Autor Zpráva
Mustafa Ibrahim
Profil *
Zdravím všechny přítomné a pokládám svůj dotaz.

Stojím před rozhodnutím podpořit prodej své firmy a trošku tápu, uvedu tedy modelový příklad.

Mám již několik let fungujicí e-shop s redakčním systémem, vše koncipováno jako firemní prezentace a jeden celek.
Doména má „dosti" zpětných odkazů, nějaký pagerank i srank, dobré pozice ve vyhledavačích ... vydělává, plánuji tedy ještě podpořit prodej nějakými odbornými články z daného oboru (spíše ve všeobecnější rovině: rady, pojmy, jak, co, kam atd.).

Můj dotaz zní: je lepší tento druhý projekt začít budovat v rámci stávajicí domény (např. v subdoméně) nebo doporučujete tento projekt vybudovat na nové doméně a vzájemně tyto dva projekty prolinkovat či propagovat jeden web na druhém.

Vnitřně cítím, že každá varianta má své pro a proti: výpadek jedné domény např. z výsledků vyhledávání neznamená takový problém jako když poběží projekt na jedné doméně, ale zase na druhou stranu stávajicí projekt již svou pozici má a nový projekt by ji mohl posílit.
Nebudou dva oddělené projekty zbytečně oslabovat svou pozici nebo ji naopak svou provázaností a tématickou podobností mohou ve výsledcích vyhledávání upevnit?

Pokud by někdo nepochopil, zkusím příklad:
Máte e-shop, na kterém prodáváte kola a chcete podpořit jejich prodej například publikováním článků na téma údržba kol, kam na výlet apod.
Začnete spíše budovat projekt na nové doméně (jako web o něčem) nebo je výhodnější o tento projekt doplnit ten stávajicí (na stejné doméně, něco jako firemní blog)?

Děkuji za rady, náměty a Váš čas.
souki
Profil

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0