Autor Zpráva
Werner
Profil
Mám problém s ověřováním konverzí, které přicházejí přes PPC, jejich vlastní měření konverzí se mi zdá nedůvěryhodné, proto používám odkazy typu www.exemple.com/?ref=sklik. Nyní jsem ale narazil na problém, jak z Google Analytics vytáhnout data o tom, kolik návštěvníků udělalo objednávku, když přišli přes tuto stránku?
Hybrid
Profil *
pouzivejte v adrese parametry utm, ktere jsou k tomu urcena. vice o nich urcite najdete v napovede analyticsu
ninja
Profil
Werner: nastavte si Cíle (Goals).
Werner
Profil
Nechci použít UTM, protože mám už ohromná data, která mají ref=sklik, a potřebuji je vyhodnotit, můžete mi někdo napsat postup?
Marek Prokop
Profil
Jednou z nevýhod Google Analytics je, že změny nastavení nepůsobí zpětně. Data naměřená v minulosti bez potřebného nastavení tedy již zřejmě vyhodnotit nepůjdou. Pokud Váš server uchovává logy, do kterých se zaznamenává i cookie identifikující uživatele, bylo by možné provést analýzu nějakým systémem na zpracování logů (např. ClickTracks) nebo potřebné informace vytáhnout něčím na zpracování textu (Grep).

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0