Autor Zpráva
Radek Nový
Profil *
Přeji hezký dne

Nalezl jsem na stránkách webtrh.cz ukázku fungování seznamu.cz , dovolil jsem si ji také vložit
Určitě se Vám bude také líbit nová metoda SEO.... :-)

Zkuste na Seznamu vyhledat " lyžařské zájezdy " .
Jako druhá stránka ve vyhledávání se zobrazí web www.lyzarskezajezdy.com , které na celé stránce mají pouze 6 slov (doporučuji shlédnout kvalitní obsah a líbivou grafiku).
Pak lze těžko věřit slovům představitelů firmy Seznam o zkvalitňování vyhledávače a zobrazování relevantních výsledků....
Railbot
Profil
Je veřejným tajemstvím, že Seznam hrozně rád baští klíčová slova v názvu domény. Toto by se dalo považovat za ukázkový příklad. Nebo si nějaký srandista hodně pořiplatil, aby byl mezi prvními ve výsledcích.
unipow
Profil
Nejen to, našel jsem mnoho dalších : třeba "restaurace ostrava"....první stránka zcela bez obsahu
iru
Profil
Opravdu povedený web, tomu se nedá konkurovat:-)))
Radek Nový
Profil *
Pokud to tedy vezmu teoreticky a s nadsázkou......
Koupím doménu např dovolena.cz , (klíčové slovo dovolena mám tedy v názvu domény), do title dám taky pouze jedno slovo dovolená (tedy 100% slov v title) to samé do H1 a textu...
Podle této teorie mám 100% úspěch zajištěn, jsem na první pozici v Seznamu na slovo dovolená, nikdo mě v hustotě klíčového slova v textu (title, H1) nemůže předběhnout...
K dovršení dokonalosti dám na stránku 3 reklamní bannery od Adsence a hup, míra prokliku je úžasná, návratnost nákladů na doménu v hodinách, práce s vytvořením textu a grafiky (tedy žádné) několik minut...
unipow
Profil
Já myslím, že jsou to pouze poporodmí bolesti....to dlouho nezůstane, aspoň doufejme
Marek Prokop
Profil
Uvedený příklad je jasná chyba a nechci tedy Seznam obhajovat, ale na druhou stranu ho chápu. Snaží se prostě nějak řešit tzv. navigační dotazy, kterými lidé velmi často hledají přesný název webu. Většinou mu to vychází a občas mu to nevyjde, protože to není snadné. Google s navigačními dotazy míval, a částečně stále má, také problémy.

Mimochodem, podle Našeptávače se dotaz "lyžařské zájezdy" hledá v průměru 21krát denně, takže přes odkaz na druhé pozici asi nepřijde víc než 10 návštěv denně, spíš jich bude do pěti. Volit název domény jen kvůli takovému počtu by bylo dost hloupé.
Inpocasi
Profil
Marek Prokop
Není sezóna. V sezóně (zima) těch dotazů bude více.
Azu
Profil *
Toto není nic nového, takto se chová seznam již řadu let, také sme měli doméu s moc lukativním klíčovým slovem v názvu domény a aniž bychom chtěl, tak se zobrazovalal do 3 místa mnoho měsíců, pak stačilo přidat tři věty a ejlhe už jme se nacházeli na 4 stránce, texty fuč a opět do 3 místa.
Jiřina
Profil *
Tedy podle uvedeného příkladu podle mne padá jedna ze zde šířených "nepravd", že Seznam má rád stránky s velkým obsahem textu, procentuálním zastoupením klíčových slov atd.
Asi s tím bude nakonec bude mít sám problémy (www.seznam.cz), protože toto je ideální půda pro vytváření MFA webů, kdy se v popředí zobrazí stránky, které vlastně nikdo nechce vidět, a jsou pouze prostředníky mezi hledajícím a poskytovatelem služeb..
Podotknu, že tento web se ve výsledcích Gooqle.cz na několika prvních stránkách nezobrazí.. Asi již jdeme do Evropy a Seznam ztrácí půdu pod nohami a vyklízí svému konkurentovi.
Docela by mne na toto téma zajímal názor Yuhua, či kohokoliv znalého prostředí insiders Seznamu.
Marek Prokop
Profil
Tedy podle uvedeného příkladu podle mne padá jedna ze zde šířených "nepravd", že Seznam má rád stránky s velkým obsahem textu...

Opravdu? Já už jsem několikrát zahlédl ve zprávách, že se někde narodilo dvouhlavé tele. Padá tím často šířená "nepravda", že krávy mají jednu hlavu?

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: