Autor Zpráva
degaudino
Profil
Ahoj,
chtel jsem se zeptat na jednu vec ohledne optimalizace.

Udelal jsem si web, ktery jsem optimalizoval na 2 slova, popripade slovni spojeni techto 2 slov. Behem jednoho mesice jsem se na vyhledavacich dostal na toto slovni spojeni mezi prvnich 5 odkazu (centrum, seznam, atlas, jyxo)....na googlu to trva pomaleji, ale stale stoupam vzhuru a momentalne jsem asi 15ty.

Chtel jsem se ale zeptat, jak nejlepe udelat optimalizaci na vice slov, abych mel na tomto webu vetsi navstevnost. Jde mi predevsim o to, ze v tech hlavnich optimalizacnich prvcich jako je H1, TITLE.....apod. mam toto slovni spojeni a tezko tam budu rvat vsechny slova do Title nebo H1......vim ze optimalizace neni poue o techto 2 prvcich, ale myslim jako tak komplexne.

Dekuji
ninja
Profil
Udelej si vice stranek a navzajem je prolinkuj. Obecne se doporucuje 2-3 hlavni fraze na stranku.
Marek Prokop
Profil
Degaudino, uvažujte méně o optimalizaci a více o přirozené struktuře obsahu a potřebách hledajících uživatelů. Každá stránka webu by měla být nalezitelná na jiné dotazy a čím víc jich je tím lépe. Zároveň ale musí být téma každé stránky dostatečně jasné a kompaktní.

Obecne se doporucuje 2-3 hlavni fraze na stranku.

Ninjo, ano, jako obecná poučka to je OK, ale opět záleží na tom, jaká struktura a rozsah textu jsou pro dané téma přirozené. Čistě z pohledu SEO navíc záleží na konkurenčnosti frází -- hodně konkurenčních se na jednu stránku "vejde" jen pár, kdežto málo konkurenčních třeba stovky.

Jen pro zajímavost, mám web, který má pouhých osm stránek. Za posledních 30 dnů na něj z vyhledavačů přišlo 21640 návštěv přes 4652 unikátních dotazů. Z toho vyplývají dvě věci:

1) Na jednu stránku v průměru vede z vyhledavačů asi 580 různých dotazů.

2) Jeden dotaz přivede v průměru 4,65 návštěv. Toto druhé číslo dobře dokumentuje princip dlouhého ocasu (long tail).
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0