Autor Zpráva
lopik
Profil
moze googlu alebo nejakemu inemu vyhladavacu vadit ked sa v title opakuje nejake slovo dva-tri krat?
Timy
Profil
Ne
lopik
Profil
ano ale myslim na jednej stranke.
Marek Prokop
Profil
Žádnému vyhledavači opakování slov v title na vaší stránce určitě vadit nebude. Proč by mělo? Jiná otázka by ovšem byla, zda a případně k čemu vám to pomůže, zda vám to nějak neuškodí apod. Na to jste se ale zřejmě neptal a navíc by na to ani takto obecně odpovědět nešlo.
Timy
Profil
lopik
Však ten web, co je první, obsahuje v title dvakrát stejné slovo
Richi
Profil
jednou nekde napsal nebo řekl Yuhů (jestli se nepletu):
title - auto auto auto = pro vyhledávač title - auto

takže jenom tím že dáš do title dva krát stejné slovo zabíráš místo jinému vyhledávanému slovu ...

to že je nekde na prvním míste web co to má dva krát je jenom náhoda a není to proto že to tam má 2 krát ale na základě jiných faktorů
Timy
Profil
Richi
"to že je nekde na prvním míste web co to má dva krát je jenom náhoda a není to proto že to tam má 2 krát ale na základě jiných faktorů"
Nemyslím si, že to tady někdo tvrdí. Otázka zněla, zda to může vadit, tak jsem dal pouze konkrétní příklad toho, že to nevadí.
Marek Prokop
Profil
Otázka zněla, zda to může vadit, tak jsem dal pouze konkrétní příklad toho, že to nevadí.

Timy, vy jste ale nedal příklad toho, že to nevadí. Na výsledku jednoho jediného dotazu nejde ukázat, zda je stránka z pohledu SEO úspěšná. Konkrétní stránka je z pohledu SEO úspěšná tehdy, když na ní z vyhledavačů chodí co nejvíc těch správných lidí. Na tom se ale její pozice pro jeden dotaz podílí třeba jen jedním procentem.

Navíc můžete brát v úvahu i to, jak daná stránka pomáhá jiným stránkám téhož webu či majitele, a kdybyste hodnotil nejen úspěšnost, ale i efektivitu, musel byste zahrnout i náklady na vznik, provoz a propagaci té stránky.

Proto jsou otázky typu "vadí vyhledavačům XZY?" většinou zcela zavádějící a je velmi těžké na ně nějak smysluplně odpovědět.
Richi
Profil
Timy
ok jasne, takže odpoved na puvodni otazku je:

može ale nemusí :-)
Timy
Profil
Marek Prokop
Však já nic z toho netvrdím. Otázka zněla, zda vyhledáčům vadí, když se jedno slovo vícekrát opakuje v <title>. Protože nevidím důvod k tomu, aby to mělo vadit (zároveň neříkám, že to nějak pomáhá a ani že to nepomáhá), napsal jsem, že to nevadí a přidal jsem k tomu jeden ukázkový příklad. Nic víc :-).

Richi
Souhlas :-).
Marek Prokop
Profil
Timy, snad se shodneme, že vyhledavače jsou jen stroje, a tudíž jim nevadí nic. Nevadilo by jim, ani kdyby stránka title neměla, ani kdyby vůbec neexistovala. Proto bychom Lopikovu otázku asi měli interpretovat spíše nějak takto: "Neuškodí mi ve vyhledavačích...?"

No, a z tohoto pohledu byla Vaše odpověď nesprávná a příklad také. Příkladem jste sice ukázal, že stránka se dvěma výskyty klíčového slova v title může být první, ale už jste neukázal (a nemohl ukázat), na jaké další dotazy by mohla být (ale nyní není) také první, kdyby místo druhého výskytu slova A bylo v title slovo B. Stejně tak jste tím příkladem neukázal, jak vysokou míru prokliku nyní tento odkaz má a jakou by měl, kdyby v titlu bylo dané slovo jen jednou.

Možná Vám připadám jako hnidopich, ale já se jen snažím nasměrovat pozornost na to, co je v SEO opravdu důležité. Člověk, který se ptá: "Vadí vyhledavačům opakování klíčového slova v title?" dělá fatální chybu, protože uvažuje úplně špatným směrem. Když mu s poukazem na jednu konkrétní SERP odpovíme "nevadí," jen ho utvrdíme v tom, že se ptá a tedy i uvažuje správně.
Timy
Profil
Marek Prokop
Dobře, dalo by se říci, že jsem pouze odpověděl polovinu otázky a neřekl to důležité. Takže abych to zkrátil, souhlasím s vámi :-).
lopik
Profil
dakujem vam za odpovede
Richi
Profil
Marek Prokop
Timy, snad se shodneme, že vyhledavače jsou jen stroje, a tudíž jim nevadí nic. Nevadilo by jim, ani kdyby stránka title neměla, ani kdyby vůbec neexistovala. Proto bychom Lopikovu otázku asi měli interpretovat spíše nějak takto: "Neuškodí mi ve vyhledavačích...?"

Marku, už to berete moc fylozoficky, všichni víme na co se ptal ptak proč slovíčkaření? :-)
Marek Prokop
Profil
Proč to slovíčkaření? Protože na nepřesnou otázku nejde dát přesná odpověď. Dovedu si představit deset různých důsledků opakování slova v title. Žádný z nich nebude vadit vyhledavači, ale některé asi budou vadit majiteli příslušné stránky. Nebo třeba nebudou, nevím, z dotazu to neumím posoudit.

Až mne někdy přistihnete při tom, že o SEO jen filosofuji bez ohledu na praktické výsledky, budete mít u mne lahev dobrého vína.
tiso
Profil
Marku, už to berete moc fylozoficky, všichni víme na co se ptal ptak proč slovíčkaření? :-)
vs.
Až mne někdy přistihnete při tom, že o SEO jen filosofuji bez ohledu na praktické výsledky, budete mít u mne lahev dobrého vína.
Richi - ono je to totiž vec hĺbky pohľadu... Pokiaľ si vieš vetu vyložiť len jedným spôsobom tak na ňu len jedným spôsobom odpovieš - bude to pre Teba jednoznačné, jasné... Čím viac ale vieš, tým viac je možností a pohľadov na danú otázku, je viac súvisiacich vecí a otázok (ktoré však v pôvodnom príspevku nie sú), ktoré by pomohli zúžiť výber či dokonca z toho množstva vybrať jednoznačnú odpoveď. Potom príde opäť niekto múdrejší a vynoria sa ďalšie možnosti a otázky...
Richi
Profil
Marek Prokop
Až mne někdy přistihnete při tom, že o SEO jen filosofuji bez ohledu na praktické výsledky, budete mít u mne lahev dobrého vína.

Ted abych sledoval vše co píšete :-)
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.