Autor Zpráva
Pavel.Prochy
Profil *
Zdravím, snažím se prosadit webovky a jejich úspěšnost/neúspěšnost sleduji pomocí www.nastroje-seo.eu

1) Zjišťoval jsem si PageRank a Srank a bohužel mi vyšla 0. Zajímalo by mě čím tento parametr mohu navýšit?

2) Na stránkách mám sekci Odkazy ve které mám linky na několik webů. Myslíte si, že by mi nějak z pohledu SEO pomohlo kdybych tyto linky naházel na index?

3) Našel jsem seznam katalogů a vyhledávačů na http://www.vyhledavace.net/ceske.html myslíte, že mi nějak pomůže registrace do všech těchto vyhledávačů a katalogů?

4) V googlu se s klíčovým slovem účetní kancelář objevuji cca na 8. místě, co mám udělat proto aby se má pozice ještě zvýšila? Pomůže třeba registrace do všech těchto katalogů a vyhledávačů zmíněných na http://www.vyhledavace.net/ceske.html?

5) Není mi až tak zcela jasné jaktože u googlu se s klíčovým slovem účetní kancelář objevuji v první desítce avšak u seznamu ani v první stovce :-(?

Díky za odpovědi

PS: jedná se o stránku http://www.proucetnictvi.cz
XYQ
Profil
Je to dosť,no napíšem aspoň niečo:
1.) Guugl pageRank je ošemetná vec pretože:
a) je X stránok s podobným obsahom ako tvoj web
b) pageRank sa vypočítáva ako:
Súčet podielov odkazujúcich stránok na iné.
Každá stránka má základný PG: 1...ak odkazuje na 20 stránok tak každá z tých dvadsiatich stránok dostane: M = 1/20
Teda ak máš 80 stránok,ktoré poukazujú na 40 stránok,PG sa vypočíta ako:
Pg = 1/40 + 1/40 + 1/40 +... + n/40
Dranel
Profil
Pavel.Prochy
Pokusím se odpovědět z toho, co jsem pochytil zde na diskusi. V každém případě mi připadá ale blbost měřit (ne)úspěšnost nějakými nástroji.

ad 1. Pokud máš web nový, ranky se pravděpodobně ještě nestihly aktualizovat. Pokud již běží déle, používáš špatné nástroje :-)

ad 2. Myslím, že dotyčná stránka Odkazy působí jako linkfarma, tedy že to není nejlepší řešení. Určitě by bylo mnohem lepší (a to hlavně pro uživatele) kdyby ty odkazy byly logicky začleněny do obsahu.

ad 3. Pomůže. Musíš si však uvědomit že se zvyšujícím se počtem klesá poměr vložené_úsilí/výdělek. Proto se doporučuje registrace do +/- 10 katalogů a to ještě průběžně, nikoli najednou.

ad 4. Změna struktury kódu, lépe psaný obsah s ohledem na KW, lepší titulky. Registrace určitě pomůže, jelikož se jedná o zpětný odkaz a ten je důležitý (pokud nemá rel="nofollow").

ad 5. Jiná pekárna, jiný chléb. Nevím, co na to víc říct :-)
XYQ
Profil
Dranel
Pokusím se odpovědět z toho, co jsem pochytil zde na diskusi. V každém případě mi připadá ale blbost měřit (ne)úspěšnost nějakými nástroji.
Nj. ale tu jde o zviditelnení se:
Google Pg -> Návštevnost -> pri reklame google Adsense -> Prachy -> Výnosný Job...
Pavel.Prochy
Profil *
reaguji na Dranel:

ad 1. co se považuje za nový web? stránky mi na této doméně vysí cca 2 měsíce...takže to bylo nejspíš špatnými nástroji?

ad 2. myslíš tak, že: Jsem členem Svazu účetních, Komory certifikovaných účetních (link na komoru), v roce 2008 jsem dokončila II. stupeň v systému certifikace a vzdělávání účetních v ČR a získala tak certifikát „Bilanční účetní“ (link na bilanční účetní). tak jsi to myslel?

ad 3. vynaložené úsilí neřeším, v tomto případě jde o nekomerční záležitost. Avšak o víkendu jsem stránky regnul asi do 5-10 katalogů (všichni mi již zápis potvrdili), ale navýšení ve světových vyhledávačích bohužel postrádám :-(

ad 4. na změně (rozšíření) obsahu se již pracuje
XYQ
Profil
Pavel.Prochy
ad 1. co se považuje za nový web? stránky mi na této doméně vysí cca 2 měsíce...takže to bylo nejspíš špatnými nástroji?
...2 mesiace...to je ešte krátka doba ;-)...trvá pol roka aby si dosiahol solídnych výsledkov - aj to to musí byť web,ktorý nemá konkurencie...
ninja
Profil
Pavel.Prochy:

Na ranky se muzete s klidnym svedomim vykaslat, pokud nehodlate prodavat na svem webu zpetne odkazy nebo si mastit ego pred kamarady.

Navrzene upravy textu (linky primo v textu) jsou dobry napad. Ostatni odkazy (amok.cz, 4cz.cz, atd.) dat pryc.

Registrovat se do vsech katalogu neni potreba. Staci nekolik hlavnich (Firmy.cz, atd.) a pak nejake oborove (seznam ucetnich atp.).

Zkuste ziskat nejake zajimave zpetne odkazy. Pozadejte spolupracujici firmy, jestli nevymeni kontakt. Muze to byt vas klient, dodavatel, pripadne jiny ucetni, pokud si primo nekonkurujete.

A hlavne piste do ruznych for a diskuzi dobre rady ohledne ucetnictvi. Pripadne si zalozte blog o ucetnictvi. Vzdy je mozne umistit vhodny link na vase stranky.
Marek Prokop
Profil
Promiňte, ale řešíte zbytečnosti. Dotaz [účetní kancelář] je pro Váš web zcela irelevantní. Na úvodní stránku si napište, že působíte v Tachově a máte po starostech.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0