Autor Zpráva
Tomáš Hlaváček
Profil
Je mi záhadou, pro jednu reklamní společnost jsme dodávali kodérské a programátorské práce na web jejich klienta BATERIEODYSSEY.cz - nyní, zhruba týden po jeho spuštění, koukám na statistiky a on má GTPR 4, jak je něco takového u nového webu možné? Setkal jste se s tím už někdo?
djlj
Profil
Doména je zaregistrována od 20. 6. 2007, předpokládám tedy, že na ni už dříve něco bylo, ne?
TimbuktuBoy
Profil *
Ten PR4 je falešný, čili co nevidět se vrátí na nulu.
Tomáš Hlaváček
Profil
to djlj: Jediné co tam bylo byl jeden odkaz na web http://www.odysseybatteries.com/ jinak nic.
to TimbuktuBoy: tak s tím jsem se ještě nesetkal - víš o tom něco víc, nebo to je jen tvůj odhad?
Marek Prokop
Profil
Web byl zřejmě spuštěn krátce před updatem toolbarového Pageranku. Pokud ano, nic divného na tom není.
Retal
Profil
Tak tak, nepravý Pagerank, viz
http://nastroje.webtrh.cz/pagerank
Nelámal bych si tím hlavu, při příštím updatu dostane reálnou hodnotu.
alex
Profil *
je to tím, že...
alex
Profil *
.. jsme to propojili ihned po spuštění s mateřským webem odysseyfactory.com
obch. ředitel zodpovědný za Odyssey
Tomáš Hlaváček
Profil
Takže ta domény převzala GTPR té domény, na kterou odkazovala - tak teď už je mi to jasné :-)
alex
Profil *
nyní je návštěvnost ca 15 přístupů denně, co udělat, aby se zvedla nad 100???
tomu zase nerozumím já :-)
Tomáš Hlaváček
Profil
Propagačních technik je spousta, v zásadě se dá říct, že se dělí na dvě větve: SEO a SEM i když podle mě se jejich pole působnosti leckde prolíná, spolu souvisí a ovlivňuje se.

Není důležité kolik lidí na webu máte, ale kolik z návštěvníků dosáhne cíle stránek, tedy ve Vašem případě, kolik si jich detailně prostuduje informace o bateriích Odyssey a pak např. nějakou koupí. Bohužel, protože na webu enní žádný objednávkový systém, nelze tuto "konverzi" dost dobře změřit, dají se pouze definovat dílčí kroky a pak podle jejich návaznosti usoudit, zda je web tak efektivní jak chcete.

SEM ( zhruba česky internetový marketing) je jakákoliv forma kupování návštěvnosti od serverů, které ji mají. Důležité je uvědomit si, které servery budou přivádět návštěvníky cílené, tedy už nějakým způsobem zainteresované v tématu vašich stránek.

SEO(optimalizace stránek pro vyhledavače) - jedná se o hodně ON-PAGE technik )věcí které se dají vylepšit na vašich stránkách), které se dají na webu uplatnit a pak o několik technik propagace stránek na internetu, jako je získávání zpětných odkazů v různých formách (PR články, výměny ikonek a textových odkazů, bannery apod.).

(Reklamní odkaz odstraněn moderátorem a téma uzavřeno jako ukončené.)
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.