Autor Zpráva
PJ
Profil *
Rad bych vedel, ktery z techto titulku (title) je lepsi

a) Nazev Firmy | Info o clanku
b) Info o Clanku | Nazev Firmy
c) Info o Clanku

Nasel jsem k tomu tematu docela dost clanku, ale hodne se rozchazeji a ja nedokazu posoudit, komu verit a komu ne. Jak se k tomu stavite vy? I odkaz na kvalitni clanek na dane tema mi hodne pomuze.
Railbot
Profil
b)
Mistr
Profil
PJ
Doporučuje se varianta "b". A to z toho důvodu, že nechám-li si například v prohlížeči více oken (záložek), snáze se v nich vyznám, neboť nebudu mít všechny pojmenované názvem firmy (ostatní text titulku se již s ohledem na svou délku skryje).

Tedy, neuvidíš:
ČSAD Ústí nad Labem | C
ČSAD Ústí nad Labem | L
ČSAD Ústí nad Labem | J

nýbrž:
Ceny | ČSAD Ústí n
Linky | ČSAD Ústí n
Jízdní řád | ČSAD Ú
vydrus
Profil
PJ
Záleží na tom, jestli je důležitější značka, nebo článek. Já upřednostňuji a).
Mistr
Profil
jestli je důležitější značka, nebo článek.

Asi také záleží na délce názvu značky. Prosím, srovnej Městský úřad Brandýs nad Labem - Stará Boleslav a IBM.
grimword
Profil
osobne pouzivam a), uz jen proto aby mel uzivatel nazev webu porad na ocich a zapamatoval si ho
Lexter
Profil
Já jsem pro b), protože mám často otevřeno mnoho tabů. Viz Mistr.
Měsíček
Profil
a)
PJ
Profil *
Vyborne, takovych nazoru uz jsem si precetl spousty. Doufal jsem, ze mi nekdo dokaze dat treba odkaz na nejakou studii, kde je to detailneji rozebrano. Proc ne treba c)? Odpoved "b)" je mi k nicemu.

Navic mi ted jde hlavne o zvyseni pozic ve vyhledavaci, takze duvody jako mam otevreno vice tabu, jsou irelevantni. Jak se z pohledu vyhledavacu lisi a) a b)? Odpovedi jsem take nasel spousty a nevim, ktera je spravna.

Mame v indexu googlu cca 2820 zaznamu (site:example.cz), nazev firmy ma 3 slova. Vetsina dulezitych clanku a sekci ma v nazvu 2 slova. Tedy obvykly pripad je:
"FirmaA FirmaB FirmaC | ClanekA ClanekB".
Kdyz vypustim ze vsech titulku slova FirmaA-C, tak jak moc pridam relevanci klicovym slovum v clanku? Uzivatel prece bude hledat hlavne informace o Clanku a to, ze to najde zrovna v nasi firme uz ho nemusi vubec zajimat. No zkratka je to na delsi rozbor...
Dranel
Profil
PJ
a) V prvním případě bude hustota klíčových slov stejná jak v případě druhém. Co je však odlišné je to, že návštěvník bude mít na očích více jméno firmy nežli název článku. A záleží jen na autorovi, co upřednostňuje.
b) V druhém případě bude hustota klíčových slov stejná jak v případě prvním. Co je však odlišné je to, že návštěvník bude mít na očích více název článku nežli jméno firmy. A záleží jen na autorovi, co upřednostňuje.
c) V posledním případě bude hustota klíčových slov nejvyšší, pokud ovšem návštěvník bude vyhledávat název článku a nikoli jméno firmy. Článek se sice možná dostane na vyšší příčky ale co z toho, když si ho návštěvník nespojí s žádnou firmou.
Marek Prokop
Profil
PJ, různé odpovědi dostáváte proto, že v různých situacích jsou lepší různé varianty a v mnoha případech se výhody a nevýhody obou variant přibližně vyruší, takže je to jedno. Pošlete 5-10 nejtypičtějších příkladů z Vašeho webu a můžeme se bavit dál. Bez toho to nemá cenu.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0