Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Kraus Profil * |
#1 · Zasláno: 8. 12. 2008, 08:57:47
Zdravím
Párkrát jsem něco chtěl pořešit se Seznamem - ohledně jejich fulltextu, respektive našich odkazu v něm. Bohužel ani jednou jsem nedostal odpověď. Chápu, že nemohou odpovídat na všechno, takže jsem se snažil být vždy věcný a korektní. Ale začínám mít pocit, že nemá cenu takovému molochu posílat maily. Nebo mám jen špatný kontakt? |
||
Bubák Profil |
#2 · Zasláno: 8. 12. 2008, 09:09:54
|
||
Martin Weis Profil |
#3 · Zasláno: 8. 12. 2008, 15:59:55 · Upravil/a: Martin Weis
Zde se také dá něco pořešit s fulltextovým administrátorem: http://napoveda.seznam.cz/helpdesk/visitor/index.php?_m=livesupport&_a =startclientchat&sessionid=4ba9ecf4b68b5467cfb8c84a31529255&proactive= 0&departmentid=0&randno=34&fullname=&email=
|
||
Časová prodleva: 7 dní
|
|||
Yuhů Profil |
#4 · Zasláno: 15. 12. 2008, 20:26:35
on-line podpora je lepší. My jsme na to chatování přešli kvůli tomu, že maily nestíháme vyřizovat, hlavně protože v těch mailech chybí spousta informací a protože lidi nejsou schopni popsat problém v kontextu. Proto je lepší chatovat, protože se to řeší efektivněji. A co se stihne, to se stihne.
Operátoři na helpdesku jsou schopni hodně věcí opravit a odpovědět, například běžně dokážou poslat doménu na reindex, což většinou pomůže urychlit zaindexování. Kontaktní formulář samozřejmě čteme taky, občas se tam najdou zajímavé podněty nebo úkazy nějakého řídkého bugu. |
||
Časová prodleva: 15 let
|
0