Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
SEO analytik Profil * |
#1 · Zasláno: 2. 2. 2009, 06:40:24
Dobrý den
Nevíte prosím jak nasimulovat zahraniční vyhledávání, respektive jak Google obecně pracuje s lokalitou vyhledávání? Například když z ČR vyhledávám "Accomodation in Karlovy Vary", dostanu tento výsledek: http://www.google.cz/search?q=accomodation+in+karlovy+vary&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_csCZ303CZ304 Ale dostane stejný výsledek i užiovatel, který vyhledává z ČR, ale má nastaven ve svém prohlížeči jiný jazyk (= je cizinec). Nebo jak zjistím jaký výsledek dosatne uživatel hledající z Londýna? Vidím v URL nějaké možnosti kde se dá změnit "cz", ale nechápu přesně syntaxi a chybí mi číselník jiných jazyků/zemí. |
||
Marek Prokop Profil |
#2 · Zasláno: 2. 2. 2009, 10:57:21
Parametr hl v URL obsahuje zkratky jazyků podle ISO 639-1. Pro snadné přepínání jsem před časem vyrobil bookmarklet:
http://vsemiosmi.blogspot.com/2008/11/bookmarklety-pro-hledani.html a existuje i rozšíření Google Global pro Firefox. |
||
Marek Prokop Profil |
#3 · Zasláno: 2. 2. 2009, 11:02:23
Ehm, pardon, přepínání jazyků mne odvedlo od podstaty otázky.
Jaké výsledky dostane uživatel z Londýna nezjistíte nijak a stejně tak nezjistíte ani to, jaké výsledky dostane uživatel, který sedí 100 metrů od Vás. Google prostě vrací ve stejný okamžik mnoho různých výsledků. Ovlivňuje to nejen jazyk a geografická poloha, ale i historie hledání daného uživatele, datacentrum, ke kterému se zrovna připojí a další faktory. Doporučuji se orientovat podle analýzy návštěvnosti. |
||
Časová prodleva: 15 let
|
0