Autor Zpráva
usranger
Profil
Jsem sice naprostý amatér, ale za ta léta už jsem něco kolem webu pochytil a přečetl a je mi jasné, že kvalitní zpětné odkazy jsou důležité, pokud chci svůj web dostat ve fulltextu na dobré pozice.
Bohužel mám realitní web (obor, kde je obří konkurence) a nejsem ani nebudu žádný milionář, abych si mohl dovolit drahou reklamu na vyhledávací slovo REALITY.
Přesto bych ale rád svůj web ve fulltextu hodil co nejvýše to půjde. Jak mám správně udělat zpětné odkazy / výměnu odkazů. Je mi jasné, že na mě musí odkazovat weby podobného zaměření, s dobrým pagerankem, ale jak mám odkazovat já na ně (výměna odkazů), aby mi to pomohlo? Kam na svém webu tyto odkazy umístit a co dalšího udělat pro lepší pozici ve fulltextu? Dokážete shrnout ve stručnosti pár bodů, jak web změnit / zoptimalizovat?

Díky za každou dorou radu
HOnzik1
Profil *
Na seznam.cz mi osvědčeně zabírá název domény. Pokud nemáš název "reality" v doméně (musí bít odděleno slovo pomlčnou nebo podobným znakem aby to vyhledávač pochopil jako jedno slovo) tak je nejlepší udělat složku /reality/ ....www.firma.cz/reality . Pak jen přidáš odkaz do http://fulltext.seznam.cz/url.py/addScreen . Já byl z 50 pozice hned po změnění URL a přidání odkazu do 24hodin hned na 1. místě. Do title napiš jen "Reality". Použít nadpisy H1 a H2, samozřejmě se slovem reality. Regni se do katalogů http://www.webdesign.izde.cz/katalogy_vyhledavace.asp , udělej si čas a registruj se do všech. Pak zkus vyšperkovat hlavní stránku na http://seo-servis.cz/ . Tyhle věci mi pomohli k 1. místu na google CZ, ENG. 1. místo na seznam.cz asi na 20 druhů klíčových slov, 2. na jyxo, 5. na centrumu. 1. dokonce i na atlas.sk. 56 S-rank, a Pagerank zatím 0 protože mám doménu pouze 2 měsíce.
U seznamu si hlavně šplhneš přidáním odkazu do jednoho z jeho služeb jako je zbozi.cz nebo katalog firem, atd.
Snad ti to pomůže
usranger
Profil