Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Bruno Vox Profil * |
#1 · Zasláno: 26. 3. 2007, 22:25:25
Zdravím, pokud můj hlavní prodejní produkt jsou mixéry a chtěl bych, aby mixéry bylo moje hlavní klíčové slovo. moje firma se jmenuje Mixéry Bruno(moje křestní jméno).
Má smysl, nebo je lepší uvádět v title ve všech stránkách jméno firmy? například: Fagor Stip - mixéry Bruno Korols - mixéry Bruno Minox - mixéry Bruno . . . . Skoro si myslím, že tím sundavám hodnotu slova "Mixéry". Díky moc za rady. |
||
djlj Profil |
#2 · Zasláno: 26. 3. 2007, 22:28:17
Ne, nemá. Vyhledávače si, pokud vím, title nijak nezaznamenávají. Title je jen informace pro uživatele; ti předpokládám nejsou dementní, a tak nepotřebují mít u každého popisku znovu název firmy, na jejíž stránkách se nacházejí.
|
||
venca163 Profil |
#3 · Zasláno: 26. 3. 2007, 22:34:54
Bruno Vox
uváděl bych v title všech stránkách mixéry Bruno - přesně, jako ve tvém příkladu title má na vyhledávače imho velmi velký vliv. |
||
habendorf Profil |
#4 · Zasláno: 26. 3. 2007, 22:40:17
Ne, nemá. Vyhledávače si, pokud vím, title nijak nezaznamenávají.
Tak to je omyl. |
||
djlj Profil |
#5 · Zasláno: 26. 3. 2007, 22:45:54
Omlouvám se, myslel jsem, že má tazatel na mysli title u odkazů. V tomto případě je to naopak, jen ať tam ten název firmy dá :).
|
||
Bruno Vox Profil * |
#6 · Zasláno: 26. 3. 2007, 22:54:34
Skutečně jsem myslel <title></title>
jenom se zeptám jak to řešíte, když máte redakční systém? já to mám udělané, že title je proměná a záznam tahám z databáze. stejně to řeším i v případě description a keyword. Popravdě, ani mě nanapadá jiný způsob. Ale jen se ptám jestli to neřešíte lépe. |
||
Darth Nihilius Profil |
#7 · Zasláno: 27. 3. 2007, 09:30:31
Skoro si myslím, že tím sundavám hodnotu slova "Mixéry".
To si myslíš správně. Napsal bych title ve tvaru "mixery - fagor stip" |
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0