Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
menci Profil * |
#1 · Zasláno: 3. 11. 2007, 16:44:34
Zdravím tu všechny a mám dotaz:
Když dám na Seznamu hledat "slovo" v katalogu firem a institucí ... Výsledek je podle varianty zápisu firmy (tedy podle zaplacení), nebo i podle SEO? Proč se ptám: kolega/konkurent má SEO vytvořeno: 1) dlouhý odstavec klíčových slov ve stejné barvě jako podklad 2) podobný odstavec tvořící <title> :-)) Myslíte - mělo by smysl tyto jeho naivní "SEO praktiky" na Seznam prásknout?? |
||
Mistr Profil |
#2 · Zasláno: 3. 11. 2007, 18:03:46
menci
Domnívám se, že při vyhledávání v katalogu Firmy.cz se na uvedené SEO praktiky nebere ohled. Význam by snad mohl mít oficiální název firmy (podle ARESu). Ostatně, proč se nezeptat přímo? |
||
shaggy Profil |
#3 · Zasláno: 3. 11. 2007, 19:24:14
má SEO vytvořeno:
1) dlouhý odstavec klíčových slov ve stejné barvě jako podklad 2) podobný odstavec tvořící <title> :-)) má vytvorené SEO? No neviem, SEO si predstavujem inak (a hlavne ide o celú oblasť, nie o vytvorenie niečoho). Ale k veci - nikto ti nepovie ako presne fungujú vyhľadávače. Môj osobný názor je, že pre taký stroj nie je problém rozlíšiť nekalú SEOptimalizáciu od normálnej. Ak sa na stránke nachádza 100 slov a 80% z nich tvoria kľúčové slová, ktoré sa v pravidelných intervaloch opakujú, tak niečo také odhaliť by nemal byť problém. To je však iba moja špekulácia. A čo sa týka firiem, tak si myslím to čo kolega predo mnou - že je dôležitý názov, seo hrá malú úlohu. |
||
Mistr Profil |
#4 · Zasláno: 3. 11. 2007, 20:39:11
menci
Ještě dodatek k tomu SEO na Firmách.cz: Krom názvu se domnívám, že má význam též text popisku jednotlivých firem. Ten je u neplacených zápisů závislý na posouzení jeho vhodnosti pracovníkem Seznamu. U placených zápisů je náplň popisku přeci jen benevolentnější. |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0