Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Werner Profil |
#1 · Zasláno: 14. 10. 2008, 10:10:35
Mám problém s ověřováním konverzí, které přicházejí přes PPC, jejich vlastní měření konverzí se mi zdá nedůvěryhodné, proto používám odkazy typu www.exemple.com/?ref=sklik. Nyní jsem ale narazil na problém, jak z Google Analytics vytáhnout data o tom, kolik návštěvníků udělalo objednávku, když přišli přes tuto stránku?
|
||
Hybrid Profil * |
#2 · Zasláno: 14. 10. 2008, 10:41:19
pouzivejte v adrese parametry utm, ktere jsou k tomu urcena. vice o nich urcite najdete v napovede analyticsu
|
||
ninja Profil |
#3 · Zasláno: 14. 10. 2008, 15:00:27
Werner: nastavte si Cíle (Goals).
|
||
Werner Profil |
#4 · Zasláno: 15. 10. 2008, 13:15:53
Nechci použít UTM, protože mám už ohromná data, která mají ref=sklik, a potřebuji je vyhodnotit, můžete mi někdo napsat postup?
|
||
Marek Prokop Profil |
#5 · Zasláno: 15. 10. 2008, 13:48:22
Jednou z nevýhod Google Analytics je, že změny nastavení nepůsobí zpětně. Data naměřená v minulosti bez potřebného nastavení tedy již zřejmě vyhodnotit nepůjdou. Pokud Váš server uchovává logy, do kterých se zaznamenává i cookie identifikující uživatele, bylo by možné provést analýzu nějakým systémem na zpracování logů (např. ClickTracks) nebo potřebné informace vytáhnout něčím na zpracování textu (Grep).
|
||
Časová prodleva: 16 let
|
0