« 1 2 »
Autor Zpráva
RRX
Profil *
http://seo-laboratory.cz mají v tento okamžik google pagerank 0 a srank 10, viz http://ranky.cz/ranky/seo-laboratory.cz Ceník jejich služeb: http://seo-laboratory.cz/clanek-1599.html
Morasino
Profil
Kde nabízejí to zvyšování ranků? Bohužel jsem to nenašel v ceníku...

Víceméně to je blbost, k čemu ti budou ranky?
Nox
Profil
Teoreticky mohli přestoupit velmi nedávno na novou doménu, ranky se neaktualizovaly

V tomto odvětví operuje spousta lidí, kteří defakto nic nenabízí a chtějí spoustu peněz, jelikož
produkt je poměrně nehmatatelný, lidé často neví přesně o co jde, jenže když jsou ti lidé třeba ve vedení
firmy, tak si řeknou že je to super a že to mají všichni atp., prostě rýžování

Neříkám, že to je zrovna jejich případ, ale nějak extra seriózně zase nevypadají
Morasino
Profil
Nox
Ano, doména je nová. Registrovaná od 23. 10, proto jsou ranky malé. :)
Marek Prokop
Profil
Malé ranky bych jim nezazlíval. Zásadnější problém vidím v tom, že nabízejí SEO, ačkoli neumějí česky:

"Podle naměřených hodnot v rámci měření pozic ve vyhledávačích a konkurence neustále zkvalitňujeme a zvyšujeme počet zpětných odkazů na web s případnými úpravami klíčových slov.

Je důležité však specifikovat pro jaký vyhledávač má být SEO Optimalizace tvořena a tak se zpětné odkazy vytváří jak z lokálních webů s koncovkou CZ, nebo i z ostatních webů s mezinárodními koncovkami COM, NET, BIZ a další…"

A tak to jde dál a dál... V každé větě nejméně tři chyby. Něco mi to připomíná ;-)
Xblog
Profil *
Mno tak já Vám nevím, ale ukažte mi zase firmu na trhu, která má v rádiu a na netu tak masivní kampaň. Myslíte že jsou to fakt takový amatéři? I když mají PR 0?
Marek Prokop
Profil
On tu někdo psal, že to jsou amatéři?
djlj
Profil
Xblog
V rádiu není problém mít kampaň, pokud tomu rádiu třeba dělali web apod. Výměnný obchod je dneska všude :-).
Xblog
Profil *
Marek Prokop
No asi zde nidko přímo nevyjadřuje své pocity na přímo tak jaký dojem tato diskuze udělala na mne. Nicméně si myslím, že to co píšete vy ve svém příspěvku 5 je takové mírně škodolibé. Myslím že po stránce vyjadřování se k tématu je více důležité pro klienta, zda sdělení obsahu webu pochopí nebo zda to pro klienta bude zcela nečitelné. No a já pokud se na jejich web podívám tak v celku rozumím proč je tento web takto popsán.

Jinak si myslím, že vždy je co zlepšovat, takže chápu, že to může být pro někoho nepochopitelné proč jsou určité věci prezentovány jak momentálně publikuje tato firma.

djlj
Ano díval jsem se do referencí a asi s rádii mají něco společného :-)
Xblog
Profil *
PS: pro všechny
Ještě jsem se dnes díval znovu na jeji ranky a už mají SRANK na 50... No za pár dnů to zase není tak špatný skok... Uvidíme co nám ukáží za pár měsíců :-)
djlj
Profil
Xblog
Jojo, Regie Radio Music zastupuje F1, E2 a další kupu rádií. Takže to se jim to dost vyplatilo :-).
Marek Prokop
Profil
Xblogu, máte pravdu. Když si budu vybírat třeba stavební firmu, pak stačí, abych její nabídce porozuměl. Kolik je v ní jazykových chyb není tak důležité, protože mi dům stejně bude stavět z cihel a ne z podmětů a přísudků. Jenže SEO se "staví" především z jazyka.

Firma nabízející SEO vadným jazykem se chová stejně jako stavební firma, která si dá na web jako ukázku své práce fotografii zříceného domu. Nemusí to nezbytně znamenat, že SEO neumí, ale je to poněkud zvláštní a na mne to moc důvěryhodně nepůsobí.
Xblog
Profil *
Pane Prokope, myslím že v mnoha směrech se sice mluví o bezchybném slohu v rámci českého jazyka a jeho tvorby. Avšak nic se nesmí přehánět. Jak oba jistě víme, tak se SEO staví především na základě Klíčových slov umístěných na webu a jejich denzity a dalších validních podnětů pro vyhledávače. Mnoho tzv odborníků z toho dělá v některých případech takovou vědu, že vlastně nikde není průkazné co je správně a co ne... takže s Vámi souhlasím, ale i tak si myslím, že mnoho webů na internetu má určité vady ve slovosledu a svých textových tvorbách a přesto jejich weby jsou na prvních místech i před takovými kde jim SEO dělá tzv. profi firma.

V podstatě to bereme jako odbroníci. Ale naši klienti dají více na způsob prodeje a servisu než na to čemu mi v IT říkáme bezchybné. Důležitý je výsledek a každý je schopen toho dosáhnout různými způsoby. Protože není jen jeden způsob, ale mnoho.

Přesto s Vámi souhlasím...
matthew
Profil
Ty jejich URL adresy nejsou zrovna moc SEO friendly...
imploder
Profil
navíc se tam jako první ukáže chlápek asi močící do moře...
Xblog
Profil *
:)))) tak tohle mě fakt pobavilo.... A fakt mě tohle nenapadlo... Ale jo je to asi pravda.... :-)))))))))
Timy
Profil
Marek Prokop
A tak to jde dál a dál... V každé větě nejméně tři chyby. Něco mi to připomíná ;-)
Několikrát jsem o tomhle četl, ale ani jednou jsem nepochopil, v čem by měl spočívat problém. Co je na tvaru „SEO optimalizace“ špatně? Ano, chápu, že se tam vyskytuje zdvojení slova „optimalizace“, ale stále nevidím problém. Příměr s „LED diodou“ je hezký, když pošlu někoho koupit „LED“, asi mi moc rozumět nebude. Když ho pošlu koupit „LED diodu“, ví (snad…) o čem je řeč. Věta „Provádíme SEO optimalizaci…“ mi zní lépe, než „Provádíme SEO…“. Pravděpodobně nejlépe (při zachování stejného smyslu) by bylo napsat „Provádíme optimalizaci pro vyhledávače“, ale například v rámci neopakování stejného výrazu mohu střídat „Provádíme optimalizaci pro vyhledávače“ a „Provádíme SEO optimalizaci…“ I lidé častěji hledají „optimalizace seo“ než „optimalizace pro vyhledávače“. Takže kde je zakopaný pes?
Railbot
Profil
Timy
Lidé ten výraz hledají jen proto, že se bohužel používá. Kdyby si většina lidí uvědomila, že to slovní spojení je nesmysl a přepsala si nadpisy a názvy služeb, nikdy by to nehledal. Tolik k tomu, že je to snad správně, protože to lidé hledají.
Timy
Profil
Railbot
Tolik k tomu, že je to snad správně, protože to lidé hledají.
Neobhajuji ten výraz, protože ho lidi hledají. Pouze jsem uvedl, že kromě všeho jiného tento výraz lidé také hledají…

Kdyby si většina lidí uvědomila
Na to se dá říct jen „Kdyby byly v análu ryby, nemusely by být rybníky“… :-) Stalo se tak, používá se to a šmitec, netřeba vymýšlet žádné „kdyby“.
Chamurappi
Profil
Reaguji na Timyho:
Souhlasím.

Věta ‚Provádíme SEO optimalizaci…‘ mi zní lépe, než ‚Provádíme SEO…‘.
Zkratky mají tu nevýhodu, že nejdou moc skloňovat. Myslím si, že proto tam lidé instinktivně přilepují nějaké slůvko, které skloňovat můžou.


Mimochodem, moc se mi nelíbí, že tu šťouráme do webu, jehož majitel o to nežádal a ani o tom zřejmě neví.
Marek Prokop
Profil
Timy, nemám nic proti tomu, když někdo, kdo nezná význam zkratky LED (já ho taky neznal), použije spojení "LED dioda". Pokud by ho ale do svých propagačních materiálech vložila inženýrská kancelář specializovaná na vývoj těchto diod, asi by to nebylo úplně ideální. A ještě podivnější by bylo, kdyby ho použila do deseti let od vynálezu LED, kdy spojení "LED dioda" ještě nebylo zlidovělé. Ani to by mi ale ve skutečnosti nevadilo, protože jazykový cit není nutnou podmínkou dobré práce elektroinženýra.

Nicméně spojení "SEO optimalizace" jsem kdysi ve svém článku zmínil jen okrajově a jen jako jeden příklad. Beru ho spíš jako určitý symbol, protože se prakticky vždy pojí s mnoha dalšími chybami. Tak je tomu i ve výše citované větě:

"Je důležité však specifikovat pro jaký vyhledávač má být SEO Optimalizace tvořena a tak se zpětné odkazy vytváří jak z lokálních webů s koncovkou CZ, nebo i z ostatních webů s mezinárodními koncovkami COM, NET, BIZ a další…"

Jestli dobře počítám, jsou v ní kromě spojení "SEO optimalizace" a slova "Optimalizace" s velkým O minimálně čtyři další jazykové chyby.

Jinak asi máte pravdu, že se spojeni "SEO optimalizace" dost často hledá. Stejně tak se velmi často hledají i další spojení, která jsou v přirozeném českém textu v podstatě nepoužitelná -- "dovolená Chorvatsko", "pneumatiky prodej" apod. Um specialisty na SEO ovšem spočívá právě v tom, že dokáže na tato spojení zacílit, aniž by snížil jazykovou správnost a působivost textu.
Marek Prokop
Profil
Chamurappi, v tomto fóru šťouráme skoro výhradně do webů, jejichž majitelé o to nežádali -- nejčastěji do Seznamu a Googlu. To už je tak nějak úděl SEO :-)
habendorf
Profil
Chamurappi, v tomto fóru šťouráme skoro výhradně do webů, jejichž majitelé o to nežádali -- nejčastěji do Seznamu a Googlu. To už je tak nějak úděl SEO :-)

Celý tenhle thread mi přijde velmi nudný, ale tahle pecka na závěr to spravila :o))
Xblog
Profil *
No vidím že se to tu pěkně naplnilo zajímavými názory. Já myslím i když toto není zrovna moje silná stránka věci, že jde provozovateli webu seo-laboratory především o to, že chtějí být pro běžné uživatele internetu čitelní, možná až lidoví. Narážím tak zpětně na vyjádření o LED diodě, kde si mi toto přirovnání zdá být správné vyjádření celého tvrzení o tom co je česky a co je pochopitelné z textu, který má někoho oslovit.

Je fakt že po technické stránce to SEO Optimalizace není správně, ale pak proč když už se tu vtráme ve zkratkách tak proč tedy není věc úplně správně takto "S.E.O." nikde na webech jsem to nikdy neviděl a přesto je to takto česky asi úplně nejsprávněji ne?

A nakonec myslím že nejsprávněji by to tedy mělo být Search Engine Optimization? A ne Optimalizace... No prostě jsme si to stejně počeštili protože to tak lienti hledají a protože jde o kšeft, tak jde i o to, co je klientům a jejich vnímání nejbližší ne?

No já nevím, já v podstatě myslím, že pokud jim to nosí klienty, pak asi je to správně...
Dranel
Profil
Railbot
Kdyby si většina lidí uvědomila, že to slovní spojení je nesmysl a přepsala si nadpisy a názvy služeb, nikdy by to nehledal.
Naopak si myslím, že by to ve výsledku bylo daleko účinnější. Viz Long tail...

Xblog
No já nevím, já v podstatě myslím, že pokud jim to nosí klienty, pak asi je to správně...
Kazdej chce jen prachi a prachi a urvat si co nejvetsi kus na cestinu srat, tak je to spravne :-/
Xblog
Profil *
Dranel
No já nevím proč se potom říká o internetu že je to další marketingový nástroj v oblasti komunikace a podpory prodeje. Samo sebou i informační kanál. A o co jde tobě, děláš charitu??? Jestli jo tak dej vědět. V naší firmě tě přivítají s otevřenou náručí když jde především o tu češtinu.... Podle mě každá firma co dělá SEO to nedělá jen pro své blažené pocity ale právě že jde o ty prachy... :-))))))

Jde jen o to, komu to prachy nosí a kdo ty prachy vyhazuje oknem...
Timy
Profil
Xblog
ale pak proč když už se tu vtráme ve zkratkách tak proč tedy není věc úplně správně takto "S.E.O."
Proč proboha? Nebo je snad správně O.D.S.? Nebo a.t.d.? :-)

Marek Prokop
Pokud by ho ale do svých propagačních materiálech vložila inženýrská kancelář specializovaná na vývoj těchto diod, asi by to nebylo úplně ideální.
Z jakého důvodu by to bylo špatně? (Za předpokladu, že tyto propagační materiály jsou určené veřejnosti — stejně jako prezentace nějaké té SEO firmy.)
Marek Prokop
Profil
Timy, protože se očekává, že odborník používá správnou odbornou terminologii svého oboru. Pokud používá nesprávnou odbornou terminologii, může vzniknout podezření, že není odborník :-)

Pro jistotu znovu opakuji, že jakýkoli řemeslně i jen průměrně zdatný pisálek bez problémů zakomponuje do textu jak správné názvy, tak názvy laické, aniž by vypadal jako negramotný idiot. Pokud tedy v textu správné názvy nejsou, buď je autor neznal, nebo text odflákl, nebo není ani průměrný pisálek. První dva důvody jsou těžko omluvitelné u kohokoli, třetí je omluvitelný jen u firem, které nanabízejí služby založené na jazykových dovednostech.

To je to opravdu tak nepochopitelné?
Marek Prokop
Profil
Ještě abychom to přenesli do trochu praktičtější roviny. To je tak těžké vymyslet nadpis "SEO - optimalizace pro vyhledávače"? Máte v něm slovo "SEO", frázi "optimalizace pro vyhledávače" i přesnou frázi "SEO optimalizace". Stejného efektu dosáhnete textem "SEO (optimalizace pro vyhledávače)" a mnoha dalšími variantami.
Hybrid
Profil *
"SEO (optimalizace pro vyhledávače)" má stejnou váhu jako "SEO - optimalizace pro vyhledávače"? Myslím tedy samozrejme s ohledem na přesnou shodu "SEO optimalizace".

Za odpověď díky
« 1 2 »

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0