Autor Zpráva
marvas
Profil
Prečo google nenájde žiaden spätný odkaz aj keď stránka má minimálne 2 odkazy zo stránok s GTPR 4?
Lexter
Profil
marvas

Počkej si. Google je strejda náladovej a pomalej.
marvas
Profil
Lexter
Čakám už dosť dlho asi tak 3 mesiace... Stránka ktorú optimalizujem má viac a kvalitnejších spätných odkazov ako stránky, ktoré sú pred ňou. Je oveľa lepšie optimalizovaná (myslím si, že je jediná optimalizovaná na to kľúčové slovo).
Čakal som už dosť... chcem už aj nejaké výsledky...
Lexter
Profil
marvas

Já mám webgrafiku teprve chvíli, PR3, vede na mě pár odkazů ze stránek i s pětkou a vůbec, ale co, já si počkám aneb kdo si počká, ten se dočká.
marvas
Profil
Lexter
Dobre takže to rozbalím ide o web expresvizitky.sk má spetný odkaz z intervalu a este s JP-design.sk, ktoré majú GTRP 4. Pár odkazov má s GTPR 2 jeden s 3. Na kw vizitky je na siedmom mieste (momentálone na šiestom) a nechce ísť vyššie.
Buchtička
Profil *
Mne by spíše zajímalo, proč Google neukazuje žádné z. odkazy u stránek, i když mají pagerank, mnohdy docela slušný
Lexter
Profil
Tohle je dost individuální. Co takhle se přestat ptát a valit jeden katalog za druhým? To že google ještě nezaindexoval žádné zpětné odkazy zatím nic neznamená. Možná tam jsou, ale google je ještě neprdnul do výpisu. Kouknul jsem na slova expresvizitky.sk a jsou obsažena na více stránkách. Takže google o nich tímto způsobem moc dobře ví.

Prostě to chce ještě čas pane netrpělivý, přestat se ptát, lepšovat, zlepšovat. Registrovat do katalogů, atd... atd.... Provést průzkum SEO.

Podíval jsem se na obsah metatagů na té stránce a musím ti říct jednu věc. To že tam máš asi 100 metatagů ti nikterak nepomůže. Většina ti jen zabírá datové místo.

Další: <meta name="keywords" content="vizitky" /> : Ano, to je velmi obsáhlé. S tou optimalizací bych zatím pomlčel.

Prostě to chce čásek a tvoji píli, tady ti asi nikdo nic jiného neřekne. Dívej se do statistik, odkud návštěvníci přicházejí, koukni do logů, co dělají a podle toho zvyšuj služby. Pak lidi budou nadále samy odkazovat. To je standart. Makej a přinese to ovoce ;)
Lexter
Profil
Buchtička

Pagerank se nemusí jen nahánět zpětnými odkazy, ale i velmi dobrou optimalizací přímo na stránkách, tedy poměry klíčových slov, správná struktura stránky (title, meťáky, atd...) Dále dobré používání nadpisů. Co já vím co ještě. Na tohle vše se dá dojít logickým způsobem, takže to chce jen přemýšlet.
marvas
Profil
Lexter
Ďakujem za vysvetlenie. Ešte posledná otázka:
Provést průzkum SEO. čo to znamená? Čo má obsahovať?
Lexter
Profil
marvas


Neříkám, že jsem na to odborník. Jsem spíše deduktivní člověk.

Dle mého to obsahuje strašně moc věcí a není lehké se s tím poprat. Určitě si musíš hlídat logy a statistiky, jak jsem řekl. Podívat se, které odkazy ti dost rozbíjejí PR. Dej na každou stranu jiné keywords a description a koukni se za pár týdnů, které z těch stran se na vyhledáváačích objevují jako první. Používej online nástroje jako například https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal . Dávej obsahový blok v kódu jako první nad navigační prvky.

Zkoumej postavení ostatních příbuzných stránek ve vyhledávačích a zkus přijít na to, čím si tak polepšily. Dívej se do logů a statistik, co je na stránkách tak moc zajímá a co ne. To co je nezajímá zkus nějak vyzdvihnout buď ztvárnením nebo přístupností či nějakou novinkou, i když celý web by měl být maximálně přístupný.

Je toho určitě daleko víc, tohle je spíše taková selská dedukce, ale snad jsem to aspoň trochu a správně nastínil.
Timy
Profil
Buchtička
"Mne by spíše zajímalo, proč Google neukazuje žádné z. odkazy u stránek, i když mají pagerank, mnohdy docela slušný"
Google obecně neukazuje příliš zpětných odkazů u žádného webu. Kdysi se tradovalo, že ukazuje jen zpětné odkazy ze stránek s vyšším PR, ale AFAIK to není pravda. Nicméně faktem zůstává, že Google neukzuje všechny zpětné odkazy, i když je zná. Proto se místo googlu používá buď české jyxo nebo yahoo.

Lexter
"Co takhle se přestat ptát a valit jeden katalog za druhým?"
Nemyslím si, že by si extra pomohl, kdyby registroval web do bezvýznamných katalogů. Stačí pár důležitých. Ušetřený čas bych pak věnoval vylepšování obsahu stránky a bude to užitečnější a efektnější.

"Pagerank se nemusí jen nahánět zpětnými odkazy, ale i velmi dobrou optimalizací přímo na stránkách, tedy poměry klíčových slov, správná struktura stránky (title, meťáky, atd...) Dále dobré používání nadpisů."
Mohu se zeptat na zdroj těchto informací? Já měl za to, že Google Pagerank (pokud se bavíme tedy o něm) se počítá výhradně ze zpětných odkazů. To o čem mluvíš ty bych spíše nazval relevancí stránky k danému výrazu.

"Vzorec se dá zjednodušeně přetlumočit tak, že stránka předává část svého PageRanku stránkám, na které odkazuje. Čím víc obsahuje odkazů (hodnota C), tím méně každé stránce předá." & "PageRank nijak nezávisí na hledaném slově (je to veličina skalární). Page Rank má každá jednotlivá stránka (URL), nikoliv celý web dohromady (site, doména)." & "Jak zvýšit svým stránkám PR - Postarejte se, aby na stránku vedlo co nejvíc odkazů ze stránek, které mají vysoký PR. Jinak to nejde."
http://www.jakpsatweb.cz/seo/pagerank.html
Lexter
Profil
Timy

Já spíš mluvím ze svých zkušeností. z doby, kdy na mě nevedlo nic, jsem měl PR3, ale jak říkám, moc tomu nerozuím, páč se o to ani nestarám. S tím prvním ale nejspíš máš pravdu. Aspoň jsem si trochu doplnil info :O
Sevrin
Profil
Nicméně faktem zůstává, že Google neukzuje všechny zpětné odkazy, i když je zná. Proto se místo googlu používá buď české jyxo nebo yahoo.

Niečo na tom bude, Google ukazuje 6 spätných odkazov na môj web, kdežto Yahoo niečo cez 4500.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.