Autor Zpráva
dan11
Profil *
Zdravím,
SEO se nějakou dobu zabývám. Chtěl bych se zeptat na váš názor čím začít optimalizaci. Dostal jsem za úkol optimalizaci stránek, chci se tedy ujistit (jsem pečlivý), že postupuji správně, nechci totiž nic pokazit.
Nejdříve jsem "optimalizoval" adresy do tzv. "pěkných" URL. Dále nadpisy, titulek, texty, zpětné odkazy.
Zapomněl jsem na něco? Psal jsem to ve spěchu tak se to mohlo stát (nebo to je díky mé nevědomosti).
Díky moc za příspěvky
dan11
Profil *
jde tedy o e-shop. Jak byste postupovali při optimalizaci těchto stránek:

http://www.parfem-mania.cz/

díky všem moc
killer
Profil
co registrace do katalogů a eshopu?
Shadowwolf
Profil
Pokud jsi takto dosáhl cíle, který klient požadoval tak vyinkasuj peníze a fakturu zanes do účetnictví:-). Pokud ne, tak jsi asi na něco zapomněl. Srry, ale co chceš přesně slyšet ... na optimalizaci svých webů pracuji každý den, protože to, co uvádíš by měl být naprostý standard.
Účelem je totiž vždy jen jedno, mít web, který co nejvíce vydělává. Ale tuhle práci Ti málokdo zaplatí, protože většina klientů si myslí, že to co uvádíš je TO PRAVÉ SEO ...
Shadowwolf
Profil
1) ty cool URI jsou šílený
2) nevidím žádnou optimalizaci textů. protože tam žádné nejsou - co třeba texty o historii parfémů, jednotlivých výrobcích parfémů, dárcích, narozeninách, Vánocích? Nehledě na to, že v detailu výrobku není vůbec nic.
3) Osobně bych snížil počet odkazů na stránce
dan11
Profil *
registrace pro zpětné odkazy už proběhla, to jsem zapomněl zmínit. díky killer

Shadowwolf

1) máš pravdu, bez těch šílených kódů by to asi bylo lepší
2) - 3) beru jako radu na vědomí, díky moc.

co uvádíš by měl být naprostý standard
můžu vědět co ještě pro lepší optimalizaci děláš (kromě toho, co již bylo zmíněno)? Díky za pomoc..
Shadowwolf
Profil
dan11: např. hledám další klíčová slova, na která se dá "optimalizovat" a souvisejí s tématem. Já netuším, co je Tvým úkolem a jaký na to máš rozpočet, navíc bych si na netu parfém koupil jen pokud bych ho znal. Tj. pátral bych po konkrétním názvu produktu. Tak si vyzkoušej, na jakém místě budeš, na konkrétní názvy ... v tomhle případě budeš mít dobrý poměr návštěva/nákup. Druhá věc je, že o Tobě musí lidi vědět, aby je napadlo jít do Sephory, odzkoušet parfém a pak ho u Tebe koupit. Takže klidně uživateli podstrč stránku optimalizovanou na názvy firem co tohle prodávají v kamenných obchodech ... prostě pokud Tě za to někdo platí nebo je to Tvoje tak vyrob obsah, který se toho nějak týká. 1000 miničlánků co hodí 1 člověka denně je dohromady 1000 návštěvníků a třeba taky 1000h Tvé práce. Dej to se slevou á 200 Kč za stránku a máš 200.000 Kč doma:-).

Nebo založ blog o parfémech ať lidi píšou sami o tom co používají ... dámy se určitě rády pochlubí. Nebo piš články ala MyEGO.cz, kterak si pan XY koupil nový parfém a průvodčí ve vlaku z toho byla tak vedle, že mu ho ve vlaku v*******a. Já fakt nevím, co Ti mám říct ... je to Tvůj byznys ne můj:-).
Shadowwolf
Profil
můžu vědět co ještě pro lepší optimalizaci děláš (kromě toho, co již bylo zmíněno)? Díky za pomoc..
Pokud by SEO bylo jen o tomhle, nikdo s mozkem v hlavě by za něj nezaplatil ani korunu!
Shadowwolf
Profil
btw. je před volbama prezidenta, což třeba článek o prof. Klausovi a prof. Švejnarovi ... jaký parfém používají?
dan11
Profil *
díky za odpovědi :-)
a co kdyby to byl obchod s elektronikou? Hodně nápadů jsem již realizoval, ale každý podnět je více než dobrý.. Díky
dan11
Profil *
Máte někdo nějaký nápad prosím?
Shadowwolf
Profil
dan11: za 74 hodin nikdo žádný nápad neměl ... no, jestli to nebude tím, že o určité věci se lidi, kteří jim opravdu rozumí nemají důvod dělit. Ono je totiž strašně jednoduché se na něco zeptat a pak to aplikovat v praxi, ale horší je to vymyslet. Dal jsem Ti nápad jak za 6,25 měsíce při 8h práce denně od pondělka do pátku vydělat 200.000 Kč. Je to pěkná dřina a sám bych se do toho nepustil:-). A o tom to je, budeš se muset sám snažit, rozčilovat se, kousat si nehty, zkoumat proč všichni ostatní jsou před Tebou, i když nemají dané klíčové slovo v H1, skákat kolem počítače a aplikovat woodoo, shánět zpětné odkazy, psát články o ničem kvůli 1 návštěvníkovi denně, co nic nekoupí, ráno se budit hrůzou jestli Tvůj projekt co byl 2. na Seznamu není na 128. místě a až v záchvatu vzteku hodíš telefonem proti oknu, tak jak to děláš obvykle (protože se sklouzne po závěsu na gauč a nic se mu nestane) a ten poletí z 8. patra na beton, protože jej přítelkyně otevřela, tak si uvědomíš, že je lepší to někomu zadat a jít s holkou do ZOO.

A propos zeptal jsem se gůůglu na: jeho názor a tohle mi odpověděl ...

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0