Autor Zpráva
menci
Profil *
Zdravím tu všechny a mám dotaz:
Když dám na Seznamu hledat "slovo" v katalogu firem a institucí ...
Výsledek je podle varianty zápisu firmy (tedy podle zaplacení), nebo i podle SEO?

Proč se ptám: kolega/konkurent má SEO vytvořeno:
1) dlouhý odstavec klíčových slov ve stejné barvě jako podklad
2) podobný odstavec tvořící <title> :-))

Myslíte - mělo by smysl tyto jeho naivní "SEO praktiky" na Seznam prásknout??
Mistr
Profil
menci
Domnívám se, že při vyhledávání v katalogu Firmy.cz se na uvedené SEO praktiky nebere ohled. Význam by snad mohl mít oficiální název firmy (podle ARESu). Ostatně, proč se nezeptat přímo?
shaggy
Profil
má SEO vytvořeno:
1) dlouhý odstavec klíčových slov ve stejné barvě jako podklad
2) podobný odstavec tvořící <title> :-))


má vytvorené SEO? No neviem, SEO si predstavujem inak (a hlavne ide o celú oblasť, nie o vytvorenie niečoho).

Ale k veci - nikto ti nepovie ako presne fungujú vyhľadávače. Môj osobný názor je, že pre taký stroj nie je problém rozlíšiť nekalú SEOptimalizáciu od normálnej. Ak sa na stránke nachádza 100 slov a 80% z nich tvoria kľúčové slová, ktoré sa v pravidelných intervaloch opakujú, tak niečo také odhaliť by nemal byť problém. To je však iba moja špekulácia.
A čo sa týka firiem, tak si myslím to čo kolega predo mnou - že je dôležitý názov, seo hrá malú úlohu.
Mistr
Profil
menci
Ještě dodatek k tomu SEO na Firmách.cz: Krom názvu se domnívám, že má význam též text popisku jednotlivých firem. Ten je u neplacených zápisů závislý na posouzení jeho vhodnosti pracovníkem Seznamu. U placených zápisů je náplň popisku přeci jen benevolentnější.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0