Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Rokka Profil |
#1 · Zasláno: 23. 7. 2008, 22:37:50
Ahoj, ovliňuje Seo napříklas při popisování stránek, v jakém čase popisek píšu. Např. jestli používám přítomný čas, příčestí trpné, infinitiv, minulý čas?
|
||
vydrus Profil |
#2 · Zasláno: 23. 7. 2008, 22:52:55
Myslím si, že ne...
|
||
Nox Profil |
#3 · Zasláno: 24. 7. 2008, 09:45:56
Vyhledavače by už mely umět skloňovat, nevím ale do jaké míry, klíčový slova asi bude lepší mít spíš co nejstandardněj
|
||
panther Profil |
#4 · Zasláno: 24. 7. 2008, 09:51:59
Rokka
nejlepší je psát popisky tak, jak myslíš, že je budou uživatelé hledat. Takže nějaké příčestí asi nebude nejvhodnější |
||
Railbot Profil |
#5 · Zasláno: 24. 7. 2008, 09:56:55
Rokka
Co je srozumitelné pro uživatele, je srozumitelné i pro roboty. |
||
Marek Prokop Profil |
#6 · Zasláno: 24. 7. 2008, 10:46:42
Gramatika je pro SEO velmi důležitá. Pokud Vám jde ale o češtinu, je třeba si uvědomit, že se většinou hledají podstatná jména, někdy upřesněná přídavnými jmény nebo příslovci. Slovesa se v češtině hledají spíše výjimečně a jsou to zpravidla infinitivy (jak něco udělat). Základem každého optimalizovaného textu je tedy pečlivá analýza klíčových slov resp. kladených dotazů.
|
||
Časová prodleva: 16 let
|
0