Autor Zpráva
Josef66
Profil *
Dobrý den, jak poznám duplicitní obsah, prosím?

Mám domenu - www.mujweb.cz, a jako homepage je www.mujweb.cz/index.html

Když zadám do online PR checkeru "www.mujweb.cz" a "www.mujweb.cz/index.html", tak mi vyhodí pro obě dvě naprosto stejnou hodnotu (stejnou ze všech data serverů). Znamená to, že mám duplicitní obsah? Pokud ne, jakým způsobem jednoznačně určim, že mám duplicitní obsah?

Díky. Josef
ninja
Profil
Josef66: ano, je to duplicitni obsah. IMHO ale tento konkretni pripad (./ = ./index.*) vyhledavace znaji a toleruji. Pokud ale duplicitu odstranite, jedine si polepsite.

Odstranite to napriklad pomoci mod_rewrite.
Josef66
Profil *
Josef66: ano, je to duplicitni obsah. IMHO ale tento konkretni pripad (./ = ./index.*) vyhledavace znaji a toleruji. Pokud ale duplicitu odstranite, jedine si polepsite.

Odstranite to napriklad pomoci mod_rewrite.


Díky za odpověď, ale promiňte, nerozumím docela, jsem začátečník.

1. Jak takovou duplicitu odstraním? Smažu stránku "www.mujweb.cz/index.html"? a jaká stránka se tedy při zadání "www.mujweb.cz" do browseru načte z mé domény?

2. mod_rewrite - Zeptal jsem se své hostingové firmy a bylo mi řečeno, že server podporuje pouze technologii windows server. Z toho jsem pochopil, že to zřejmě nejde. Existuje tedy jiný způsob, prosím?
ninja
Profil
Josef66: index.html nemazte!

Vetsina webserveru je nastavena tak, ze pokud na nej prijde dotaz na adresar, tak se pokusi v danem adresi najit soubor index.html, index.asp, index.php, default.htm, atp. Pokud jej najde, zobrazi jej.

Problem ze ze v soucasne dobe je na vasem webu pristupny na dovu adresach, www.mujweb.cz a www.mujweb.cz/index.html.

Resi se to tak, ze dotaz na ./index.html se presmeruji pomoci HTTP 301 na ./ Pozor ale no nebezpeci zacykleni.

Konkretni kod pro windows server bouzel neznam.
Josef66
Profil *