Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Martin_H Profil |
#1 · Zasláno: 25. 3. 2008, 19:51:43
Měl bych otázků týkající se "tematičnosti zpětného linku a jeho významu" - má z hlediska vyhledávače rozdílnou sílu link který odkazuje z webu o (třeba) traktorech na můj web s dětskými hřišti nebo je na tom lépe web nabízející on-line hry ( kde se slova "hrát si, možná i děti" ) sem tam vyskytne ? Abstrahuji teď od toho, že každý odkazující web má jiný rank, berme to tak, že jsou na tom stejně.
Chápu, že z webu o traktorech těžko mohu očekávat přímého návštěvníka, nejedná se mi tedy o zvýšení návštevnosti mých stránek "přímou cestou" ale zprostředkovanou přes vyhledávače díky za vysvětlení |
||
vertigo4 Profil |
#2 · Zasláno: 25. 3. 2008, 19:56:40
Martin_H
má z hlediska vyhledávače rozdílnou sílu link který... má |
||
Martin_H Profil |
#3 · Zasláno: 25. 3. 2008, 20:04:29 · Upravil/a: Martin_H
Týká se to pouze výskytu nějakých příbuzných slov na konkrétním webu či jeho stránce, nebo je web "zaškatulkován" v nějaké tematické kategorii a bere se to podle toho ?
|
||
Marek Prokop Profil |
#4 · Zasláno: 26. 3. 2008, 00:33:52
Martine_H, problém je, že abstrahovat od potenciálu návštěvnosti není zrovna nejlepší nápad. I když třeba zrovna vám o přímou návštěvnost nejde (nepravděpodobné, ale budiž), vyhledavačům o ni jde. Základním smyslem všech odkazových ranků (PageRank, SRank atd.) je modelovat návštěvnost a dělat to co nejpřesněji.
Klasický PageRank je založen na modelu náhodného surfaře, což zrovna moc přesné není. Proto se jak Google, tak další vyhledavače snaží přesnost modelu nějak zvýšit a tematická shoda je jednou z cest, jak toho dosáhnout. Není to ale cesta lehká, takže nikdo vám asi neřekne, jak je který vyhledavač zrovna daleko. Některý (nechci jmenovat) může být úplně na začátku a tematickou shodu vyhodnotit zatím není schopen, některý může být už dost pokročilý. V praxi je to ale většinou jedno. Na zajíce stejně střílet nejde. Musíte vědět, kam běží, a střílet kousek před něj. |
||
Martin_H Profil |
#5 · Zasláno: 26. 3. 2008, 09:28:56
Martine_H, problém je, že abstrahovat od potenciálu návštěvnosti není zrovna nejlepší nápad. I když třeba zrovna vám o přímou návštěvnost nejde (nepravděpodobné, ale budiž), vyhledavačům o ni jde. Základním smyslem všech odkazových ranků (PageRank, SRank atd.) je modelovat návštěvnost a dělat to co nejpřesněji.
Samozřejmě že za jakoukoli formu relevantní návštěvnosti budu rád a vůbec se ji nebráním :) Dotaz jsem spíše myslel následovně : k vidění je teď u relativně velkého množství webů množství odakzů v patičkách nebo bočních lištách - a tematická příbuznost je u některých víc než sporná. Dotaz jsme myslel v tom smyslu "kam až" je web nějak tematicky příbuzný ( myšleno pro vyhledávač) |
||
Časová prodleva: 4 dny
|
|||
krindypindy Profil * |
#6 · Zasláno: 30. 3. 2008, 16:00:34
Základním smyslem všech odkazových ranků (PageRank, SRank atd.) je modelovat návštěvnost a dělat to co nejpřesněji.
No Googlu to tedy moc nejde, mám stránky které mají PR 6 a jejich návštěvnost z googlu je okolo 1-10 lidí denně a i to jen náhodou protože na dané termíny se ty stránky neobjevují ani v první 100vce výsledků. |
||
vertigo4 Profil |
#7 · Zasláno: 30. 3. 2008, 16:02:25
krindypindy
no tak jestli ty dané termíny jsou mp3 či porno, tak to buď rád za 200. místo ;-) |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0