Autor Zpráva
Pavel Calta
Profil
Zdravím, navrhuji založit fórum, kam by každý napsal svůj názor na určitý faktor ovlivňující úspěch.

Já začnu:

<title> - považuji za dosti účinný nástroj. (svědčí o tom i Seznam, když mi odmítl zaindexovat 2 stránky se stejným TITLE


<meta name="description"....> Již nějakou dobu jsem přesvědčen, že nemá význam na pořadí, alespoň né přímo, ale pouze pokud obsah meta name="description" týká také obsahu stránky. Zažil jsem, že v meta name="description" jsem měl nějaký obsah, ale roboti stránku nezaindexovali, protože nebyla totožná z obsahem stránky.


<meta name= "keywords"..> Účinností si nejsem až tak jistý. Údajně je ani google nepoužívá, ale jsem přesvědčen, že Jyxo ano. Já meta name= "keywords" vyplňuji vždy jen cca 3 - 6 slovy, nebo kombinacemi. Myslím, že to není na škodu.

<H1> - dle mého má velký význam pro vyhledávače a pomáhů mu v organizování obsahu stránky. Vyhledávač se za to odvděčí. Například Google jsem si jistý, že právě H1 dává velký význam

<B>, <Strong>,... - řekl bych, že dnes již nefunkční a nahrazeny právě nadpisy H1 - H6

Alt u obrázků Title u odkazů - Já tomu věřím. Alt určitě funguje a spolehlivě Title u odkazů nepřikládám velkou váhu.





Já jsem přispěl alespoň něčím.

Pojďmě diskutovat a psát naše domněnky, nemusí dávat smysl, ale alespoň si můžeme povědět, jestli se to také někomu stává. Zmiňujme věci, která nás jen napadají jako domněnky. Třeba na nich něco bude!
Jakpsatweb.cz mi poslední dobou připadá jako kniha dotazů na 3 - 6 lidí (Marek P., Yuhůů, Plaváček,....) zmíněným se omlouvám a zároveň děkuji


Pojďmě si pomoci

P.C
Railbot
Profil
<B>, <Strong>,... - řekl bych, že dnes již nefunkční a nahrazeny právě nadpisy H1 - H6
Už jen logicky jsou tyto dvě věci úplně něco jiného. Zvýrazněná slova jsou zvýrazněná slova a nadpisy jsou nadpisy. Ani jedno nemůže to druhé zastoupit. b a strong jsou funkční, jsou na stejné úrovni, ale jaký mají vliv, to nevím. Velký význam zřejmě mít nebudou, ale že by je v jakémkoli směru nahradily nadpisy, to určitě ne. Pokud se mýlím, budu rád za opravu.
Pavel Calta
Profil
Omlouvám se napsal jsem to špatně samozdřejmně, že fungují ale z hlediska účinnosti je nepovažuji za nějak extra. Myslel jsem to tak, že nadpisy robotum pomáhají více něž tagy strong a b.
P
Timy
Profil
Myslím, že je důležité mít dobrou hustotu slov, zároveň nepoužívat stále stejné fráze (neoptimalizovat jen na jedno slovo/slova), uživatel může hledat nějaké jiné synonymum. Hodí se zpětné odkazy a text těchto odkazů.
ssrf
Profil *
Já poslední dobou sleduji, že je dobré odkazovat ze svých stránek na nějaké weby podobného obsahu. Ani není potřeba zpětný odkaz a google to bere jako podobný a hned jdou body nahoru.
WertriK
Profil
Měl bych dotázek ohledně těch nadpisů, když mám přehled článků [nadpis + úryvek článku] tak nemůžu dát všem nadpisům H - někde jsem četl, že když google najde na jené stránce více H tak ji neindexuje.
Jak tohle řešíte ?
habendorf
Profil
někde jsem četl, že když google najde na jené stránce více H tak ji neindexuje.

Totální nesmysl.
WertriK
Profil
někde jsem četl, že když google najde na jené stránce více H tak ji neindexuje.

Totální nesmysl.


Díky
Marek Prokop
Profil
Přátelé, nechci vám kazit radost ze samostatného myšlení, ale pokud ty faktory nechcete dávat dohromady půl roku, přečtěte si raději http://www.seomoz.org/article/search-ranking-factors -- máte tam skoro všechny s komentáři lidí, kterým jde jakž-takž důvěřovat.
ssrf
Profil *
Marku sice hezký ale já (moje chyba) neumím anglicky.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0