Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Trupka_velka Profil |
#1 · Zasláno: 19. 4. 2007, 19:05:12
Small question, jak se chová účet u G adsence, když mám více webů, resp. jeden a subdomeny, na kterých je jiný obsah (příklad: hry.neco.cz, filmy.neco.cz), jaké reklamy tam bude zobrazovat, jde to nějak nastavit?
A také, na některé z těch webů mám přeložené a jazyk se mi načítá podle např. index.php?lang=eng a nechci, aby tam byla česká reklama, ale anglická, ale stejný, jeden účet u G AdSence.. Co je reálné? Thx |
||
Petra Profil |
#2 · Zasláno: 19. 4. 2007, 20:44:16
AdSense vybírá reklamy podle kontextu dané stránky, ne podle domény celkově, ani podle titulní stránky domény, ale podle té konkrétní stránky, na které se reklama zobrazuje. Stejně tak funguje i jazyk - stejně jako Google pozná o čem stránka je, pozná i v jakém jazyku je a reklamu obvykle správně přiřadí.
|
||
Časová prodleva: 3 měsíce
|
|||
Travick Profil |
#3 · Zasláno: 16. 7. 2007, 11:50:17
Za jak dlouho? Po týdnu se tam objevuje stále anglická reklama, nelze to někde nastavit?
|
||
Vladosik Profil |
#4 · Zasláno: 17. 7. 2007, 20:00:26 · Upravil/a: Vladosik
Travick
Tyden by melo urcite stacit. Zalezi na tom, co mas presne za text na strankach. Treba az tak cesky neni... Nelze to nastavit. |
||
Časová prodleva: 28 dní
|
|||
Streamer Profil |
#5 · Zasláno: 14. 8. 2007, 08:33:40
ale google aj rozlisuje zkade je uzivatel... slovakovi sa pokusi zobrazit relevantne reklamy v slovencine anglicanovi v anglictine... ak nenajde v slovencine da v anglictine
|
||
Vladosik Profil |
#6 · Zasláno: 14. 8. 2007, 12:18:23
Streamer
Co píšeš není pravda. Pokud přijdu na anglickou stránku, zobrazí se reklamy v angličtině, protože text na stránce bude anglicky, to je jediné kritérium výběr správné jazykové reklamy. |
||
Marek Prokop Profil |
#7 · Zasláno: 14. 8. 2007, 17:33:09
Streamer má pravdu a Vladosik nemá :-) Nezáleží jen na tom, v jakém jazyce je psaná stránka, ale i na klíčových slovech, cílení kampaně a v závislosti na něm pak na jazyku nebo geografické poloze uživatele.
Příklad: Inzerent může vytvořit kampaň s klíčovým slovem "pizza" zacílenou jen na uživatele mluvící francouzsky a připojené z Manhattanu. Pak se takový francouzský inzerát zobrazí i na anglických stránkách o pizze, pokud uživatel spadá do příslušného cílení. Tohle se běžně využívá i v češtině, takže Češi vidí na anglických stránkách o Londýně (například) české inzeráty na letenky do londýna. Samozřejmě to funguje i naopak, takže když zahraniční inzerent nasměruje na Českou republiku a/nebo češtinu svůj inzerát v nějakám cizím jazyce, a když odpovídají klíčová slova (třeba proto, že jsou mezinárodní), zobrazí se takový inzerát i na českých stránkách. Obecně si s cizojazyčnými inzeráty na českých stránkách zbytečně lámete hlavu. Google obvykle sám nejlépe ví, co má komu zobrazovat, aby byl výnos z reklamy co největší. Pokud usoudí, že to mají být anglické inzeráty, asi ví, co dělá. |
||
Vladosik Profil |
#8 · Zasláno: 14. 8. 2007, 17:43:00
V tom případě se omlouvám, osobně jsem se s tímto ještě nesetkal... Nikdy jsem na webu v cizím jazyce neviděl českou AdSense reklamu. Asi nechodím na ty správné:-)
|
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0