Autor Zpráva
Bruno Vox
Profil *
Zdravím, pokud můj hlavní prodejní produkt jsou mixéry a chtěl bych, aby mixéry bylo moje hlavní klíčové slovo. moje firma se jmenuje Mixéry Bruno(moje křestní jméno).
Má smysl, nebo je lepší uvádět v title ve všech stránkách jméno firmy?

například:
Fagor Stip - mixéry Bruno
Korols - mixéry Bruno
Minox - mixéry Bruno
.
.
.
.


Skoro si myslím, že tím sundavám hodnotu slova "Mixéry".
Díky moc za rady.
djlj
Profil
Ne, nemá. Vyhledávače si, pokud vím, title nijak nezaznamenávají. Title je jen informace pro uživatele; ti předpokládám nejsou dementní, a tak nepotřebují mít u každého popisku znovu název firmy, na jejíž stránkách se nacházejí.
venca163
Profil
Bruno Vox
uváděl bych v title všech stránkách mixéry Bruno - přesně, jako ve tvém příkladu

title má na vyhledávače imho velmi velký vliv.
habendorf
Profil
Ne, nemá. Vyhledávače si, pokud vím, title nijak nezaznamenávají.

Tak to je omyl.
djlj
Profil
Omlouvám se, myslel jsem, že má tazatel na mysli title u odkazů. V tomto případě je to naopak, jen ať tam ten název firmy dá :).
Bruno Vox
Profil *
Skutečně jsem myslel <title></title>
jenom se zeptám jak to řešíte, když máte redakční systém? já to mám udělané, že title je proměná a záznam tahám z databáze. stejně to řeším i v případě description a keyword. Popravdě, ani mě nanapadá jiný způsob. Ale jen se ptám jestli to neřešíte lépe.
Darth Nihilius
Profil
Skoro si myslím, že tím sundavám hodnotu slova "Mixéry".
To si myslíš správně.
Napsal bych title ve tvaru "mixery - fagor stip"
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.