druhorada vec. Zalezi skor na tom ako rychlo ta necham tie jablka nakupit ;-) Co ked konkurencia bude mat nakup na 3 kroky .. a u mna zbadas to jablko hned na prvej strane ;-))) (ale to uz je v tejto debate trochu offtopic ;-)

nox_lbc
Spíš by bylo lepší, než mít dlouhý Title, to rozházet ještě do H1 a H2 ... důležité jsou i odkazy a vhodně zvolený anchor text !

Ano urcite je lepsie to prirodzene rozmiestnit po obsahu stranky ako to cele natrieskat do title. Ono ale podla mna je najdolezitejsie sa na to prilis nesustredovat a celkovo sa hlavne snazit pisat zrozumitelne, strucne a zaroven bohato. Lepsie je mat 50 relevantnych klikov na presnu 2 kombinaciu nazvu tovaru ktory predavam ako 1000 klikov na nejaky vseobecny vyraz... .
quinux
Profil
Dmagician
Ja som nepisal IMHO...
Jsi si určitě jist, že tvé "dobré" výsledky v googlu jsou zapříčíněny titlem?

S tymto suhlasim len ciastocne. Ono najdolezitejsie je ako to vyzera vo vysledkoch vyhladavania v google.
Tak s tímhle zas já nesohlasím vůbec. Důležité je jak je to použitelné pro uživatele, protože stránky snad děláš především pro uživatele.
Takže platí pravidlo, že to co je dobré pro uživatele je dobré i pro vyhledávač, ale né naopak.
Dmagician
Profil
Dmagician
Ja som nepisal IMHO...
Jsi si určitě jist, že tvé "dobré" výsledky v googlu jsou zapříčíněny titlem?


Rozhodne by som to nenazval dobré výsledky, ale vedľajší efekt. ;-) Čo sa týka istoty, neviem či sa to slovo vôbec môže v súvislosti so SEO používať. Mohlo by to vážne narušiť rovnováhu medzi temnou a svetlou stranou ;-)

S tymto suhlasim len ciastocne. Ono najdolezitejsie je ako to vyzera vo vysledkoch vyhladavania v google.
Tak s tímhle zas já nesohlasím vůbec. Důležité je jak je to použitelné pro uživatele, protože stránky snad děláš především pro uživatele.
Takže platí pravidlo, že to co je dobré pro uživatele je dobré i pro vyhledávač, ale né naopak.


Tú poučku poznám a 100% s ňou súhlasím. Napriek tomu opakujem, že je dôležité aby titulok vyzeral dobre vo výsledkoch. Pretože je to dobré pre užívateľa, hned vie či má na to význam kliknúť alebo nie. Nejaké taby s tým vôbec nesúvisia. Miešaš do tej poučky niečo čo s tým priamo nesúvisí. To je veľmi špecifická navigačná vec daná systémom. Ked mam otvorenych 10+ aplikacii na jednoriadkovom toolbare, tak aj tak mi napise [7 int.... ] . Tá poučka pojednáva o tom ako sú spravené onpage faktory.. ak sa to title zmesti do hornej listy prehliadaca, tak je to pre uzivatela ok, ci nie? ;-)
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0