Autor Zpráva
RomanD
Profil
Zdravím ve spolek.
Nejsem žádný expert v SEO, spíš bych řekl začátečník.
Jsem z toho nějaký zmatený. Když se mluví o SEO, vždy se zmiňuje pagerank a zpětné odkazy. Jelikož začínám, chtěl jsem to vyzkoušet na malém webu.
Podíval jsem se na výsledek hledání na googlu a seznamu na kw "coursing". BTW: má soukromá aktivita.
Výsledek u obou 3. místo (www.coursingbrno.cz). Zkoumal jsem kolegy z Prahy (www.coursing.net), proč jsou jsou na tom líp. Závěr. NECHÁPU.

Výsledky 1 - 8 z asi 9 odkazujících na http://www.coursingbrno.cz
Výsledky 1 - 3 z asi 4 odkazujících na http://www.coursing.net.

Prozkoumal jsem odkazy kvůli pageranku, jestli nejsou nějaké vysoké. Na Brno to však vychází opravdu lépe.
V čem je teda problém ?

Jediné co mě napadá je, že stránky coursing.net jsou relevantnější ke kw "coursing".

Poradí někdo ? Nejde mi v tuto chvíli ani tak o to se dostat na druhou pozici, ale spíš o princip SEO.

Díky moc
Roman
Eddie
Profil
V SEO ide aj o kod tvojej stranky. Spravne pouzite tagy atd... Ako casto ta indexuju vyhladavace... (opravte ma ak sa mylim :) )
habendorf
Profil
O pořadí samozřejmě rozhoduje především relevance.
RomanD
Profil
Možná na to jdu špatně, nic lepšího mě v tuto chvíli nenapadá :(


http://www.google.cz/search?hl=cs&q=coursing+site%3Awww.coursing.net&l r=

http://www.google.cz/search?hl=cs&q=coursing+site%3Awww.coursingbrno.c z&lr=

Znáte někdo lepší způsob jak zjistit zda je web relevantní k danému kw ?
RomanD
Profil
V SEO ide aj o kod tvojej stranky. Spravne pouzite tagy atd... Ako casto ta indexuju vyhladavace... (opravte ma ak sa mylim :) )

Toto mi připadá asi jako rozumné vysvětlení.

Na obou webech jsou chyby, na www.coursingbrno.cz jich je vic :(
Azu
Profil *
Pro google je důležitý především obsah. Např. mam web který má sotva 15 zpětných odkazů a je díky obsahu na 1. místě na všeobecné slovo asi ze 150milionů nalezených výsledků ale PR má 4. Naproti tomu web s nekvalitním obsahem ale několika tisíci zpětných odkazů dosahuje kolem 5 místa a PR má 8. Z toho mně vychází, že kvalitní obsah má na umístění větší vliv, kdežto zpětné odkazy zvyšují page rank, který na umístění nemá až takovou váhu. Samozřejmě, že to ovlivňuje ještě mnoho dalších faktorů, ale obsah a zpětné odkazy mají největší váhu.

O mně je známo, že jsem jednoznačně odpůrcem SEO a umělému přizpůsobování obsahu stránek jen abych je měl jakoby optimalizované pro SEO a neskutečně mně vytáčejí ty lživé nabídky většiny firem, které zákazníkům vychvalují jak jen to jejich řešení SEO je nejlepší a jak díky nim budou na prvních místech a jako ukázku svého umu překládají ukázky výsledků na kterých dosahují 1-3 místa ale na slovo se sotva tisíci nalezenými výsledky. SEO je jen nafouknutá bublina, která se stala módním hitem a bohužel webdesignové firmy toho jen zneužívají ke svému obohacení a klamání zákazníků. Jak můžou ty první pozice garantovat tisíce firem, když první může být jen jeden. Našim zákazníkům, říkáme, že jim všichni lžou a SEO úmyslně nikomu nenabízíme ač si troufám říct, že naše weby dosahují mnohem lepších výsledků než všech těch lhářů a neděláme je speciálně upravované pro SEO. Proč to píšu ?
Vykašlete se na nějaké SEO, zapoměňte, že něco takového kdy bylo napsáno, dělejte weby tak jak nejlíp umíte, pravidleně je aktualizujte a pište do nich kvalitní výstižný obsah, dejte o svém webu světu vědět a uvidíte, že to bude mít větší úspěch než umělá nepřirozená optimalizace. Toto platí zejména pro internetové obchody, chovejte se jako by ste provozovali kamený obchod, propagujte svou značku, budujte mezi lidmi svou kvalitní pověst a dobré služby, tohle dělá z obchodu dobrý a úspěšný obchod a rozhodně nemusíte být na prvních místech.
Podle nějakých nedávných průzkumů z ameriky se ukazuje že první dvě pozice ve vyhledávačích začínají být naopak na obtíž, díky tomu že si lidi již zvykli na to, že na prvních dvou pozicích bývají většinou nalezeny výsledky umělé právě optimalizované a s tím co člvoěk hledá nemají mnoho společného a díky unavenosti z těchto neférových výsleků mnoho lidí začíná svou cestu naopak od 3 místa.
Yuhů
Profil
Azu, nemáš nějaké odkazy na "nedávné průzkumy", jež zmiňuješ? Jinak s tebou velmi souhlasím.
Azu
Profil *
Yuhů: o víkendu kouknu kam sem to založil, rozhodně to byla zajímavá studie o chování uživatelů na internetu zaměřená na nejrůznější druhy webů a jak se tam lidé chovají, ale i různé marketingové studie ovlivňující návštěvnost a úspěšnost webů
tuzticzka
Profil
Azu SEO je jen nafouknutá bublina...
O SEO jsem se nikdy nezajímal, mám web, který se i bez něčeho takového obvykle umístil mezi prvními deseti výsledky. Některé vyhledávače mě sice štou, protože mě dávají až za konkurenční web(nikdy jsem nenašel víc jak 3 cizí weby, které by byly o tom samém tématu), který vůbec není lepší, ale tím, že má všechno přístupné bez registrace a přihlášení, je jeho web hrozně omezený. U mě to zase je tak, že bez registrace toho nemí opravdu moc přístupného, jenže právě existence vlastního účtu poskytuje návštěvníkovi po registraci velkou spoustu výhod, které ten druhý web nemůže nabídnout. Vím, že to vyzní hodně sobecky, ale ten můj je prostě lepší ale podle Google pageranku mám jenom 2/10 a ten druhý má 3. Je to hlavně tím, že na každé PHP generované stránce má ta klíčová slova uvedená. Taky mi PHP generuje hodně stránek, ale Google je nevidí, protože jsou k dispozici až po přilášení.... doufám že to nebylo moc OT...
Martin
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.