Autor Zpráva
oTazník
Profil *
Dobrý den všem

chtěl bych se zeptat jak postupovat když na webu každý den vznikají desítky nových stránek a desítky starých zanikajá.

Například na webu prodávající zájezdy, nebo rezervující hotelové pokoje má každý termín svou vlastí stránku. Po expirai termínu stránka zmizí a objeví se nová (obsahově podbná).

Co dělat se starými stránkami, které se třebas krátkodobě dobře umisťoali ve výsledích vyhledávání.

1) Přesměrovat je na adresu s novým termínem (ale ta bude brzy opět neaktuální -řetězové přesměrování)
2) Přesměrovat ji na nadřazenou sekci?
2) Máte jiné řešení?

Jak se bude Seznam dívat na web, který bude obsahovat stovky přesměrovaných stránek?
Joker
Profil
1) Přesměrovat je na adresu s novým termínem (ale ta bude brzy opět neaktuální -řetězové přesměrování)
Nemusí být, mohlo by se vždycky přesměrovávat na tu právě aktuální.

Asi bych přesměroval na nějakou stránku, která bude obsahovat informaci, že hledané již není k dispozici a potom co nejpodobnější aktuální nabídky.

Ale pokud jsou ty stránky až takhle krátkodobé, možná ani nemá smysl je nechat indexovat vyhledávačem?
Kcko
Profil
>> Ale pokud jsou ty stránky až takhle krátkodobé, možná ani nemá smysl je nechat indexovat vyhledávačem?

Presne tak , u zajezdu, rezervaci atp to opravdu nema smysl. Co je novinka nyni, to je za 2-3 tydny neaktualni.
oTazník
Profil *
Co je novinka nyni, to je za 2-3 tydny neaktualni.

Ta stránka neobsahuje jen datum a cenu aktuálního zájezdu (v takovém případě by byla opravdu k ničemu), ale i jeho popis, popish hotelu, foto....

Je mi těžko u srdce když pomyslím nato, že pracně budovaný obsah vyhledávače nikdy neuvidí.

Uvažoval jsem o variantě, kdy by měl zájezd právě jednu adresu a na ní by byl výpis termínů, ale nevím jak řešit situaci když se návštěvník na stránku proklikne z interního vyhledávání (nebo z různých výpisů termínů) a na stránce na něj vybafnou i jiné termíny než ty které chtěl.
tiso
Profil
oTazník ak ide o opakovaný zájazd, tak by si tam mal mať:
- zájazd, popis, odkaz na fotogalériu (priamo iba náhľady fotiek) najbližší termín (+tlačítko objednať na kotvu na formulár nižšie)
- ďalšie termíny
- registračný formulár kde je na výber zo všetkých termínom
- reakcie spokojných (dúfam že nespokojný nie sú) účastníkov zájazdu (najlepšie v bočnom stĺpci)
- odkazy na iné zájazdy, najlepšie podobné cenou/podobné lokalitou
- ak chceš analyzovať ktorý termín kto chcel, tak si sleduj $_SERVER["HTTP_REFERER"] a ak tam nájdeš konkrétny dátum zájazdu, tak ho zvýrazni na stránke i nastav ako predvolený do formu.

Takto nejak by som to urobil ja.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0