Autor Zpráva
Leni
Profil *
Ahoj, chci se poradit - chystám e-shop, který bude provozován, na webu, jenž nese název firmy (nová firma, zatím neznámá). Název firmy a tedy i webu nevyjadřuje její činnost a zaměření e-shopu (respektive částečně ji vyjadřuje v italštině, což považuju jako že nevyjadřuje). Mám možnost získat domény s názvem, který zaměření firmy a e-shopu dost odpovídá (druh hlavního prodáváného zboží, tedy i jedno z klíčových slov) a to domény com, net, info. Cz už je zabraná. Můj umysl byl tyto tři domény přesměrovat na stránky mojeho e-shopu. Mám to udělat? Je to výhodné z hlediska vyhledávání? Nebo to má nějaké proti?
Omlouvám se, jestli se ptám nedborně. Jsem laik, stránky mi bude dělat firma, chci jen předem vědět, jestli mám dotyčné domény kupovat, nebo ne. Díky.
nightfish
když ty domény přesměruješ, tak jediný užitek bude ten, že když někdo zadá název té domény do prohlížeče, tak jej to přesměruje na e-shop
vyhledávačům to bude jedno, protože tuto doménu "neuvidí" (tzn. nemá smysl ji pořizovat kvůli klíčovému slovu v doméně)
Leni
Profil *
Takže když někdo zadá do vyhledávání nejakeslovo , tak mu to nevyhodí ty domeny, ktere se jmenují nejakeslovo.com? Protože jsou někam přesměrované? Tak to funguje?
Anonymní
Profil *
ne oono je to prostě nenajde, protože je nic nebude indexovat, musel by jsi to hledat s parametrem site: www.něco.com ale to nikdo nedělá. Ale využívá se to tak, že na těch doménách uděláš unikátní obsah, tím pádem ti to prohlížeče zaindexují a pak to můžeš nějak chytře přeměrovat, aby si toho roboti nevšimli, ale je to celkem drahá záležitost (placení domén), která pomahá jen velmi málo
Leni
Profil *
Já jsem si totiž myslela, že když mám jednu doménu s obsahem a např. 5 domen, na kterých nic není, jen jsou přesměrované na tu jednu (aliasy?), tak že vyhledávač považuje obsah té jedné i za obsah každé z těch pěti dalších domén (snad jsem to napsala srozumitelně). Ale evidentně to teda tak asi nefunguje.
Anonymní
Profil *