Autor Zpráva
Trupka_velka
Profil
Small question, jak se chová účet u G adsence, když mám více webů, resp. jeden a subdomeny, na kterých je jiný obsah (příklad: hry.neco.cz, filmy.neco.cz), jaké reklamy tam bude zobrazovat, jde to nějak nastavit?
A také, na některé z těch webů mám přeložené a jazyk se mi načítá podle např. index.php?lang=eng a nechci, aby tam byla česká reklama, ale anglická, ale stejný, jeden účet u G AdSence..
Co je reálné? Thx
Petra
Profil
AdSense vybírá reklamy podle kontextu dané stránky, ne podle domény celkově, ani podle titulní stránky domény, ale podle té konkrétní stránky, na které se reklama zobrazuje. Stejně tak funguje i jazyk - stejně jako Google pozná o čem stránka je, pozná i v jakém jazyku je a reklamu obvykle správně přiřadí.
Travick
Profil
Za jak dlouho? Po týdnu se tam objevuje stále anglická reklama, nelze to někde nastavit?
Vladosik
Profil
Travick
Tyden by melo urcite stacit. Zalezi na tom, co mas presne za text na strankach. Treba az tak cesky neni...
Nelze to nastavit.
Streamer
Profil
ale google aj rozlisuje zkade je uzivatel... slovakovi sa pokusi zobrazit relevantne reklamy v slovencine anglicanovi v anglictine... ak nenajde v slovencine da v anglictine
Vladosik
Profil
Streamer
Co píšeš není pravda. Pokud přijdu na anglickou stránku, zobrazí se reklamy v angličtině, protože text na stránce bude anglicky, to je jediné kritérium výběr správné jazykové reklamy.
Marek Prokop
Profil
Streamer má pravdu a Vladosik nemá :-) Nezáleží jen na tom, v jakém jazyce je psaná stránka, ale i na klíčových slovech, cílení kampaně a v závislosti na něm pak na jazyku nebo geografické poloze uživatele.

Příklad: Inzerent může vytvořit kampaň s klíčovým slovem "pizza" zacílenou jen na uživatele mluvící francouzsky a připojené z Manhattanu. Pak se takový francouzský inzerát zobrazí i na anglických stránkách o pizze, pokud uživatel spadá do příslušného cílení.

Tohle se běžně využívá i v češtině, takže Češi vidí na anglických stránkách o Londýně (například) české inzeráty na letenky do londýna. Samozřejmě to funguje i naopak, takže když zahraniční inzerent nasměruje na Českou republiku a/nebo češtinu svůj inzerát v nějakám cizím jazyce, a když odpovídají klíčová slova (třeba proto, že jsou mezinárodní), zobrazí se takový inzerát i na českých stránkách.

Obecně si s cizojazyčnými inzeráty na českých stránkách zbytečně lámete hlavu. Google obvykle sám nejlépe ví, co má komu zobrazovat, aby byl výnos z reklamy co největší. Pokud usoudí, že to mají být anglické inzeráty, asi ví, co dělá.
Vladosik
Profil
V tom případě se omlouvám, osobně jsem se s tímto ještě nesetkal... Nikdy jsem na webu v cizím jazyce neviděl českou AdSense reklamu. Asi nechodím na ty správné:-)
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0