Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
milan_hk Profil * |
#1 · Zasláno: 21. 3. 2007, 18:03:56
Zdravím,
mám prosím pár otáziček Je možné že by fulltext seznamu měnil algoritmus vyhledávání každý den? Poslední dobou je to asi jediné mé vysvětlení. google - je dobré mít vypsané klíčové slovo v meta title a description. Nebo lepší nic neuvádět a nechat ho nasosat obsahu. Ať si určitá klíčová slova vyhledá sám. jedná se mě o pozice vyhledávání. Asi budu muset navštívit seo (vůdů) Marka Prokopa :o) Díky za odpovědi Milan |
||
nightfish Profil |
#2 · Zasláno: 21. 3. 2007, 18:27:19
Je možné že by fulltext seznamu měnil algoritmus vyhledávání každý den?
možné je skoro všechno je dobré mít vypsané klíčové slovo v meta title a description je vhodné, aby v title byl napsán titulek stránky a v description popis, co na té stránce je - z čehož plyne, že by ani title ani description nemělo být stejné pro všechny stránky webu jedná se mě o pozice vyhledávání. Asi budu muset navštívit seo (vůdů) Marka Prokopa :o) Kurz SEO pro webdesignery od H1 můžu jenom doporučit |
||
Yuhů Profil |
#3 · Zasláno: 21. 3. 2007, 20:15:33 · Upravil/a: Yuhů
> Je možné že by fulltext seznamu měnil algoritmus vyhledávání každý den?
možné to je, v praxi spíš měníme spoustu dílčích algoritmů. A málokdy jich stihneme změnit víc za den. Také se stále přecrawlovává databáze s měnícím se nastavením indexéru. Tož změna je život. > jedná se mě o pozice vyhledávání. a to jako proč? K čemu jsou pozice dobré? |
||
milan_hk Profil * |
#4 · Zasláno: 22. 3. 2007, 09:51:26
Yuhů: Jedná se mě o pozice ve výsledku vyhledávaní fulltextem.Proč?
Vyskakovat na první straně je lepší ta druhá je méně navštěvovaná. Mám klíčová slova na který jsem první ve výsledku vyhledávaní a zjišťuju že to je chyba radši 3 nebo 4 pozici než první. (já osobně přeskakuju 1 výsledky hledání). Ale to je jen tak mimo. Jde mě ale o to že produkty už tak jednoduše s optimalizovat nejdou. Jo můžu udělat parametry, komentáře, návod k obsluze, detail produktu atd. A všude zkopírovat stejnej TITLE víc klíčových slov více v předu ale pak přehlednost stránek pro zákazníka pomalinku zaniká. Google ten už je více zapeklitej. Co je pro mě přednejší google nebo seznam (dělám si doma už 2 měsíce statistiku přístupů odkud, jestli objednali atd.) věřte ani tolik jsem toho nepopsal za celej rok ve škole:o). Optimalizovat pro oba perfektně nejde ale furt hledám tu správnou cestu. Jsme rodinná firmička a SEO od nějaké firmy nebo dokonalej web je pro nás moc peněz. A myslím si že z 95% jsem schopnej udělat to co ona. A kort v dnešní době SEO dělá každý ale tak každej 10 aspoň něco o tom ví. S-rank hlavní strany mám 85/ důležité podkategorie od 70-40. Page Rank 3 ale na tom pracuju jen ta doba je furt dlouhá a vánoce nepřicházej tak často jako u Seznamu. A to vše za 93 dní od spuštění. Návštěvnost 260-328 denně a to na 700 zaindexovaných stran a 500 produktů na stránce. Zlaté české ručičky a hlavu na zprávném místě.(a jdou dělat zázraky) |
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0