Autor Zpráva
R.
Profil *
Chci si nechat zhotovit eshop od jisté firmy, která má již systém obchodu vytvořen a v podstatěmění jen vzhled obchodu přes CSS, struktura HTML kódu je pro všechny jejich klienty stejná a zde by mohl nastat problém, protože budeme mít v obchodě stejné zboží jako náš dodavatel a několik dalších firem a tak všichni přebíráme popisy zboží a obrázky zboží od dodavatele a tudíž by z hlediska kódu vznikali duplicitní weby ač jsme každej ovšem vždy jiná firma. Jak toto pak vyhledávače řeší, pokud by do výsledků zařadili jen jednu firmu, tak by to bylo velmi nespravedlivé. Nebo myslíte, že by stačilo jen do stránky nebo popisu zboží přidat navíc nějako větu a tím by nedocházelo k duplicitě, nebo co se vlastně považuje za duplicitu a podle čeho to vyhledávač vyhodnocuje.
rammsteinmv
Profil *
Já bych se třeba pokusil změnit slovesa ve větách. Taky titulek a mety by jsi měl mít jiný než dodavatel (např. DODAVATEL - Harry Potter , TY - Harry Potter)
Buchtička
Profil *
Existuje nějaká služba nebo nástroj, který duplicitu vyhodnocuje? Projel by web, a vyhodnotil jestli některé stránky nejsou duplicitní, nebo "podobné"? Bylo by to myslím velmi užitečné protože někdy k duplicitám dojde neůmyslně

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: