Autor Zpráva
okfather
Profil
Jsem začátečník. Mám web na estránkách. Nevím jak a kam mám vložit vygenerovaný html kód pro pagerank na moje stránky. Také se chci zeptat, jestli ten Page Rank od Googlu je to samé, co nabízí Webber pod službou RankButton . Já jsem to zkoušel, ale nevím kam to mám vložit v těch mých estránkách. Díky.
souki
Profil
A k čemu to tam potřebuješ?
okfather
Profil
Zkouším to , experimentuji, učím se to .
Pavel Calta
Profil
Tak se vykašli na Estranky... tím začni.
souki
Profil
Pavel Calta
Spíš by se naopak měl vykašlat na pagerank.cz
Railbot
Profil
Pagerank je k ničemu, už se to řešilo i tady párkrát. Vyvaruj se této mladické nerozvážnosti a kašli na něj.
souki
Profil
V poslední době pagerank.cz zase vystrkuje růžky. IMHO si spousta lidí přečetla, že pagerank nezanedbatelnou měrou ovlivňuje umístění v google a je dobré mít, pagerank. a špatně si to vyložila. IMHO si myslí, že GPR = pagerank.cz . Tuíž to vidím až na zneužití obchodní známky, protožepokud vím, tak PR má (tm)
Pavel Calta
Profil
omluvám se, měl jsem na mysli pagerank jako tu ikonku, kde se zobrazuje hodnota PR.
souki
Profil
Pavel Calta
Ano. Přesně ten je k ničemu. Jednak Ti s PR nijak nepomůže a druhak se podle něj okamžitě pozná, že web dělal amatér.
okfather
Profil
No, myslel jsem, že mi pomůžete, ale jak vidím, tak se vám do toho moc nechce. Nebo se přeci někdo najde?
Acci
Profil
No, myslel jsem, že mi pomůžete
V čem? Pokud myslíš v lepších výsledcích vyhledávání, tak tam ti to určitě nepomůže (jak už je napsáno v předchozích příspěvcích).
Juraa
Profil *
Acci
V umístění te ikony do estránek.
klik
Profil *
okfather
Neprovozuji web na e-stránkách, ale co jsem na ně juknul, tak se mi zdá, že neumožňují vkládat vlastní kod do stránek.
tutitak
Profil *
od pagerank.cz funguje propagace do vyhledavacu a od webbe.cz funguje jeste lepe... ukazuje graficky PR google a navic propaguje web .) zarucene a je to mnou overene
klik
Profil *
tutitak