Autor Zpráva
Ponozka
Profil *
Mozna se uplne spatne ptam. Ale zkusim to.
Mame web napr. " spinave-ponozky.cz " > kdyz zadam "spinave ponozky" web je pouze na spodni pozici titulni strany.

Kdyz zadam " ponozky " - slovo vyskytujici se we webu casto - je web temer na prvnim miste. Je mozne ze web je na zakladni frazi preoptimalizovan? - a tudiz ma horsi vyledky ale napr na jine fraze uvnitr webu ma vysledky vynikajici ale na zakladni robotem rozpoznanou frazi ma vysledky zamerne snizen dolu? Dela to jak seznam tak google.
MichalekII
Profil *
Ano, i to se může stát, někdy je přílišná snaha spíše na škodu, to platí vždy a všude .....
Marty
Profil
Ano je to zcela reálná možnost, proto se v současnosti začíná prosazovat pojem tzv. přirozené optimalizace
Leni
Profil *
Omlouvám se, že se vkládám do diskuse, ale chtěla bych se zeptat, jak je možné, aby byl web přeoptimalizován na nějaké sousloví, ale byl akorát optimalizován pro jedno z těch dvou slov?? Přece pokud je tam příliš často použito "špinavé ponožky", tak "ponožky" je tam minimálně ve stejném množství, protože je jeho součástí...? Spíš je tam víckrát. Takže bych brala, ze pokud je přeoptimalizován na špinavé ponožky, na ponožky bude ješte víc... Nebo to chápu špatně?
Ponozka
Profil *
Presne tak souhlasim s Leni a defakto je to duvod me otazky. Protoze slovo ponozky je tam opravdu vice krat nez souslovi "spinave ponozky". Samozrejme se totiz na webu pise jeste o "cistych ponozkach" o "ponozkach vseobecne" a tak... takze se zda ze hruba sila je lepsi. Logicky by totiz melo stacit jeste pridvrtit ve vyskytu cele fraze....
MichalekII
Profil *
ak je možné, aby byl web přeoptimalizován na nějaké sousloví, ale byl akorát optimalizován pro jedno z těch dvou slov??

jeden z důvodů je, že se počítá procentuální zastoupení toho slova/fráze tedy stránka má konstaní počet slov, takže pokud je na stránce n výskytů dvojslovné fráze tak při výpočtu výskytu toho slova z fráze je procento vypočítáváno ze základu o n slov většího (pokus se teda nepletu)

samozřejmě při výpočtu umístení také hraje konkurenčnost dané fráze, protože jak je vám jistě jasné špinavé ponožky je úplně něco jiného než ponožky takže se jistě mění i skupina konkurenční webů

bohužel server spinave-ponozky.cz není v provozu tak těžko takhle radit, chtělo by to spíše konkrétní případ
Yuhů
Profil
Spíš bych si tipnul, že ta "základní fráze" je mnohem konkurenčnější než nějaké slovo, ze kterého se skládá. Když máte třeba frázi "kontaktní čočky", tak se na to mnohem hůř optimalizuje než na slovo čočky. Lat minute a last. Jízdní řády a řády. Plastová okna a okna.

Vysvětlilo by to ty špinavé ponožky a ponožky?
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.