Autor Zpráva
anker
Profil *
jak zlepsim pagerank a s-rank?????
Petra
Profil
Zvýšením počtu a hodnoty zpětných odkazů.
Inpocasi
Profil
http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vthread&forum=13&topic=8 786
HeWeR
Profil
anker
Jen bych jen dodal, že honba za P-Rankem a S-Rankem je úplně zbytečná. Google na PR úplně kašle, Seznam nevím, ale myslím si, že je mu to taky celkem jedno.

(situace se mění pokud, stejně jako já, prostě toužíš po dlouhé žížalce v liště prohlížeče :))
Plaváček
Profil
HeWeR

Seznam nevím, ale myslím si, že je mu to taky celkem jedno

Ve fulltextu s-rank nemá zřejmě valný smysl, ale v katalogu je situace jiná. Zde jsou odkazy řazeny právě dle s-ranku, což si snadno můžete ověřit třeba zde http://katalog.seznam.cz/Nakupovani-na-internetu/Online-prodejci-zajez du-a-letenek/Online-prodejci-letenek-a-viza/
Anonymní
Profil *
Jeden můj zvědavý pokus o využití služby nabízející zvýšení p-ranku skončil tak, že stránka držící se v googlu a v yahoo několik let na prvním místě odtud vzápětí zmizela.
anker - zaměřte se na zajímavý obsah, na kvalitní title...
Anonymní
Profil *
Google na PR úplně kašle

Kdyz je to tak, tak udelej web, kterej bude prvni nebo alespon v prvni desitce na slovo "books".. zadny problem urcite
HeWeR
Profil
Anonymní
Jsem trošku v "lese" jak by řekla moje věčně zhulená "kamarádka" :o). Nechápu, co má společného moje poznámka o PageRanku s náročností optimalizace na konkrétní slovo.

zadny problem urcite
Velký problém. Potřebuješ hodně zpetných odkazů.
Anonymní
Profil *
Hewer, moment a proc by to nemel byt problem? Paklize podle vas PR nema zadny vliv, no tak podle ceho asi teda Google sestavuje vysledky? Zbyva uz jen klicove slovo v titulku, a nejaka slusna hustota klicovych slov, a rikas "hodne zpetnych odkazu" jo? :D

Takze Google vynalezl pagerank algoritmus, aby stanovil nejake vztahy napriklad ten, ze odkaz z webu co ma PR6 je vlivnejsi nez 5000 odkazu z webu co maj PR0, ale tim ze ted "Google na PR uplne kasle" se zase vraci do predpotopni doby a staci asi tech 5000 odkazu z webu, ktere nejsou kvalitni, nikde nejsou, a muj web se umisti....

Nebo jak si to mam tedy predstavit? :)
HeWeR
Profil
Anonymní
Nejdříve je třeba říct, že se bavíme o Googlu Page Ranku toolbarovém -- tedy o číslo, které se ukazuje na liště.

Toto číslo je jen "přibližná" (a podivně přepočítaná) hodnota webu. Ono číslo opravdu nemá vliv na SEO. Web s PR8 může být mnohem níže než web s PR2.

Google má přes několik set faktorů, které ovlivňují pozici. Od titulky stránky, po počet zpětných odkazů a konče stářím domeny.

se zase vraci do predpotopni doby
Toolbarový PR je jen marketingový tah Googlu (a Seznamu apod.). Pochopitelně, že Google má "nějaký" algoritmus pro výpočet zpětných odkazů, jejich kvalitu atd., ale tento algoritmus (a jeho výsledek) nemá s PR nic společného.

Zbyva uz jen klicove slovo v titulku, a nejaka slusna hustota klicovych slov
Díváš se na to moc povrchně :o) Je toho mnohem, mnohem víc a myslím si, že o spoustě faktorů ještě nemáme pořádně ani ponětí.
Anonymní
Profil *
Podivej Hewere ja jsem presne cekal ze se zase chytnes toho PR a TTR to je proste stara pohadka uz pro me ohrana, a vsiml sis ze si ji venoval pulku svoji reakce? Samozrejme ze existuje rozdil mezi skutecnym PR a TPR a jako co s tim? Ty znas skutecnou hodnotu PR nekterych webu? Neznas.. Tak se snad bavime v pojmech ktere zname ne? PR4, PR8.. Ja myslim ze na veci to nic nemeni.

A vis proc je web s PR8 nize nez web s PR2? Protoze ten web s PR2 je mnohem relevantnejsi na tu frazi, coz nemusi znamenat, ze "Google na PR uplne kasle". Nebo paklize znas takovou situaci, ze Google vyhodi na nejaky dotaz vyse PR2 a nize PR8 tak mi rekni na jaky dotaz, rad se na to podivam.

Nejvetsi problem samozrejme je ziskat PR, ostatni problem neni. Jestli podle tebe "Google na PR uplne kasle" tak pak nevidim (samozrejme byt tebou) problem v tom, vytvorit web ktery se bude umistovat napriklad na ten termin books.

Protoze, o klicova slova na webu se postaras, a staci si uz jen vygenerovat treba 5000 neznamych webu ktere nikde nejsou (cili PR0) kdyz o PR nejde, aby si se umistil, tak je to prece lehke ne? :)
Anonymní
Profil *
Jenom je tedy otazka jestli ten web co ma PR2 jak rikas co se umistuje pred webem s PR8 je skutecne web PR2 a ne treba taky PR8 viz Dynamic Drive, kterymu zrusili vsechny odkazy az na jeden pricemz to ve stkucenosti je PR8 rekneme, a tedka je podle Toolbaru PR0.

Presto se umistuje prvni na dotaz html scripts, rekl bych si dobre, ten toolbar pagernak se spatne aktualizuje ukazuje PR0 (v tomhle smyslu je dobre ze si o tom mluvil ze si to rozdelil) a skutecny je jakoby tech "PR8" a vyhledavac kdyz zadam dotaz pracuje s tou skutecnou hodnotou, bohuzel tahle teze nemuze byt pravdiva kdyz ten vyhledavac ukaze 1 zpetny odkaz...

Logicky by se mel propadnout, nebo bere v potaz, ze Dynamic Drive bez www ma stale porad ten spravny pocet odkazu ma PR8 a proto se umistuje ten vysledek s www.

Nebo, v Google je ted takovej bordel, ze uz se na nektere veci jako je tahle proste neda pohlizet logicky.

====================================================================== ===

A kdyz se vratim zase k te situaci PR2 je vys nez PR8, tak pro zmenu to je tedy skutecne web s PR2 ktery je malo znamy na internetu, ale presto se ukaze vys, protoze je proste relevantnenjsi na dany dotaz, to ze ma web PR8 neznamena ze to je "superweb" ktery se bude ukazovat vzdy na vyssi pozici nez weby s nizsim PR, na druhou stranu asi se bude umistovat na vyssich pozicich na klicova slova na ktera je relevantni nez weby ktere jsou relevantni na stejna klicova slova ale maj nizsi PR..
Plaváček
Profil
Anonymní

Snažil jsem se pochopit, o čem mluvíš, ale nejde mi to. Buď stárnu, nebo jsem blbej a přitom nevím, co je horší.
quinux
Profil
Anonymní
Google na PR asi úplně nekašle (těžko říct, to ví je google), ale je logické, že PR není jediným kritériem pro řazení výsledků.


Plaváček
Snažil jsem se pochopit, o čem mluvíš, ale nejde mi to. Buď stárnu, nebo jsem blbej a přitom nevím, co je horší.
To nic, taky v tom jeho popisu plavu, připadá mi, že Anonymní si nastudoval teorii, ale o praxi nemá ani páru ;o)
Anonymní
Profil *
Google na PR asi úplně nekašle (těžko říct, to ví je google), ale je logické, že PR není jediným kritériem pro řazení výsledků.

Tak tu zaciname mit zajimavou diskuzi... :) jeden clovek si mysli ze "Google na PR uplne kasle" druhy si mysli ze "Google na PR uplne nekasle" .. hehe :) tezko rict, to vi jen Google? No vis o co mi jde, jestli kasle nebo kasle, me je jen divne, ze nejdrive se vedelo, ze existuje nejaky Google Pagerank, coz je jakasi dulezita hodnota ktera ma pomoci vracet relevantni vysledky viz Google Technology

A nejdnou, mavnutim kouzelneho proutku............ "Google na PR uplne kasle" ... :) ... a stale mi chybi oficialni zprava ze strany Google... nechapu proc kdyby Google opravdu vypustil PR algoritmus, proc by o tom neinformaoval verejnost, vy se spokojite s tim, co vam rekne nejakej Tonda na diskuzi, ja bych rad videl oficialni vyjadreni nic vic :)
quinux
Profil
Anonymní
jeden clovek si mysli ze "Google na PR uplne kasle" druhy si mysli ze "Google na PR uplne nekasle"
Vypustil jsi jedno slovo a to, že google na pr asi úplně nekašle. Je to jen má spekulace nic jiného.

ze nejdrive se vedelo, ze existuje nejaky Google Pagerank, coz je jakasi dulezita hodnota ktera ma pomoci vracet relevantni vysledky
Než důležitá hodnota spíše marketongový tah, alespoň co se týče GTPR.

A nejdnou, mavnutim kouzelneho proutku............ "Google na PR uplne kasle"
Vývinuli nové a lepší algoritmy, které vracejí ještě relevantnější výsledky. Nebylo to mávnutím proutku, prostě časem od něj upustili.

a stale mi chybi oficialni zprava ze strany Google... nechapu proc kdyby Google opravdu vypustil PR algoritmus, proc by o tom neinformaoval verejnost
Proč by to měl říkat? Ostatně Google si nechal algoritmus na PR patentovat čímž jej musel zveřejnit z čehož logicky vyplývá, že není již až tak důležitý, protože teď jej může využít kdokoliv (samozřejmě za cenu krádeže ;o)
Anonymní
Profil *
Vývinuli nové a lepší algoritmy, které vracejí ještě relevantnější výsledky. Nebylo to mávnutím proutku, prostě časem od něj upustili.

Dobre ale vis co porad nechapu? Ze tady kdokoliv disponuje bombastickymi informacemi jako ze Google opustil technologii PR, a vyvinul LEPSI etc... kde si na to prisel?
quinux
Profil
Anonymní
Dobre ale vis co porad nechapu? Ze tady kdokoliv disponuje bombastickymi informacemi jako ze Google opustil technologii PR, a vyvinul LEPSI etc... kde si na to prisel?
Je snad logické, že se budou snažit své technologie zlepšovat ne? Ostatně pokud vím tak koupili nový vyhledávací algoristmus orion (nevím jestli ho používají, ale koupili ho)

.. pokud se nepletu ;o)
HeWeR
Profil
opravuju své nepřesné vyjádření:
Na toolbarový PR Google úplně a zcela kašle.
Žádný skutečný PR stránky (tzn. jedno číslo) Google ve svých algoritmech, podle mě, nepoužívá.

Anonymní
Ja myslim ze na veci to nic nemeni.
Ale mění. TPR a PR (pokud tedy Google opravdu má nějákou vnitřní hodnotu o čemž já osobně pochybuju) jsou dvě naprosto odlišné věci a nemůžeš je zaměnit s prostým zdůvodněním, že "skutečný PR neznáme, tak se budeme bavit o TPR".

Dokud si budeš plést pojmy PR, TPR, zpětné odkazy, kvalita zpěných odkazů, tak s tebou nemůžu diskovat, protože opravdu nevím, co máš na mysli.

Nejvetsi problem samozrejme je ziskat PR, ostatni problem neni. Jestli podle tebe "Google na PR uplne kasle" tak pak nevidim (samozrejme byt tebou) problem v tom, vytvorit web ktery se bude umistovat napriklad na ten termin books.
opravuju se: Google na tollbarový PR kašle. Podle mého názoru neexistuje žádný netoolbarový PR, který by Google tajil. Největší problém není tedy v získání netoolbarového PR, ale v získání kvalitních a zěptných odkazů (což je kurňa rozdíl v interpretaci).

a tedka je podle Toolbaru PR0
A to je právě chyba, kterou děláš. Na TPR se nemůžeš dívat, nemůžeš ho sledovat ani podle něj dělat závěry, pokud chceš umět kvalitní SEO.

skutecny je jakoby tech "PR8"
Dám ti radu. Nemysli na žádný rank. Jakýkoli. Nemůžeš se na SEO dívat jako na "PR číslo" a "klíčové slovo na stránce". Hlídej počet zpětných odkazů, jejich anchor a hlídej obsah těch stránek co na tebe odkazují. To Google zajímá (a rohodně z toho potom něudělá nějáké číslo, které nazve PR a pracuje s ním).

Ze tady kdokoliv disponuje bombastickymi informacemi jako ze Google opustil technologii PR, a vyvinul LEPSI etc... kde si na to prisel?
Já si prostě myslím, že Google nemá žádný rank stránky, žádné číslo, které by vyjadřovalo "známost" nebo co by mělo vůbec vyjadřovat. Kde jsem na to přišel? Buď mám tajného informátora v Googlu, a nebo to odhaduju z praxe :o)

***

btw šťastné a veselé Vánoce a co nejlepší umístění v Googlu :o)
Anonymní
Profil *
Je snad logické, že se budou snažit své technologie zlepšovat ne? Ostatně pokud vím tak koupili nový vyhledávací algoristmus orion

No to je docela dobra informace.. :) ale treba to je jen kachna :)
Anonymní
Profil *
Dám ti radu. Nemysli na žádný rank. Jakýkoli. Nemůžeš se na SEO dívat jako na "PR číslo"

Uvedom si ale jednu vec, tim ze se podle tebe ignoruje PR, tak to znamena ze to prestava byt o kvalite a zacina byt o poctu, myslim zpetne odkazy a to asi neni idealni reseni ne? Na druhou stranu malokdo z nas si je asi schopny koupit tisic domen zaridit tisic hostingu a odkazovat na sebe.
HeWeR
Profil
Anonymní
Uvedom si ale jednu vec, tim ze se podle tebe ignoruje PR, tak to znamena ze to prestava byt o kvalite a zacina byt o poctu
Tys mě pořád nepochopil. Nemůžeš celou problematiku zpětných odkazů srhnout do jednoho čísla. Já si naopak myslím, že zde rozhoduje kvalita, a ne kvantita.

Každý zpětný odkaz má jinou hodnotu na jiné slovo či frázi. Je to tak složité, že to nemůže pojmout můj příspěvěk. Ty sa na to díváš moc povrchně.

Na druhou stranu malokdo z nas si je asi schopny koupit tisic domen zaridit tisic hostingu a odkazovat na sebe.
SEO je o něčem úplně jiném.
Anonymní
Profil *
Já si naopak myslím, že zde rozhoduje kvalita, a ne kvantita

Muzes definovat co myslis tou kvalitou kdyz opomijis PR?
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0