Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Mil Profil * |
#1 · Zasláno: 11. 2. 2008, 18:35:50
Zdravím Vás všechny.
Již delší dobu to tady sleduju a zároveň koukám, co dělají vyhledávače s našimi stránkami. Nejsme odborníci co se optimalizace webu týká. Rád bych se dotázal, zda mi někdo může vysvětlit proč Seznam zobrazuje vyhledané stránky na stejné klíčové slovo ve fulltextu různě. Mám namysli, že jedny zobrazí s popisem firmy (jako má firma uvedeno v katalogu firem) a u jiných se zobrazí nějaká část textu ze stránek. U nás to ani není z první stránky, ale z odkazu v horní liště. Náš web je www.moty.cz Díky za všechny odpovědi a přeju všem pěkný den. |
||
Welis Profil |
#2 · Zasláno: 12. 2. 2008, 08:20:03
Seznamboti prohledaj web a to co vypadá důležitě to si vemou a řaděj do katalogu takže když napíšeš <H1> text </H1> a vedle toho napíšeš <span class="text"> text </span> tak je jasný že si veme to z h1 pač to je bráno jako nadpis ;)
|
||
Marek Prokop Profil |
#3 · Zasláno: 13. 2. 2008, 01:56:31
Každý vyhledavač má vlastní algoritmus, kterým určuje, co zobrazit ve výsledcích vyhledávání pod titulkem stránky. Obecně se tam může objevit:
1) jeden či více úryvků obsahu stránky, 2) obsah nebo část obsahu meta description, 3) popis webu z nějakého autoritativního katalogu. Google nyní používá hlavně možnost 2, historicky používal všechny tři. Seznam používá hlavně možnost 1 a v případě, že je nalezená stránka (přesně ona, ne nějaká jiná téhož webu) registrována v katalogu Seznamu, může dát přednost možnosti 3. Stejně jako se algoritmy vyhledavačů pro určení popisku různě měnily v minulosti, budou se asi měnit i v budoucnosti. |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0