Autor Zpráva
Renne
Profil *
Pročpak mé stránky pomocí site:domena.cz
vidí google.cz
"Prohledat Web" Výsledky 1 - 10 z asi 26 z domény
"Stránky pouze česky" Výsledky 1 - 3 z 3 česky psaných stránek z domény

přitom všechny stránky komplet v češtině
<meta http-equiv="Content-language" content="cs">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-2">

je něco špatně na tom, že google indexuje i soubory ke stažení .xls, nebo je raději zakázat v robots.txt ??
Marek Prokop
Profil
Vyhledavače meta značku content-language (ani jiná jazyková meta data) neberou v úvahu. Dělají si vlastní jazykovou analýzu stránek a ta nemusí být bezchybná. Pokud neuvedete konkrétní web, těžko vám někdo poradí.

XLS soubory pro optimalizaci nemají žádný praktický význam (nepředávají off-page faktory), takže záleží jen na vás, zda chcete, aby je uživatelé mohli nalézt.
Renne
Profil *
jedná se o milforsteel.cz
Marek Prokop
Profil
S češtinou problém není, jen Google bez omezení jazyka spočítá všechny stránky, kdežto s omezením na češtinu vyhodí duplicity a podobnosti.

Základní problém vidím v podobnosti a hlavně naprosté nedostatečnosti obsahu. Namátkou jsem si vzal stránku http://www.milforsteel.cz/QStE380TM.html , na které je celkem 86 slov, z toho jen asi šest (tj. necelých sedm procent) je unikátní hlavní obsah a vše ostatní se opakuje i na dalších stránkách.

Napište pro každou stránku 300 až 500 slov hodnotného unikátního obsahu a prvkům opakujícím se na každé stránce (navigace, záhlaví, zápatí) nedovolte překročit cca. 20 procent objemu stránky. Vytvořte konkrétnější a popisnější titulky (prvek TITLE v HEAD) a pokud možno i meta description.
Renne
Profil *
dííky

jsou věci které popisovat 300 slovy, je zcela nemožné, stejně z toho výjdou bláboly o ničem ( červené a zelené jablko, se bude lišit taky jen barvou, případě odrůdou )

rozumím, že je to podstatné pro roboty vyhledávače, aby vyhodnotili stránku, ale...

prvek TITLE jsem na stránce vyřešil obrázkem, zdá se mi to přehlednější, a nedovedu si představit, že bych to co je napsáno v obrázku , opsal ještě jednou do TITLE, případně v barvě pozadí stránky (což je asi chlív )

jsem velice rád, že jste si našel čas na ten web kouknout, a jen uvítám, každou radu zkušeného profíka
Marek Prokop
Profil
jsou věci které popisovat 300 slovy, je zcela nemožné, stejně z toho výjdou bláboly o ničem ( červené a zelené jablko, se bude lišit taky jen barvou, případě odrůdou )

Možné je všechno a bláboly o ničem z toho vyjít nesmí, to by odrazovalo uživatele. Mimochodem, kdybyste náhodou opravdu někdy chtěl psát o jablcích, doporučuji pro inspiraci jabloň v anglické Wikipedii (6028 slov + mnoho dalších na souvisejících stránkách).

Ale zpět k věci. Chápu, že v B2B jde spíš o generování poptávky a kratší texty mohou být někdy účinnější. O to víc ale musíte zredukovat texty, které se opakují na každé stránce. Nejde jen o vyhledavače, ale i prostou vizuální prioritu pro uživatele -- ten musí na každé stránce vidět především ten obsah, který je pro tu danou stránku specifický.

prvek TITLE jsem na stránce vyřešil obrázkem

Tady si asi nerozumíme. Prvek TITLE, tj. <title></title> v HTML sekci <head></head> nejde vyřešit obrázkem, protože může obsahovat jen text, ne další vnořené prvky.

Asi tedy hovoříte o nadpisu. Ten může být obrázkem, i když úplně ideální to není. V takovém případě se pak použije buď náhrada textu obrázkem nebo adekvátní atribut ALT.
Renne
Profil *
prvek TITLE byl míněn nadpis h1
klasická ukázka míchání hrušek s jabkama - omlouvá se

k obrázkům pochopitelně používam ALT, díky za odkaz pro náhrady textu obrázkem, koukám na to, nikdy mě nanapadlo, že může být třeba nadpis obrázkem
h1 {width: 272px; height: 55px; background: url(/img/fecklessmind-rebuilt.png) no-repeat;}

Psal jste
"Vytvořte konkrétnější a popisnější titulky (prvek TITLE v HEAD) a pokud možno i meta description."

Mám to pochopit tak, že je možno meta description měnit, pro každou stránku vlastní text( nebo zase míchám hrušky s jabkama)

děkuji
Marek Prokop
Profil
Mám to pochopit tak, že je možno meta description měnit, pro každou stránku vlastní text

Ano, přesně tak. Buď mějte na každé stránce jiné meta description, nebo nepoužívajte meta description vůbec. Shodné meta description na každé stránce je krajině nevhodné.
Vladosik
Profil
Renne
Ano meta description by mela mit kazda stranka unikatni, stejne tak keywords. V opacnem pripade je to pouze na skodu!

Prvkem title bylo mysleno to, co mate v hlavicce. Zde opet plati, ze by kazda stranka mela mit vlastni a co nejlepsi titulek. I treba kvuli tomu, jak vysokou vahu mu vyhledavace prikladaji.
Renne
Profil *
díky všem

snad to bude po opravě tak, jak si to vyhledávače přejí
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0