Autor Zpráva
Ales Fiala
Profil *
Uvádím příklad, jak byste řešili SEO pro poradenskou firmu, která má své poradce na jihu moravy a jde jim především o to, aby měli co nejvice návštěvníků jejich www stránek z tohoto kraje?

Protoze pokud by SEO byla nasmerovano na celou ČR, tak jak by to řešili kdyby se jim ozval klient třeba z Karlových Varů.

Díky
Marty
Profil
Asi bych se jako první snažil získat kvalitní zpětné odkazy ze stránek, které s velkou pravděpodobností navštěvuje cílová skupina uživatelů (např. stránky o daném kraji, nebo e-zin s informacemi o kraji atd.)
Marek Prokop
Profil
Základem SEO je vždy analýza klíčových slov. Pokud ukáže, že lidé hledají dané služby ve spojení s relevantním místním určením (název regionu a jednotlivých měst v něm), je všechno v pořádku a web optimalizujete pro tyto dotazy.

Horši bude, pokud analýzou klíčových slov zjistíte, že hledanost daných služeb ve spojení s relevantním místním určením je minimální. Pak je třeba posoudit konkurenčnost samotného názvu služby, a zda se vyplatí optimalizovat na něj, přestože konverzní poměr bude mnohem nižší. Pokud se to nevyplatí, je třeba hledat jiné cesty než SEO (regionální katalogy apod.).
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.