« 1 2 »
Autor Zpráva
AlesJ
Profil *
Příklad

1. hlavní www.vaclavnovak.cz

2. podpůrná přesměrovaná jméno+činnost www.vaclavnovakvyrobaneceho.cz

3. podpůrná přesměrovaná jmeno a lokace www.vaclavnovakkotehulky.cz

4. atd.

Funguje to efektivně ?
Dík
Marek Prokop
Profil
Jak by to mělo fungovat?
AlesJ
Profil *
dejme tom, že pan Novák peče bio chleba, potom www.vaclavnovakpekarnabiochleba.cz zafunguje lépe ve vyhledávači
samozřejmě je to hrozná adresa, proto je základní www.vaclavnovak.cz
je možná spousta variací + www.biochleba.cz www.biochlebakotehulky.cz ....
Vladosik
Profil
potom www.vaclavnovakpekarnabiochleba.cz zafunguje lépe ve vyhledávači

Jak jste na to prisel. Ve vyhledavaci to urcite lepe nazafunguje!!
Timy
Profil
AlesJ
a) nezafunguje to líp, protože tam stejně nemáš pomlčky
b) pokud to přesměruješ na vaclavnovak.cz, vyhledávač bude stejně indexovat jen tenhle web a na web vaclavnovakpekarnabiochleba.cz se už taky nemusí nikdy podívat

Místo nakupování zbytečných domén bych se radši soustředil na tvorbu kvalitního obsahu, získávání zpětných odkazů a případně nějakou reklamu.
nightfish
Profil
použij doménu biochleba.cz (ta je teď ještě volná) a vybuduj kvalitní obsah
vykašli se na dlouhé domény plné klíčových slov
killer
Profil
tak to se pletete, nebudu o tom jen mluvit ale ukážu názorný příklad toho co AlesJ myslí

třeba na jednom z katalogu ubytovaní

seznam fulltext, základem je ubytovani.net ale jinak to má zhruba 5 domén které jsou pro seo dost dobré
AlesJ
Profil *
s pomlčkama samozřejmě, jenom rychlý příklad

když je klíčové slovo v doméně, tak se vyhledávač lépe nakrmí, vyšší šance vyhledání

Podstata otázky, zkusím to lépe formulovat, je o funčnosti strategie základní domény se jménem provozovatele (lépe vypadá na vizitkách) a dalších obsahující klíčová slova jako předmět podnikání, město, atd. ve výsledku přesměrované na základní doménu.
Jenotlivé domény pak zapsat na tématicky zaměřených vyhledávačích s ohledem na klíčové slovo.

"b) pokud to přesměruješ na vaclavnovak.cz, vyhledávač bude stejně indexovat jen tenhle web a na web vaclavnovakpekarnabiochleba.cz se už taky nemusí nikdy podívat"
Přesměrování tedy nefunguje dobře? A co vytvořit jednoduchou parkovací stránku s výrazným linkem na hlavní doménu?
AlesJ
Profil *
jo, uvažoval jsem přesně jako killer, než sem napsal příspěvek
Plaváček
Profil
AlesJ

A co vytvořit jednoduchou parkovací stránku s výrazným linkem na hlavní doménu?

Já tomu, co chceš dokázat, při nejlepší vůli nějak nerozumím.
AlesJ
Profil *
ještě k tomu odkazu killera, ubytování není přesměrováno, vypadá to na několik identických webů... je to lepší než přesměrování?
Vladosik
Profil
třeba na jednom z katalogu ubytovaní
seznam fulltext, základem je ubytovani.net ale jinak to má zhruba 5 domén které jsou pro seo dost dobré


Nevidim na tom nazornem prikladu nic...
AlesJ
Profil *
2 Plaváček
Je to tak, mám speciální webovou aplikaci - portfolio s administrací a hostingem v USA, systém několika podporujících se domén je doporučená SEO strategie. Nikde jsem na něco podobného u nás nenarazil, nebo se o tom pouze nemluví, ptám se proto zde, trochu si nejsem jistý, jestli to není kontraproduktivní. Faktem ovšem je, hodně jejich zákazníků má PR 4-5.
Vladosik
Profil
je o funčnosti strategie základní domény se jménem provozovatele (lépe vypadá na vizitkách) a dalších obsahující klíčová slova jako předmět podnikání, město, atd. ve výsledku přesměrované na základní doménu.
Jenotlivé domény pak zapsat na tématicky zaměřených vyhledávačích s ohledem na klíčové slovo.


Nevidim duvod, proc se snazite takto vymyslet praktiky na vyhledavace.

Sam rikate, ze inzerovat a propagovat budete tedy hlavni domenu www.vaclavnovak.cz a ja nevidim jedinny vudod, proc delat dalsi domeny kvuli registraci do katalagu. Do nich muzete stejne tak zaregistrovat ty vlastne jedine stranky www.vaclavnovak.cz s odpovidajicim popiskem, title a kvalitnim obsahem. To vse vam pomuze o hodne vice nez tyto praktiky.

O tom jak velky vyznam prikladaji vyhledavace klicovemu slovu v URL se vedou spory a sam jsem jich tu nekolik vedl a nakonec jsem dospel k tomu, ze uzitek je minimalni. Nedavno tu myslím sám Yuhů napsal, že seznam na klicova slova v URL nebere zadny ohled. Podle mych poznatku se Google i dalsi vyhledavace chovaji stejne.
AlesJ
Profil *
2 Vladosik
tak to já tam zase vidím 1.místo v Googlu při vyhledání "katalog ubytování" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vladosik
Profil
AlesJ
Ja ale v URL zadne "katalog ubytovani" nevidim, vy snad ano?

Edit: Pardon, tuto cast jsem zrejme spatne pochopi.
AlesJ
Profil *
2 killer
proč mají identické weby namísto přesměrování? je to důležité?
AlesJ
Profil *
:-)))
2 Vladosik
mají ale několik domén obsahující "ubytování"
i další weby mají slovo ubytování, přesto nejsou 1. o to to je, ne?
AlesJ
Profil *
o tom to je (nechtěl jsem koktat)
Vladosik
Profil
Moc se nesmej, kdyz uz s Ruskem prohravame...

mají ale několik domén obsahující "ubytování"
Proc tedy nejsou tak uspesni pri hledani "ubytovani", kdyz ho tam maji??? Spojeni "katalog ubytovani" na seznamu hleda prumerne jeden clovek denne...
Marek Prokop
Profil
Klíčová slova v názvech přesměrovaných domén nijak přímo nepomohou. Mohly by pomoci nepřímo, pokud by v některých zpětných odkazech tvořily text odkazu.

systém několika podporujících se domén je doporučená SEO strategie

To je značně zjednodušující tvrzení. Může to být za určitých okolností vhodná strategie, ale jednak ty případy, kdy to vhodná strategie je, nejsou zrovna časté, ale hlavně je to strategie náročná a drahá. Smysl většinou může mít až u projektů, do jejichž optimalizace chcete investovat řádově stovky tisíc až miliony Kč ročně.
AlesJ
Profil *
2 Marek Prokop
za určitých okolností vhodná strategie ....stovky tisíc až miliony Kč ročně...to jsou tedy hodně drahé okolnosti :-( jaké?

2 Vladosik
"Proc tedy nejsou tak uspesni pri hledani "ubytovani", kdyz ho tam maji??? Spojeni "katalog ubytovani" na seznamu hleda prumerne jeden clovek denne..."
no dobře, při vyhledání slova "ubytování" jsou AŽ na druhém místě :-)))
Vladosik
Profil
AlesJ
V tom pripade mi Seznam zobrazuje uplne jine vysledky nez vam.

Jinak kdyz tak na to koukam, ten web je napsan z pohledu SEO dobre a proto je tak vysoko ve vysledku vyhledavani na "katalog ubytovani"

Jinak dekuji ze Marek Prokop vlastne potvrdil co jsem psal vyse.
AlesJ
Profil *
koukám na Google, killerův odkaz byl tam
Vladosik
Profil
Seznam fulltext mi jako google neprijde...

třeba na jednom z katalogu ubytovaní
seznam fulltext, základem je ubytovani.net ale jinak to má zhruba 5 domén které jsou pro seo dost dobré



Ale to je jedno, sve uz jsem rekl. Handrkovat se tu nehodlam.
Marek Prokop
Profil
za určitých okolností vhodná strategie

Ono je to dost složité a kdybych to zobecnil a hodně zkrátil, moc bych Vám nepomohl. Souvisí to s konkurenčností primárního segmentu klíčových slov, počtu laterálních témat, poptávce po nich, počtu a velikosti sekundárních cílových skupin apod.

Jedním z typických příkladů je např. situace, kdy máte e-shop s kuchyňskými potřebami a na jeho podporu si založíte komunitní web o vaření. Vlastně to ale dobrý příklad není, protože bez podrobné analýzy situace nejde odhadnout, zda je to správná strategie a zda by stránky o vaření neměly být raději spolu s e-shopem na jednom webu. Ono to často nejde správně odhadnout ani po detailní analýze.


stovky tisíc až miliony Kč ročně...to jsou tedy hodně drahé okolnosti

Stovky tisíc až miliony Kč ročně Vám připadá moc? Když budete chtít z vyhledavačů např. 2000 návštěv denně, můžete investovat do PPC, což Vás při průměrné ceně 3 Kč za klik (a to je dost nízká cena) bude stát 2190000 Kč rok co rok. Pokud se Vám podaří dosáhnout stejného výsledku pomocí SEO, do kterého v prvním roce investujete milion a v dalších letech vždy 600 tisíc, jen během prvních tří let ušetříte skoro čtyři a půl milionu.

SEO bývá nejlevnější zdroj návštěvnosti, ale zadarmo není.
AlesJ
Profil *
nj, oprava, Seznam, zmátly mě ty jiné výsledky, 2. místo přesto vychází
http://search.seznam.cz/searchScreen?w=ubytování&mod=f

ani já se nechci handrkovat, proto jsem téma skutečně nezakládal :-)))

takže k věci:
znovu, proč mají identické weby namísto přesměrování?
jaké okolnosti stojí stovky tisíc až miliony, uff?
AlesJ
Profil *
2 Marek Prokop
o 2 vteřiny pozdě, dotaz beru zpět
Tak to jo, z takového hlediska je to rozumný argument. Z pohledu fiktivního pana Nováka - pekaře z Kotěhůlek se milionový rozpočet už zdá vysoký. Znamená to tedy, že systém několika domén na úrovni pana Nováka být efektivní jednoduše nemůže?
killer
Profil
podle mého názoru je to zbytečné a stačí dokonale optimalizovat jeden web
Marek Prokop
Profil
Znamená to tedy, že systém několika domén na úrovni pana Nováka být efektivní jednoduše nemůže?

V 99,9 procentech případů ne. Výjimky existují vždy a ze všeho.

Na úrovni pana Nováka - pekaře z Kotěhůlek - bývá problém vytvořit (a ufinancovat) obsah pro jednu stránku, natož pro celý web a natož dokonce pro víc webů.
« 1 2 »
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.