Autor Zpráva
lennyh
Profil
Mám dělat optimalizaci nového webu, který byl ještě před nedávnem asi sedmý ve fulltextu na Seznamu. Po tom, co však byly nové stránky vytvořeny se brutálně propadly asi na 76 místo. Nejsem žádný odborník na SEO, ale kód webu je celkem paskvil. Navíc, seznam neindexuje celý web. Např. index.php ve vyhledávání vůbec není!!! A to jsem ho tam ještě manuálně přidával. Paradoxem však je, že na googlu jsou nové stránky na šestém místě - tzn., že si zachovaly +- původní místo. Jedná se o web www.inreka-plosiny.cz. Optimalizace na slovo plošiny! Budu moc rád, pokud mi někdo poradí, jak mám postupovat...
DJ Miky
Profil
Např. index.php ve vyhledávání vůbec není!!!

Není to duplicitou / a /index.php?
lennyh
Profil
Neindexuje to ani klasicky www.inreka-plosiny.cz/ ani .../index.php! Nalezne pouze podstránky typu: http://www.inreka-plosiny.cz/detail.php?page=foto&celkem=50&id=produkt y/IPT14-1_3x. Např. zkus v seznamu ve vyhledávání: site:www.inreka-plosiny.cz inreka-plosiny
DJ Miky
Profil
Vyhledávač vidí na 22 KB kódu úvodní stránky jen nějakých 6 položek menu, odkaz na tvůrce stránek a odkaz na Toplist, tedy něco málo přes 200 bajtů textu. Nic víc. To asi není to, co vyhledávač láká.
lennyh
Profil
Takže jednoznačně změnit titulní stránku tak, že místo toho obrázku dát strukturovaný text s nadpisy (součástí samozřejmě klíčová slova). Pozměnit také strukturu menu... Podle mého názoru ten .js není zrovna nejlepší volba!
Vladosik
Profil
lennyh
Presne tak. Kdyz vypnu obrazky, je jasne videt, ze jediny text na uvodni strance je sest slov polozek menu a odkaz dole. JS urcite neni nejlepsi.
Dle mych zkusenosti jde Seznamu hodne o kvalitni strukturovany text na strankach. Google je zas spise na zpetne odkazy a dalsi parametry. V tom tedy muze byt ten rozdil. Predpokladam, ze ale ani na Google se web ve stavajici podobe neudrzi tak dlouho. Me zkusenosti, nic vic.
lennyh
Profil
Vladosik