Autor Zpráva
Petr-P
Profil *
Měl jsem možnost koupit pánský magazín, ale nakonec jsem si to rozmyslel. Nemám na další web čas a téma mě taky neoslovilo. Ale to není podstatné.

Když jsem o koupi uvažoval přemýšlel jsem na co magazín optimalizovat a nic mě nenapadlo. Výraz "pánský magazín" nikdo nehledá. Magazín měl klasická témata: auta, motorky, sport, holky, hi-tech, adrenalin, atd. Vysoce konkurenční a pouštět se do nich by nemělo smysl.

Zajímá mě na co by jste takový web optimalizovali?

Druhá věc která mi vadila byl redakční systém. Ten vytvářel URL ve taru přibližně http://www.example.com/all&rstema=8&rstext=all-all&rstema=8
Moje otázka je: ponechat současné adresy a dál už používat jen tzv. cool url nebo přepsat i ty současné na cool url?

Díky za každý názor.
vydrus
Profil
cool url
K čemu?
Dranel
Profil
vydrus
K čemu?
Blbá otázka. Třeba pro zapamatovatelnost, lepší indexaci nebo prefetching stránek ;-)
vydrus
Profil
Dranel
Takže když mám "cool url", tak se stránka indexuje líp, jo? To slyším poprvé.
Medvídek
Profil
vydrus
Společnost Google indexuje dynamicky generované webové stránky včetně stránek .asp, .php a stránek obsahujících otazník v adrese URL. Tyto stránky však mohou způsobit potíže našemu prohledávači a mohou být ignorovány. Pokud máte obavy, že vaše dynamicky generované stránky jsou ignorovány, můžete zvážit vytvoření statických kopií těchto stránek pro náš prohledávač. Pokud tak učiníte, nezapomeňte zahrnout soubor robots.txt, který zakáže dynamické stránky. Tím zajistíte, že tyto stránky nebudou považovány za stránky s duplicitním obsahem.
ninja
Profil
Petr-P: stranky bude jiste nejlepsi optimalizovat na jejich obsah.

Vy se ve skutencosti asi ptate tematicke zamereni casopisu a hledani cilove skupiny. To bych volil dle soucasneho obsahu a jeho uspesnosti u ctenaru. Kunkurence a papirove verze vas take muzou inspirovat.
Marek Prokop
Profil
stranky bude jiste nejlepsi optimalizovat na jejich obsah.

Palec nahoru a hodně veselý smajlík.
Petr-P
Profil *
Jak tedy takový web optimalizovat?
ninja
Profil
1. Struktorovana navigace, vhodne volene nazvy temat.
2. Tematicky obsah.
3. Optimalizovany HTML kod.
4. Odkazy z tematicky podobne zamerenych webu.
5. Marketing na podporu tvorby prirozenych odkazu (RSS, souteze, atd.)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0