Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Mustafa Ibrahim Profil * |
#1 · Zasláno: 28. 8. 2008, 11:42:57
Zdravím všechny přítomné a pokládám svůj dotaz.
Stojím před rozhodnutím podpořit prodej své firmy a trošku tápu, uvedu tedy modelový příklad. Mám již několik let fungujicí e-shop s redakčním systémem, vše koncipováno jako firemní prezentace a jeden celek. Doména má „dosti" zpětných odkazů, nějaký pagerank i srank, dobré pozice ve vyhledavačích ... vydělává, plánuji tedy ještě podpořit prodej nějakými odbornými články z daného oboru (spíše ve všeobecnější rovině: rady, pojmy, jak, co, kam atd.). Můj dotaz zní: je lepší tento druhý projekt začít budovat v rámci stávajicí domény (např. v subdoméně) nebo doporučujete tento projekt vybudovat na nové doméně a vzájemně tyto dva projekty prolinkovat či propagovat jeden web na druhém. Vnitřně cítím, že každá varianta má své pro a proti: výpadek jedné domény např. z výsledků vyhledávání neznamená takový problém jako když poběží projekt na jedné doméně, ale zase na druhou stranu stávajicí projekt již svou pozici má a nový projekt by ji mohl posílit. Nebudou dva oddělené projekty zbytečně oslabovat svou pozici nebo ji naopak svou provázaností a tématickou podobností mohou ve výsledcích vyhledávání upevnit? Pokud by někdo nepochopil, zkusím příklad: Máte e-shop, na kterém prodáváte kola a chcete podpořit jejich prodej například publikováním článků na téma údržba kol, kam na výlet apod. Začnete spíše budovat projekt na nové doméně (jako web o něčem) nebo je výhodnější o tento projekt doplnit ten stávajicí (na stejné doméně, něco jako firemní blog)? Děkuji za rady, náměty a Váš čas. |
||
souki Profil |
#2 · Zasláno: 28. 8. 2008, 11:46:42
|
||
Časová prodleva: 16 let
|
0