Autor Zpráva
karelia
Profil *
Jak je to s duplicitou v případě Eshopu? Pokud shop prodává např DVD rekordéry, tak je na trhu např. 100 typů, které má v nabídce většina eshopů. Tzn jsou stránky na různých eshopech, které se liší jen navigací a jiným seřazením zboží. Popisky zboží jsou si na různých shopech velmi podobné ne li stejné, protože je dodává výrobce. Co na to google, penalizuje to nějak? Nebo to maj nějak ošetřené?
nightfish
Profil
ne, google to nepenalizuje, jen se to může projevit jako duplicita, v kterémž případě upřednostní při zobrazování výsledků hledání jednu z duplicitních verzí (a nemusí to být ta vaše)
karelia
Profil *
No právě. Ale na google jsem si všiml, že ve výsledcích jso spoulu stránky které jsou dost podobné obsahem, a není to vyhodnocené jako duplicita, takže ta hranice bude asi dost vysoko, ne? Musí to být 100% copy/paste aby to byla duplicita? Když se na stránce něco změní, trřeba logo, menu, nějaký text, stejný obsah z 90% tak už to nevadí?
Richi
Profil
Když se na stránce něco změní, trřeba logo, menu, nějaký text, stejný obsah z 90% tak už to nevadí?

težko říct kolik % musí být stejných aby to G posoudil jako duplicitu, přesne ti to neřekne nikdo (taky bych to tipoval kolem tech 90%), ale pravdaže je dobré čím víc věcí změnit. I ty texty jen blbe nekopírovat od výrobce ale snažit se tam neco upravit. A hlavně třeba diskuze nebo recenze od lidí ti udělají na shopu spoustu originálního textu.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: