Autor Zpráva
Marek Žáček
Profil
Zdravím konferenci,
řeším otázku, jak si poradit s vyhodnocením bannerů. Na začátku jsem použil flashový banner s odkazem bez sledovacích parametrů (počítám, že se tato návštěvnost řadí do Direct traffic nebo se pletu a je to z Reffering Sites) a pak jsem ho vyměnil za banner se sledovacími parametry. Spadá tato návštěvnost dále do Direct traffic, nebo už někam jinde? Nebo se to pak na koláči zobrazuje jako Other v záložce Traffic Sources?

A ještě jedna otázka:) Spokojíte se s dodanými statistikami počtu zobrazení a počtu kliků od serverů, na kterých jste banner umístili? Nebo jim nevěříte a vše si měříte pomocí sledovacích parametrů přes Google Analytics? Mám na mysli větší portály.
Ptám se proto, že Google Analytics mi díky sledovacím parametrům zobrazil 15 návštěv z banneru a server, kde jsme banner umístili, nám poslal hodnotu 274 návštěv. To je rozdíl do očí bijící a tak jsem na vážkách.

Díky za odpovědi
Yuhů
Profil
> počítám, že se tato návštěvnost řadí do Direct traffic nebo se pletu a je to z Reffering Sites

To je podle toho, jestli kliknutí na flash posílá http referer. Za mých mladých let, kdy se kliknutí na flash realizovalo javascriptem, někdy posílal, jindy ne. Teď nevím, dlouho jsem s flashem nedělal. Co referer má, to GA vyhodnotí jako Reffering Sites, co referer nemá, to je Direct traffic.

Při počítání reklamy na prokliky se nelze spolehnout na média, ale ani na Google Analytics. Nejlepší je udělat si na to redirectovací skript, který návštěvnost zaznamenává (takové vymakanější skripty občas bývají ke stažení i v rámci různých amatérských reklamních systémů).

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0