Autor Zpráva
DjcM
Profil *
Prosím doporučte nějaké osvědčené techniky jak se dostat rychle do vrchních pozic. Mám nový e-shop, jak ho co nejrychleji prosadit. Děkuji
nightfish
Profil
DjcM
udělej sitemapu a sežen hodně kvalitních zpětných odkazů...
(+ reklama na AdWords a Sklik - tam se můžeš bez problémů dostat úplně nahoru)
smajli
Profil
Tyto informace se platí zlatem. ;-)
DjcM
Profil *
Co je kvalitní zpětný odkaz? Máím se zaregistrovat do všech katalogů? katalogy
A na co mám odkazovat na tu sitemapu?
nightfish
Profil
DjcM
kvalitní odkaz = obecně větší PR odkazující stránky, dalším plusem je tématická podobnost odkazující stránky

A na co mám odkazovat na tu sitemapu?
zřejmě jsem špatně oddělil své myšlenky - udělej sitemapu a sežen zpětné odkazy na svůj web (na sitemapu odkazovat netřeba)
DjcM
Profil *
Dík za info. Ještě mě zajímá jedna věc proč fulltext seznamu našel můj web až po třech měsících? vedlo na něj asi 10 odkazů a řekl bych, že kvalitních (podobný obsah, pagerank cca 3-5,..)
D
nightfish
Profil
DjcM
1) nenapsal jsi adresu webu
2) pro rychlost indexování fulltextem seznamu nejsou stanovena žádná pravidla
3) je možné, že odkazy, které vedly na tvou stránku vedly z webů, které seznam ještě neměl zaindexované
4) je potřeba prozkoumat logy webserveru a zjistit, kdy se u tebe robot od seznamu objevil...
DjcM
Profil *
Tu stránku jsem asi po 5 měsících smazal. Ale prosím co je ten LOG?
nightfish
Profil
DjcM
ten log je takový soubor, do kterého webserver zapisuje kdy, kdo a co za stránku vašeho webu chtěl
DjcM
Profil *
Asi působím jako informačnícucák jak jsem si ten soubor shopen přečíst?
nightfish
Profil
DjcM
je třeba požádat vašeho správce serveru/webhostingu, aby vám jej zpřístupnil
DjcM
Profil *
To máš každej web svůj log jestli to dobře chápu. am se zapisuje jména robotů a co po mě chtěli správně?
nightfish
Profil
DjcM
většina webserverů jde nastavit tak, aby zaznamenávaly tyto požadavky do logů... nemusí platit jeden web = jeden log, někdy bývá společný log pro celý webserver (ale to spíš výjimečně)

obsahuje jak informace o robotech, tak i o běžných uživatelích - rozpoznávání se pak dělá na základě buď známé IP adresy robota nebo user agent řetězce...
DjcM
Profil *
Jo dík zbytek si najdu
Marek Prokop
Profil
DjcM, nic ve zlém, ale jestliže mát nový e-shop a teprve teď kladete otázky, jaké kladete, asi bude nejlepší, když se toho e-shopu zase rychle zbavíte. Třeba ho někdo koupí. O tyhle věci jste se měl zajímat nejpozději rok před tím, než jste o pořízení e-shopu začal uvažovat. Teď už to zpoždění můžete dohnat jen v případě, že Váš obchod působí ve zcela nekonkurenčním oboru, anebo fůrou peněz do marketingu (a to byste ještě musel mít dost štěstí při vybírání, komu ty peníze zaplatit).
Pavel Calta
Profil
DjcM, nic ve zlém, ale jestliže mát nový e-shop a teprve teď kladete otázky, jaké kladete, asi bude nejlepší, když se toho e-shopu zase rychle zbavíte. Třeba ho někdo koupí. O tyhle věci jste se měl zajímat nejpozději rok před tím, než jste o pořízení e-shopu začal uvažovat. Teď už to zpoždění můžete dohnat jen v případě, že Váš obchod působí ve zcela nekonkurenčním oboru, anebo fůrou peněz do marketingu (a to byste ještě musel mít dost štěstí při vybírání, komu ty peníze zaplatit).

Proč? myslíte?
Azu
Profil *
Vůbec se toho nebojte a to, že nejste na seznamu na předních pozicích není vůbec podstatné. Se zkušenostma z více jak 60ti klienty co mají obchody Vám můžu říct jediné, ti co se nejvíce zajímají o SEO a neustále řeší jak se kde umisťují a řeší věci kolem toho, tak ti jsou jendoznačně nejméně úspěšní a naopak ti co o tom vědí úplně kulový, poříděj si shop, který splňuje základy dobrého webu, mají odpovídající nadpisy, popisky v odkazech a další technické náležitosti a nesnaží se vše v obchodě podřizovat SEO, tak ti mají s obchody úspěch. Chce to především budovat značku firmy, udělat si dobré jméno a spokojenost zákazníků, rychle vyřizovat objednávky a komunikovat se zákanzíky, mít o ně zájem, individuální přístup. Co se týče cen, rozhodně není potřeba se nějak podbízet a mít za každou cenu nejnižší ceny, je to stejné jako se všim jiným, levné = podezřelé. Jediná oblast kde toto neplatí je prodej počítačů a elektroniky, což je dáno tím, že toto jsou většinou nákladnější záležitosti a jejich nákup se ve většině případů plánuje dlouhodoběji dopředu a tak choděj očumovat do kamenných obchodů a pak to koupěj v nejlevnějším shopu na internetu. Lidé též velmi často volí internetové obchody, které mají sídlo poblíž jejich bydliště i za cenu vyšší ceny, pokud má takový obchod důvěru. a tak bych moh pokračovat .... obchod musí být jednoduchý, poskytovat jistý komfort nákupu a být přehledný, divili by ste se čeho jsou běžní lidé při nákupu schopni .
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.