Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
ssipal Profil * |
#1 · Zasláno: 26. 11. 2007, 18:20:08
Ještě dotaz do pléna, jistě rozpoutá zajímavou diskusi :)
Mám web zaměřený na zahraniční klientelu (apartmány v Praze) z nejrůznějších zemí, tedy více jazykových verzí. Chtěl jsem jako jednu z optimalizačních technik využít nákup národních domén dle jednotlivých jazyků, které by měly unikátní obsah (jednotlivé jazyky :-) ), nicméně bylo mi zamítnuto pro finanční náročnost. Pokud pomineme unáhlenost zamítnutí celkem minimální nákladové položky (v porovnání s tím co se bude muset stejně vynaložit, pokud chcem v takhle konkurenční oblasti uspět), jaký na to máte názor na tuto techniku? Pro mě plus: 1) Geo-targeting Google 2) Možnost registrace v "lokálních" zdrojích 3) Klíčová slova v doméně v příslušném jazyku 4) Kvalitní prolinkování domén by mělo (??) zajistit lepší hodnocení webu než prolinkování v jedné doméně? 5) Pro uživatele by mohlo být "bližší" jít na prezentaci na své TLD. Proti: 1) Tříštění brandu, jestli tedy nějaký je :) 2) Pro uživatele by mohlo být bližší jít na doménu v TLD destinace :) |
||
Časová prodleva: 6 dní
|
|||
Shilla Profil |
#2 · Zasláno: 2. 12. 2007, 21:47:25
Osobně si myslím že je to výborný nápad a v tomto případě pro úspěch webu téměř nutnost ;-) Plně s tebou souhlasím že finanční vynaložení oproti výnosu z pozic a celkové ceně optimalizace jsou téměř nulové.
Great shot man =-) (jinak takovyhle vedeni bych střílel ;-) ) |
||
Aleš Janda Profil |
#3 · Zasláno: 3. 12. 2007, 08:08:27
S tímhle mám zkušenosti, ještě bych doplnil další "proti":
- kromě tříštění jména i nutnost rozdílné reklamy, rozdílných log - nemožnost sdílení cookies mezi doménami (např. z důvodu přihlášení) - pokud by se někdy zavedlo HTTPS, byl by to problém (chce to certifikát pro každou doménu zvlášť, a každý certifikát musí být na jinou IP = nutnost více IP adres) Ale i tak bych do toho šel :-) |
||
Časová prodleva: 7 dní
|
|||
ssipal Profil * |
#4 · Zasláno: 9. 12. 2007, 22:30:26
Děkuji Vám pánové, zkusím to ještě jednou nadhodit u vedení :)
Cookies by snad mohlo jít sdílet, stejně jako u subdomén, pokud to všechno pojede z jednoho serveru (set_cookie_params). HTTPS by problém byl, nejspíš by se to potom řešilo společnou uživatelskou sekcí na jedné z domén, nicméně zatím to na https nevypadá. Ještě jednou díky za ta negativa... |
||
Časová prodleva: 18 let
|
0