Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
DjcM Profil * |
#1 · Zasláno: 21. 1. 2007, 16:37:43
Prosím doporučte nějaké osvědčené techniky jak se dostat rychle do vrchních pozic. Mám nový e-shop, jak ho co nejrychleji prosadit. Děkuji
|
||
nightfish Profil |
#2 · Zasláno: 21. 1. 2007, 16:40:50
DjcM
udělej sitemapu a sežen hodně kvalitních zpětných odkazů... (+ reklama na AdWords a Sklik - tam se můžeš bez problémů dostat úplně nahoru) |
||
smajli Profil |
#3 · Zasláno: 21. 1. 2007, 16:41:32
Tyto informace se platí zlatem. ;-)
|
||
DjcM Profil * |
#4 · Zasláno: 21. 1. 2007, 17:03:40
Co je kvalitní zpětný odkaz? Máím se zaregistrovat do všech katalogů? katalogy
A na co mám odkazovat na tu sitemapu? |
||
nightfish Profil |
#5 · Zasláno: 21. 1. 2007, 17:06:41
DjcM
kvalitní odkaz = obecně větší PR odkazující stránky, dalším plusem je tématická podobnost odkazující stránky A na co mám odkazovat na tu sitemapu? zřejmě jsem špatně oddělil své myšlenky - udělej sitemapu a sežen zpětné odkazy na svůj web (na sitemapu odkazovat netřeba) |
||
DjcM Profil * |
#6 · Zasláno: 21. 1. 2007, 17:39:33
Dík za info. Ještě mě zajímá jedna věc proč fulltext seznamu našel můj web až po třech měsících? vedlo na něj asi 10 odkazů a řekl bych, že kvalitních (podobný obsah, pagerank cca 3-5,..)
D |
||
nightfish Profil |
#7 · Zasláno: 21. 1. 2007, 17:42:39
DjcM
1) nenapsal jsi adresu webu 2) pro rychlost indexování fulltextem seznamu nejsou stanovena žádná pravidla 3) je možné, že odkazy, které vedly na tvou stránku vedly z webů, které seznam ještě neměl zaindexované 4) je potřeba prozkoumat logy webserveru a zjistit, kdy se u tebe robot od seznamu objevil... |
||
DjcM Profil * |
#8 · Zasláno: 21. 1. 2007, 17:48:04
Tu stránku jsem asi po 5 měsících smazal. Ale prosím co je ten LOG?
|
||
nightfish Profil |
#9 · Zasláno: 21. 1. 2007, 17:54:23
DjcM
ten log je takový soubor, do kterého webserver zapisuje kdy, kdo a co za stránku vašeho webu chtěl |
||
DjcM Profil * |
#10 · Zasláno: 21. 1. 2007, 17:59:10
Asi působím jako informačnícucák jak jsem si ten soubor shopen přečíst?
|
||
nightfish Profil |
#11 · Zasláno: 21. 1. 2007, 18:04:29
DjcM
je třeba požádat vašeho správce serveru/webhostingu, aby vám jej zpřístupnil |
||
DjcM Profil * |
#12 · Zasláno: 21. 1. 2007, 18:29:07
To máš každej web svůj log jestli to dobře chápu. am se zapisuje jména robotů a co po mě chtěli správně?
|
||
nightfish Profil |
#13 · Zasláno: 21. 1. 2007, 19:01:40
DjcM
většina webserverů jde nastavit tak, aby zaznamenávaly tyto požadavky do logů... nemusí platit jeden web = jeden log, někdy bývá společný log pro celý webserver (ale to spíš výjimečně) obsahuje jak informace o robotech, tak i o běžných uživatelích - rozpoznávání se pak dělá na základě buď známé IP adresy robota nebo user agent řetězce... |
||
DjcM Profil * |
#14 · Zasláno: 21. 1. 2007, 19:19:39
Jo dík zbytek si najdu
|
||
Marek Prokop Profil |
#15 · Zasláno: 22. 1. 2007, 02:30:16
DjcM, nic ve zlém, ale jestliže mát nový e-shop a teprve teď kladete otázky, jaké kladete, asi bude nejlepší, když se toho e-shopu zase rychle zbavíte. Třeba ho někdo koupí. O tyhle věci jste se měl zajímat nejpozději rok před tím, než jste o pořízení e-shopu začal uvažovat. Teď už to zpoždění můžete dohnat jen v případě, že Váš obchod působí ve zcela nekonkurenčním oboru, anebo fůrou peněz do marketingu (a to byste ještě musel mít dost štěstí při vybírání, komu ty peníze zaplatit).
|
||
Časová prodleva: 6 dní
|
|||
Pavel Calta Profil |
#16 · Zasláno: 28. 1. 2007, 13:09:07
DjcM, nic ve zlém, ale jestliže mát nový e-shop a teprve teď kladete otázky, jaké kladete, asi bude nejlepší, když se toho e-shopu zase rychle zbavíte. Třeba ho někdo koupí. O tyhle věci jste se měl zajímat nejpozději rok před tím, než jste o pořízení e-shopu začal uvažovat. Teď už to zpoždění můžete dohnat jen v případě, že Váš obchod působí ve zcela nekonkurenčním oboru, anebo fůrou peněz do marketingu (a to byste ještě musel mít dost štěstí při vybírání, komu ty peníze zaplatit).
Proč? myslíte? |
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Azu Profil * |
#17 · Zasláno: 31. 1. 2007, 20:55:16
Vůbec se toho nebojte a to, že nejste na seznamu na předních pozicích není vůbec podstatné. Se zkušenostma z více jak 60ti klienty co mají obchody Vám můžu říct jediné, ti co se nejvíce zajímají o SEO a neustále řeší jak se kde umisťují a řeší věci kolem toho, tak ti jsou jendoznačně nejméně úspěšní a naopak ti co o tom vědí úplně kulový, poříděj si shop, který splňuje základy dobrého webu, mají odpovídající nadpisy, popisky v odkazech a další technické náležitosti a nesnaží se vše v obchodě podřizovat SEO, tak ti mají s obchody úspěch. Chce to především budovat značku firmy, udělat si dobré jméno a spokojenost zákazníků, rychle vyřizovat objednávky a komunikovat se zákanzíky, mít o ně zájem, individuální přístup. Co se týče cen, rozhodně není potřeba se nějak podbízet a mít za každou cenu nejnižší ceny, je to stejné jako se všim jiným, levné = podezřelé. Jediná oblast kde toto neplatí je prodej počítačů a elektroniky, což je dáno tím, že toto jsou většinou nákladnější záležitosti a jejich nákup se ve většině případů plánuje dlouhodoběji dopředu a tak choděj očumovat do kamenných obchodů a pak to koupěj v nejlevnějším shopu na internetu. Lidé též velmi často volí internetové obchody, které mají sídlo poblíž jejich bydliště i za cenu vyšší ceny, pokud má takový obchod důvěru. a tak bych moh pokračovat .... obchod musí být jednoduchý, poskytovat jistý komfort nákupu a být přehledný, divili by ste se čeho jsou běžní lidé při nákupu schopni .
|
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0