Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Ales Fiala Profil * |
#1 · Zasláno: 29. 4. 2007, 23:08:47
Uvádím příklad, jak byste řešili SEO pro poradenskou firmu, která má své poradce na jihu moravy a jde jim především o to, aby měli co nejvice návštěvníků jejich www stránek z tohoto kraje?
Protoze pokud by SEO byla nasmerovano na celou ČR, tak jak by to řešili kdyby se jim ozval klient třeba z Karlových Varů. Díky |
||
Marty Profil |
#2 · Zasláno: 30. 4. 2007, 07:44:34
Asi bych se jako první snažil získat kvalitní zpětné odkazy ze stránek, které s velkou pravděpodobností navštěvuje cílová skupina uživatelů (např. stránky o daném kraji, nebo e-zin s informacemi o kraji atd.)
|
||
Marek Prokop Profil |
#3 · Zasláno: 30. 4. 2007, 10:58:15
Základem SEO je vždy analýza klíčových slov. Pokud ukáže, že lidé hledají dané služby ve spojení s relevantním místním určením (název regionu a jednotlivých měst v něm), je všechno v pořádku a web optimalizujete pro tyto dotazy.
Horši bude, pokud analýzou klíčových slov zjistíte, že hledanost daných služeb ve spojení s relevantním místním určením je minimální. Pak je třeba posoudit konkurenčnost samotného názvu služby, a zda se vyplatí optimalizovat na něj, přestože konverzní poměr bude mnohem nižší. Pokud se to nevyplatí, je třeba hledat jiné cesty než SEO (regionální katalogy apod.). |
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0