Autor Zpráva
Galpági
Profil *
Má nějaký přínosný smysl na webu v tom samém textu uvádět vícekrát klíčová slova?

Mám na mysli například životopis: Pavel Nedvěd se narodil...., protože je dobrej. Tramtadádádídádá, se mi fakt líbí. (Ťeď bych třeba použil ON, ale napíšu znovu) Pavel Nedvěd zrovna kope druhou ligu... a případně v dalších odstavcích atd.

Má to nějaký dobrý vliv? Když je to v textu pojato dobře a decentní formou. Může mi to pomoci?
tiso
Profil
Má, zaujíma Ťa hustota kľúčových slov, bližšie informácie si o tom dokážeš nájsť sám.
Marek Prokop
Profil
Galpági, pište stylisticky správně se zřetelným důrazem na téma, o kterém píšete. Pokud umíte psát dobře, vyjde vám přirozená hustota klíčových slov, která je optimální pro vyhledavače i živé čtenáře. Jestliže o své literární zručnosti pochybujete, hlídejte si, abyste hlavní klíčové slovo (či frázi) použil skoro v každém odstavci, tj. jednou na cca. 40 až 70 slov. Zároveň se nebojte vhodných synonym a gramatických tvarů. Jen si ohlídejte, aby základní tvar klíčového slova, ve kterém ho budou lidé obvykle hledat, byl na stránce o něco častěji než odvozené varianty.

Konkrétně k příkladu, který uvádíte, vám může jako dobrý vzor posloužit heslo Pavel Nedvěd ve Wikipedii nebo životopis Pavla Nedvěda v Osobnosti.cz. Oba texty jsou napsány přirozeně, dobře se čtou a vyhledavačům vyhovují. Slovo "Nedvěd" je v nich skoro v každém odstavci, celá fráze "Pavel Nedvěd" je v nadpisech a podnadpisech.

Článku na Wikipedii bych vytkl jen to, že vůbec neobsahuje slovo Nedvěd v jiném než prvním pádu. To je trochu nepřirozené. Čtenáře to sice v tomto případě neruší, ale web se tím připravuje o návštěvníky hledající např. "životopis Pavla Nedvěda".
Galpági
Profil *
tiso: Díky, pohledal jsem.


Marek Prokop: Také moc děkuji za hodnotnou odpověď, z které jsem si vzal více než dost. Děkuji moc, paráda, jste moc hodnej...
Galpági
Profil *
Ještě poslední dotaz. Co si myslíte například v tom životopisu o použití <strong> u důležitých a klíčových slov - znovu mám na mysli decentní formou, protože například na stránkách, které jste uvedl není po zdůraznění toho důležitého ani vidu. :-)
Retal
Profil
Piš, aby to bylo zajímavé, přínosné a aby se to dobře četlo. Nějaké hlídání hustoty nebo pádů je oproti tomu celkem k ničemu.
HeWeR
Profil
Galpági
Co si myslíte například v tom životopisu o použití <strong>...
Když uzavřeš výraz do <strong> (<em>, <b>...), tak bude pro vyhledávač hodnotnější. Tzn. když uzavřeš do <strong> slovo "Pavel Nedvěd", budeš mít větší rank na slovo "Pavel Nedvěd" :)

A dalším faktorem je použitelnost. Když jsou důležité pojmy tučně, tak se v textu čtenář lépe orientuje.
Galpági
Profil *
No s tim strongem jsem to myslel, tak jak jsem to napsal. Prostě důležitá slova obalit do strong např. v tom životopisu, ale to je fuk. Díky všem za vše...
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.