Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
oTazník Profil * |
#1 · Zasláno: 11. 4. 2007, 10:54:19
Dobrý den všem
chtěl bych se zeptat jak postupovat když na webu každý den vznikají desítky nových stránek a desítky starých zanikajá. Například na webu prodávající zájezdy, nebo rezervující hotelové pokoje má každý termín svou vlastí stránku. Po expirai termínu stránka zmizí a objeví se nová (obsahově podbná). Co dělat se starými stránkami, které se třebas krátkodobě dobře umisťoali ve výsledích vyhledávání. 1) Přesměrovat je na adresu s novým termínem (ale ta bude brzy opět neaktuální -řetězové přesměrování) 2) Přesměrovat ji na nadřazenou sekci? 2) Máte jiné řešení? Jak se bude Seznam dívat na web, který bude obsahovat stovky přesměrovaných stránek? |
||
Joker Profil |
#2 · Zasláno: 11. 4. 2007, 11:14:35
1) Přesměrovat je na adresu s novým termínem (ale ta bude brzy opět neaktuální -řetězové přesměrování)
Nemusí být, mohlo by se vždycky přesměrovávat na tu právě aktuální. Asi bych přesměroval na nějakou stránku, která bude obsahovat informaci, že hledané již není k dispozici a potom co nejpodobnější aktuální nabídky. Ale pokud jsou ty stránky až takhle krátkodobé, možná ani nemá smysl je nechat indexovat vyhledávačem? |
||
Kcko Profil |
#3 · Zasláno: 11. 4. 2007, 11:59:18
>> Ale pokud jsou ty stránky až takhle krátkodobé, možná ani nemá smysl je nechat indexovat vyhledávačem?
Presne tak , u zajezdu, rezervaci atp to opravdu nema smysl. Co je novinka nyni, to je za 2-3 tydny neaktualni. |
||
oTazník Profil * |
#4 · Zasláno: 13. 4. 2007, 09:37:37
Co je novinka nyni, to je za 2-3 tydny neaktualni.
Ta stránka neobsahuje jen datum a cenu aktuálního zájezdu (v takovém případě by byla opravdu k ničemu), ale i jeho popis, popish hotelu, foto.... Je mi těžko u srdce když pomyslím nato, že pracně budovaný obsah vyhledávače nikdy neuvidí. Uvažoval jsem o variantě, kdy by měl zájezd právě jednu adresu a na ní by byl výpis termínů, ale nevím jak řešit situaci když se návštěvník na stránku proklikne z interního vyhledávání (nebo z různých výpisů termínů) a na stránce na něj vybafnou i jiné termíny než ty které chtěl. |
||
tiso Profil |
#5 · Zasláno: 13. 4. 2007, 10:47:05
oTazník ak ide o opakovaný zájazd, tak by si tam mal mať:
- zájazd, popis, odkaz na fotogalériu (priamo iba náhľady fotiek) najbližší termín (+tlačítko objednať na kotvu na formulár nižšie) - ďalšie termíny - registračný formulár kde je na výber zo všetkých termínom - reakcie spokojných (dúfam že nespokojný nie sú) účastníkov zájazdu (najlepšie v bočnom stĺpci) - odkazy na iné zájazdy, najlepšie podobné cenou/podobné lokalitou - ak chceš analyzovať ktorý termín kto chcel, tak si sleduj $_SERVER["HTTP_REFERER"] a ak tam nájdeš konkrétny dátum zájazdu, tak ho zvýrazni na stránke i nastav ako predvolený do formu. Takto nejak by som to urobil ja. |
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0