Autor Zpráva
TSD
Profil
V tomto jsem naprostý začátečník, tak prosím o přiměřené komentáře.

Udělal jsem web. Zamyslel jsem se, co udělat pro úspěch ve vyhledávačích. Mimo jiné jsem si řekl, že web zaregistruji do katalogů.


Po pár dnech jsem zajásal, když jsem na daný výraz našel firmu v Seznamu na první stránce. Jásat jsem přestal, když jsem zjistil, že seznam sice firmu zařadil, ale odkaz vede poněkud špatným směrem. Název firmy nechci uvést, ale ve výpisu na Seznamu je toto:


Odkaz: Autodoprava a taxi
Název firmy Plastová okna, plastové dveře Plzeň
www.stopa.cz/katalog/link_in_frame.php?link…; - Více


Link vede na:
http://www.stopa.cz/katalog/link_in_frame.php?link=1824&c=

.. což není tak úplně přesně to, co bych chtěl.
úplně stejně se chová zdroj.cz

Ty katalogy možná nějak fungují a seznam je sleduje, ale fungují dost zvláštním způsobem. Nějak mi to pořád nechce docvaknout. Je to záměr? Každopádně je to výsledek dost nepříjemný. Seznam najde web, zobrazí název, ale po kliknutí jsem .. tam kde jsem být nechtěl.
Marek Prokop
Profil
Nezlobte se, ale já vám vůbec nerozumím. Mohl byste otázku položit nějak jinak? Co znamená, že Seznam firmu zařadil? Do katalogu? Do fulltextu? Ve fulltextu ovšem nejsou firmy, tam jsou jednotlivé webové stránky. Pokud jde o fulltext, jak s tím souvisejí katalogy? Co je to ten Zdorj.cz a co je Stopa.cz? Zkrátka nerozumím vůbec ničemu.
TSD
Profil
:))

proto nahoře bylo to varování :)

zdroj a stopa jsou dva z velkého počtu jakýchsi katalogů na internetu, jejich serióznost nejsem schopen odhadnout, říkal jsem si, že přidáním firmy k nim nemůžu nic zkazit.
Seznam firmu najde fulltextem, ale najde jen zmínku o ní v těch katalozích. Kliknutím ze seznamu se dostávám na stránku, kde je něco úplně off-topic.
Je to srozumitelnější?
Ital
Profil *
já si myslím, že na Vámi hledané spojení je záznam v katalogu "zdroj/stopa" pro fulltext seznamu relevantnější než Váš web. Nebo spíše Váš web možná ještě není zaindexovaný. Jak je web starý?
TSD