Autor Zpráva
sumec
Profil *
Zdravím lidičky,
jsem začínající amatér a učím se teprve na svém blogu. Dost jsem si vyhrál s hlavičkou a nechtěl jsem aby mi obrázek kdekdo kradl. Vím, že pro lidi od počítačů to je "brnkačka" (ti by kradené ale stejně nepoužili, tak proč by to vlastně dělali? ;) ale měl jsem namysli ty běžné lamy, co šlohnou všechno pomocí "uložit jako..."
Abych jim to aspoň trochu znepříjemnil, překryl jsem celou hlavičku jedním velkým průhledným gifem.
Teď mě ale napadlo, jestli to není prohřešek v duchu zakázaných SEO praktik. Za oním gifem se totiž skrývá i titulek stránky a <h1> nadpis - tudíž zakázaný "text za obrázkem". Umí robot rozeznat, že jde o překrytí průhledným obrázkem nebo je tu riziko penalizace?
Díky :)
Bubák
Profil
Umí robot rozeznat, že jde o překrytí průhledným obrázkem
Neumí, musí to někdo nahlásit (bonznout).

Oprava:
Teď čtu dotaz znova (a pořádně), z hlediska SEO nejde o žádnou nekalou praktiku, průhledným GIFem nic neschováváš.
sumec
Profil *
Aha, díky.

Pokud je schovaný text zcela shodný s textem na obrázku, nic ti nehrozí.
De facto není, protože na obrázku není vůbec žádný text. Jde pouze o velký transparentní obdélník.

Chápu to správně, že toto by tedy rozhodovali už jen "živí lidé" po eventuálním "nabonzování"?
sumec
Profil *
ok ;)

Tak teď si odpovídáme tak rychle, až si "šlapeme na paty" he he... :)

Každopádně díky moc.
sumec
Profil *
Jasně, teď už si rozumíme ;)

Děkuji moc.
kajaman
Profil
Tady to někdo promazal tak šikovně, že z toho vlákna zůstal úplnej šit, ačkovliv by to jinak bylo docela zajímavé, že?
sumec
Profil *
Ne ne, myslím, že nikdo nepromazával. Mě se jedna odpověď po odeslání nezobrazila, tak jsem ji napsal podruhé a skočily tam obě :/
Mezitím napsal Bubák opravu, takže se nám vlákénko trochu zamotalo ;)
Ale porozuměli jsme si, takže je vše ok. Kdyby měl ještě někdo něco k tématu, tak sem s tím :)
sumec
Profil *
Snad nebudu za blbce, když přiznám, že v tom nemám pořád ještě úplně jasno.